Gå til innhold

Feil å betale for hennes silikoninnlegg?


Gjest mann

Anbefalte innlegg

Ikke bare er det helt unødvendig, men det kan være direkte helseskadelig også.

Tror du virkerlig det kan være helseskadelig å skjære opp brystene, og samtidig kutte hud og nerver, og fylle brystene opp med fyllmasse, mens man er dopet til bevisstløshet, for deretter å sy dem igjen, med munnbind for å begrense forurensningen av såret, og deretter håpe på at streptokokker og annet faenskap ikke skal lage komplikasjoner?

Mangler du tillit til kirurgenes overvurderte evner? Er de ikke ekte trollmenn?

:sarkasme:

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du virkerlig det kan være helseskadelig å skjære opp brystene, og samtidig kutte hud og nerver, og fylle brystene opp med fyllmasse, mens man er dopet til bevisstløshet, for deretter å sy dem igjen, med munnbind for å begrense forurensningen av såret, og deretter håpe på at streptokokker og annet faenskap ikke skal lage komplikasjoner?

Mangler du tillit til kirurgenes overvurderte evner? Er de ikke ekte trollmenn?

:sarkasme:

For å si det sånn; ingen skjærer i meg før det er livsnødvendig *bank-i-bordet!*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke skjær av henne puppene når det blir slutt. Sånn som han psykoen gjorde, han ville ha de tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn; ingen skjærer i meg før det er livsnødvendig *bank-i-bordet!*

Sier du det samme til B-gjengen og andre ranere, eller er det bare noe du sier til "ranere" i hvite frakker?

Jeg hørte en interresant historie fra Moskva. En journalist gikk til fire klinikker, hvorav den ene var offentlige og gratis. Den offentlige var helt frisk, mens de tre andre ville operere. Den ene ville oprere nyra, den andre levera, den tredje hjertet.

Hvilket tyder på at de som kunne tjene på å selge inn en operasjon bare fant på noe.

En god del puppesnekring er over grensa til ett oppkonstruert behov, som kan være mote i enkelte miljøer idag, og så ut til å være det på pianobaren i Askim for ti år siden.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det samme til B-gjengen og andre ranere, eller er det bare noe du sier til "ranere" i hvite frakker?

Jeg hørte en interresant historie fra Moskva. En journalist gikk til fire klinikker, hvorav den ene var offentlige og gratis. Den offentlige var helt frisk, mens de tre andre ville operere. Den ene ville oprere nyra, den andre levera, den tredje hjertet.

Hvilket tyder på at de som kunne tjene på å selge inn en operasjon bare fant på noe.

En god del puppesnekring er over grensa til ett oppkonstruert behov, som kan være mote i enkelte miljøer idag, og så ut til å være det på pianobaren i Askim for ti år siden.

Det høres ut som en praksis som norske tannleger visstnok har holdt på med lenge ;) hehe

Men nå er jo Russland et noe spesielt samfunn der politiet spontant kan finne på å redusere fartsgrensene for å tjene svarte penger på fartsbøtene. Trukke akkurat at jeg skal flytte dit frivillig.

Men hvorfor kvinner syns at sånne oppblåste silikonballonger er fint; det kan de bare forstå selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor kvinner syns at sånne oppblåste silikonballonger er fint; det kan de bare forstå selv.

Dette er noe psykologisk. Et savn fra barndommen. På 17. mai fikk hun rike nabojenta kjempedyr ballong med heliumgass i. Hun spurte mor og far, men fikk ikke slik ballong. Den var altfor dyr. Sløseri.

Så blir jenta voksen, og ballongdrømmen kan gå i oppfyllelse, men hun tør ikke kjøpe heliumballong på 17. mai, fordi det ser teit og barnslig ut. Selv om det er det hun vil og ønsker seg, så bygger hun i stedet opp sine egne ballonger.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe psykologisk. Et savn fra barndommen. På 17. mai fikk hun rike nabojenta kjempedyr ballong med heliumgass i. Hun spurte mor og far, men fikk ikke slik ballong. Den var altfor dyr. Sløseri.

Så blir jenta voksen, og ballongdrømmen kan gå i oppfyllelse, men hun tør ikke kjøpe heliumballong på 17. mai, fordi det ser teit og barnslig ut. Selv om det er det hun vil og ønsker seg, så bygger hun i stedet opp sine egne ballonger.

Du har ihvertfall god fantasi! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er det silikongeiter hun vil ha, hva er det neste gang hun trenger for å øke selvtilliten sin? Folk som holder på slik er gift for de i rundt seg. Best å holde seg unna.

hahahaha, får helt latterkrampe av deg Gjest.

Over til ts, la henne betale selv, eller eventuelt få låne rentefritt av deg, men skriv da kontrakt på det slik at hun må betale deg tilbake selv om det skulle skje et brudd.

Har selv silikon og høres litt ut som samboeren din, har selv samboer men betalte hele summen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hahahaha, får helt latterkrampe av deg Gjest.

Over til ts, la henne betale selv, eller eventuelt få låne rentefritt av deg, men skriv da kontrakt på det slik at hun må betale deg tilbake selv om det skulle skje et brudd.

Har selv silikon og høres litt ut som samboeren din, har selv samboer men betalte hele summen selv.

Vel, jeg har egentlig bare sympati for kvinner som TS's kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har egentlig bare sympati for kvinner som TS's kjæreste.

Å kalle damer som ønsker silikon for gift er vel strengt tatt ikke å vise sympati....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å kalle damer som ønsker silikon for gift er vel strengt tatt ikke å vise sympati....

Mnja, jeg tenker som så at hvis man har så stygge geiter at man mener man trenger silikon i dem i tillegg, så er det jo bare synd i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

Jeg tenker at mennesker som føler for å angripe mennesker de ikke kjenner på grunnlag av at de ønsker å fylle brystene med silikon er mennesker som har lavt selvbilde og er usikre på seg selv. Å føle at en må slenge dritt om andre på den måten tyder på at en ikke har det bra med seg selv og de stiller seg på lik linje som en mobber.

Man ser aldri noen angripe folk som vil operere nesa eller ørene. Det er like mye et kosmetisk inngrep. Hvorfor hisser folk seg så voldsomt opp for valg andre menneske tar over sin egen kropp?

Å forhåndsdømme mennesker ved å kalle dem dumme, giftige og annet dritt sier mer om personen som som spyr ut sånt dritt enn den som velger å gjøre noe med sitt eget utseende.

Og om en velger å dumpe en dame fordi hun ønsker silikon da elsket man aldri den dama i utgangspunktet så da er det nok like greit for begge parter at det blir slutt.

Endret av *MaggieQ*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenker at mennesker som føler for å angripe mennesker de ikke kjenner på grunnlag av at de ønsker å fylle brystene med silikon er mennesker som har lavt selvbilde og er usikre på seg selv. Å føle at en må slenge dritt om andre på den måten tyder på at en ikke har det bra med seg selv og de stiller seg på lik linje som en mobber.

Man ser aldri noen angripe folk som vil operere nesa eller ørene. Det er like mye et kosmetisk inngrep. Hvorfor hisser folk seg så voldsomt opp for valg andre menneske tar over sin egen kropp?

Å forhåndsdømme mennesker ved å kalle dem dumme, giftige og annet dritt sier mer om personen som som spyr ut sånt dritt enn den som velger å gjøre noe med sitt eget utseende.

Og om en velger å dumpe en dame fordi hun ønsker silikon da elsket man aldri den dama i utgangspunktet så da er det nok like greit for begge parter at det blir slutt.

Enda ikke sett en tråd her inne om slike operasjoner.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *MaggieQ*

Enda ikke sett en tråd her inne om slike operasjoner.

Vært mange, spesielt nese. Og uansett så ser jeg ikke grunnen til å angripe og dømme mennesker for å gjøre noe med sin egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vært mange, spesielt nese. Og uansett så ser jeg ikke grunnen til å angripe og dømme mennesker for å gjøre noe med sin egen kropp.

Rar omgangskrets du har, for jeg kjenner ikke mange som jeg vet om har tatt neseoperasjoner. Og nu er det ikke snakk om at vi angriper noen som helst, vi ble gitt en problemstilling og sier vår mening om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

Rar omgangskrets du har, for jeg kjenner ikke mange som jeg vet om har tatt neseoperasjoner. Og nu er det ikke snakk om at vi angriper noen som helst, vi ble gitt en problemstilling og sier vår mening om det.

Snakker om tråder her på forumet. Og du skrev at kvinner med silikon var som gift. Ser ikke at det er en diskusjon om en problemstilling, men et angrep på mange kvinner som du ikke vet noe om.

Endret av *MaggieQ*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Snakker om tråder her på forumet. Og du skrev at kvinner med silikon var som gift. Ser ikke at det er en diskusjon om en problemstilling, men et angrep på masse kvinner som du ikke vet noe om.

Nei, det var nok ikke det jeg skrev, nei. Her er korrekt sitat.

Nu er det silikongeiter hun vil ha, hva er det neste gang hun trenger for å øke selvtilliten sin? Folk som holder på slik er gift for de i rundt seg. Best å holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

Nu er det silikongeiter hun vil ha, hva er det neste gang hun trenger for å øke selvtilliten sin? Folk som holder på slik er gift for de i rundt seg. Best å holde seg unna.

Jeg tolker dette som at damer med silikon er som gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tolker dette som at damer med silikon er som gift.

Vel, du burde heller tolke det som at mennesker med dårlig selvtillig er gift for andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

Vel, du burde heller tolke det som at mennesker med dårlig selvtillig er gift for andre mennesker.

Alle mennesker med dårlig selvtillit er ikke som gift så lenge de ikke lar den dårlige selvtilliten går utover andre mennesker på en dårlig måte. Og når det kommer til silikon så er det faktisk ikke automatikk at en har dårlig selvtillit(som forøvrig handler om hva du mener du selv kan gjøre og klare), ei heller selvbilde som handler om hvordan du har det med deg selv.

Noen vil rett og slett bare gjør noe med utseende sitt fordi de har et ønske om å fikse på ting som de ikke er 100% fornøyd med fordi de har muligheten til å kunne gjøre det. Det betyr ikke at de går rundt og behandler andre mennesker dårlig og kaller dem for det ene og det andre som du gjør i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...