Gå til innhold

Problem: Truser under tights til jogging


Chiquita

Anbefalte innlegg

Gjest Armule

Tviler på det, er vel for å slippe denne beryktede og fryktede "trusekanten" :fnise:

Vanvittig latterlig.

Anonym poster: 406e4b7976c1a64ffa02a819b2f2383f

Det latterlige er at du, som ikke kjenner noen i denne tråden, synes å vite grunnen til at vi bruker string bedre enn oss.

Er det mer behagelig, så er det mer behagelig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg er ikkje så oppteken av trusekant, det får no berre vere trusekant. Men eg synest som oftast string er meir komfy. Greitt nok at stringen sitter opp i rompa, men det er no der alle truser som eg spring med ender likevel, og då er det meir komfy med berre ein string opp der, enn ei heilt truse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det, er vel for å slippe denne beryktede og fryktede "trusekanten" :fnise:

Vanvittig latterlig.

Anonym poster: 406e4b7976c1a64ffa02a819b2f2383f

Hehe, det kan godt hende det var grunnen for 12 år siden ;) Men nå er jeg så vant til string at noe annet føles feil. Mennesker er vanedyr :)

Bilde fra www.mielsisters.com

post-66377-0-25525100-1369828624_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del glatte hipstere (tynt microfiber-stoff?) fra H&M som er min favoritt under treningstightsen. De lager bittelitt merker under Adidas Formotion-tightsen, men ikke så mye at jeg bryr meg om det. De sitter lavt og godt, kjenner nesten ikke at jeg har de på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de fleste her bruker string?

Er det pga utseende, eller av praktiske hensyn (forstod det ikke helt)

Er ikke sånn spesielt glad i string heller jeg. Vil ikke det 'gnage'?

Synlig trusekant bryr jeg meg ingenting om - om andre ikke tåler å se at jeg har på truse, så har de et større problem enn meg *ler*

Jeg bruker så og si aldri string ellers, utenom under tettsittende kjoler til festligheter. Men så bruker jeg hverken treningstights eller løper så veldig mye, utenom når jeg faktisk er på trening. Jeg bruker string til trening av praktiske hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den trusa jeg har på meg der og da jeg :P funker like greit med string, som med hipsters. Og jeg er virkelig ikke redd for at trusekanten skal synes. Om noen får frysninger av dette, så er det deres problem - ikke mitt.

Anonym poster: b695f62bba00bb499ab84e4139f317c6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chlorophyll

Jeg bruker utelukkende g-streng så jeg slipper problemet :) Vet det er noen som ikke bruker noe under da det i noen tightser er sånn ekstra lag i skrittet :P

Synes G - streng blir som å løpe med et tau i rumpa jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Pierre robert har noen veldig tynne truser nå. Bruker hipsterne derfra, men boxere synes jeg krøller seg, så det bruker jeg ikke.

Tror de heter noe med invincible. Finnes i fire ulike farger. Svart, hvit, en slags lilla, og en såkalt hudfarget en. Har for øvrig kommet veldig kule sommerfarger i år, men det har de dessverre bare i boksere :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Armule

Hvorfor i all verden gjør det noe om trusekanten synes????

Jeg syns rett og slett at det ikke er pent. Enkelt og greit.

Hvorfor i all verden spiller det noen rolle hva andre syns????

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Pierre robert har noen veldig tynne truser nå. Bruker hipsterne derfra, men boxere synes jeg krøller seg, så det bruker jeg ikke.

Tror de heter noe med invincible. Finnes i fire ulike farger. Svart, hvit, en slags lilla, og en såkalt hudfarget en. Har for øvrig kommet veldig kule sommerfarger i år, men det har de dessverre bare i boksere :(

Jeg skal ikke påstå noe, for jeg har ikke sett disse trusene. Men jeg vil anta de kalles "invisible" og ikke "invincible".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Gjør det noe om trusekanten synes gjennom? :klo:

Anonym poster: 894968d347e09590563f43a710c241af

Det ser ikke ut.

Anonymous poster hash: 7da2f...98d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden gjør det noe om trusekanten synes????

Jeg syntes det ikke ser noe fint ut om trusa syntes. Jeg bruker alltid string, da selvsagt også når jeg løper... ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det ikke ser noe fint ut om trusa syntes. Jeg bruker alltid string, da selvsagt også når jeg løper... ;-)

Det spiller vel ikke så stor rolle hvordan man ser ut på trening vel. String truse hadde jeg aldri orket å gå med. Er ikke behagelig med en tynn streng inni baken:-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg syntes det ikke ser noe fint ut om trusa syntes. Jeg bruker alltid string, da selvsagt også når jeg løper... ;-)

Er du virkelig så innbilsk at du tror alle andre joggere betrakter bakenden din? Snakk om å være selvopptatt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

String er grusomt og uhygienisk. Bomullshipsterene til H&M duger fint for meg når jeg løper, skal jeg langt avgårde brukes nike boxer som har lengre ben.



Anonymous poster hash: d7e63...6ce
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Armule

Det spiller vel ikke så stor rolle hvordan man ser ut på trening vel. String truse hadde jeg aldri orket å gå med. Er ikke behagelig med en tynn streng inni baken:-)

Du synes ikke at det er behagelig. Andre, deriblandt meg, synes at det er behagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behagelige myke hipstere og boksere. Bruker stort sett penere undertøy ellers, men når jeg løper eller sykler/spinner er blonder og g-streng utelukket. Gnager noe helsikes. Med sykkelbukser bruker jeg gjerne ingenting under, de er godt polstret og man mister noe av effekten om man skal ha undertøy under :)

Om trusekant viser gjennom - big fucking deal, gjør meg iiingenting. Trenings-bh kanten viser sannsynligvis også, skrekk og gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke at det er behagelig. Andre, deriblandt meg, synes at det er behagelig.

Jada jada jada...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Er du virkelig så innbilsk at du tror alle andre joggere betrakter bakenden din? Snakk om å være selvopptatt!

Ikke andre joggere nei, men jogger man ute, så er det lett å bli beglodd, derfor prøver jeg å jogge minst mulig langs veiene.

Bruker vanlig string, sikkert fordi det er blitt en vane, og synes at det er ubehagelig de dagene jeg må bruke truse. Føler trusen sitter feil hvis jeg har stramme bukser, også strammer det fort rundt lårene - men som sagt vanen itillegg til at jeg ikke eier løse bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...