Gå til innhold

Problem: Truser under tights til jogging


Chiquita

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

Haha kjenner jeg bryr meg nada om hva slags truse jeg har under tightsen. Her går det i string eller hipster.

Om noen klarer å få øye på en trusekant på meg, og synes dette er grusomt ille, så er det deres problem. Ikke mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med string er nok en vanesak, jeg kjenner ikke at jeg har på meg undertøy en gang når jeg bruker string, kjennes naken ut :) Med vanilge truser serimot, da kjenner jeg det liksom, og det kjennes feil. Jeg bruker altså string uansett om jeg jogger eller ikke.. Men kanskje en truse i sånn "treningsstoff"? Sånn type tett, glatt, "badedraktstoff".



Anonymous poster hash: 62019...c3c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig så innbilsk at du tror alle andre joggere betrakter bakenden din? Snakk om å være selvopptatt!

Om ikke alle, så vil jeg tro en stor prosentandel gjør det :D

Anonymous poster hash: 43ec4...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Om ikke alle, så vil jeg tro en stor prosentandel gjør det :D

Anonymous poster hash: 43ec4...ab5

Du får se positivt på det. Det hadde vært verre om ingen hadde sett på deg, da tenker jeg du ville følt deg usynlig. Det er ingen god følelse.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har forresten fått inn noen super-deilige laser-cut hipsters. De sitter lavt og er utrolig myke og fine! Disse klarer ikke lage merker under noe som helst, jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under løpetights/treningstights bruker jeg oftest ingen ting...definitivt best slik. Det er vel ganske vanlig tror jeg!

Hvis jeg bruker stringtruse under, bør den være helt minimal og så må den ikke være av de laveste i livet, de synes jeg oftest sitter mye dårligere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under løpetights/treningstights bruker jeg oftest ingen ting...definitivt best slik. Det er vel ganske vanlig tror jeg!

Hvis jeg bruker stringtruse under, bør den være helt minimal og så må den ikke være av de laveste i livet, de synes jeg oftest sitter mye dårligere.

Samme her, et av de få plaggene jeg aldri bruker truse under. Mest behagelig slik. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kari Traa hipster. Beste undertøyet til omtrent hva som helst. Under trening slipper å styre med at den kryper oppi røven og jeg har aldri opplevd at de krøller seg.

Jeg var også et vanedyr som brukte string en gang i tiden. Men jeg måtte slutte med det da jeg fant ut at stringtrusene var årsaken til både sopp og NM i hemorider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ve fullstendig krise når man er i fjortisalderen, husker det var veldig viktig for meg på den tiden :)

Denne fjortissen bryr seg nada.

Liker best truser type sloggi bestemorstruse til sporting, eller ingenting. :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under løpetights/treningstights bruker jeg oftest ingen ting...definitivt best slik. Det er vel ganske vanlig tror jeg!

Hvis jeg bruker stringtruse under, bør den være helt minimal og så må den ikke være av de laveste i livet, de synes jeg oftest sitter mye dårligere.

Samme her, et av de få plaggene jeg aldri bruker truse under. Mest behagelig slik. :)

jogg uten!

Bruker ingenting under. Herlig!

:briller2:

Det synes..

*sukk*

Anonymous poster hash: 84178...8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mest fan av stramme jenteboksere til jogging, altså som går helt under rumpeballen. Ofte synes ikke selve trusekanten, det gjør bare at man får enda finere rumpe :P Men altså, på joggetur bryr det meg ikke i det hele tatt. På treningssenter er jeg litt mer oppmerksom på eget utseende, så da bruker jeg som regel string.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-streng er bakteriebomber så jeg håper for dere skyld at dere har dem på kokvask.



Anonymous poster hash: e4c61...4e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de som legger vekt på usynlig trusekant gjør dette for å vise seg fram. Det handler mer om å være komfortabel, i hodet, med hva man har på seg. Hadde nok kledd seg likt dersom de jogget alene på en øde øy.

Skjønner at noen mener det er en utrolig bagatell, men det er en stygg bagatell, på et plagg som kler jenter veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Informasjon:

Motorvei for bakteriene

Stringtrusen er forgudet av mange fordi de ikke gir synlige trusekanter under buksene. På den annen side er det den spesielle utformingen som gjør stringtrusen til en helsefarlig bakteriebombe.

– Bakterier kan vandre langs kanten på trusen, fra endetarmen til skjeden og urinrøret. Dette øker risikoen for både infeksjon i underlivet og urinveisinfeksjon, sier allmennlege Michael Lissner hos Helsedoktoren.

Lager rifter
Trange stringtruser gnikker mer i den ømfintlige huden rundt kjønnsorganet, som er med på å øke faren for infeksjoner. Derfor lønner det seg å skifte til hipster eller lignende under trening og andre aktiviteter som fordrer mye bevegelse. Har stringtrusen din bomull i skrittet, er det ingen grunn til å kaste den. Bomull puster og gjør livet surt for bakteriene.

– Jeg vil anbefale de med soppinfeksjon å unngå stringtruse, siden det da er viktig å ikke ha det for stramt, sier gynekolog Anne Cecilie Hallquist hos Smedstadgynekologene.



Anonymous poster hash: e4c61...4e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Tror ikke de som legger vekt på usynlig trusekant gjør dette for å vise seg fram. Det handler mer om å være komfortabel, i hodet, med hva man har på seg. Hadde nok kledd seg likt dersom de jogget alene på en øde øy.

Skjønner at noen mener det er en utrolig bagatell, men det er en stygg bagatell, på et plagg som kler jenter veldig godt.

Hadde jeg vært alene på en øde øy, så hadde jeg så klart løpt naken, evnt bare i undertøy. Må jo ha support for puppa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært alene på en øde øy, så hadde jeg så klart løpt naken, evnt bare i undertøy. Må jo ha support for puppa.

Nice! :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Informasjon:

Motorvei for bakteriene

– Bakterier kan vandre langs kanten på trusen, fra endetarmen til skjeden og urinrøret. Dette øker risikoen for både infeksjon i underlivet og urinveisinfeksjon, sier allmennlege Michael Lissner hos Helsedoktoren.

Anonymous poster hash: e4c61...4e2

Bare lurer, trenger bakteriene virkelig en trusekant til ei stringtruse for å vandre den veien som beskrives? Hvis de har interesse av å vandre akkurat dit, er de avhengige av en trusekant for det, ligger ikke veien åpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...