Gå til innhold

Han kommenterte rumpehullet mitt.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er han fra bondeland? :fnise:

Anonym poster: 33435b8715f10f4f069739a4891f6958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva mente han med dette: Ja, her var det utsikt rett ned i brunøyet gitt, må være forsiktig nå at jeg ikke treffer feil hull og ender opp med å dyppe pikken ned i fraukjelleren, og så lo han høyt.

???? Noe som kan oversette til norsk

Anonym poster: a691741f786b14950132a0ba04f42c5d

Brunøyet betyr analåpningen, rumpehullet. Fraukjeller betyr møkk-kjeller.

Hvis noen hadde sagt noe sånt til meg, en mann jeg knapt kjente, ville det vært det siste han noensinne kom til å si til meg. En så ubehøvlet, vulgær mann har ingen sjanser hos meg.

Endret av Arabella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiramin

Du er for hårsår. Han sa jo ikke noe negativt om det, vel? Han sa jo bare en utroooolig morsom kommentar, og en viktig del av et godt sexliv er jo faktisk å ha litt humor også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

OH MY GOD. Sykt turn off.

Han har liten grunn til å ha selvtillit i sengen selv i hvert fall - null peiling på hva en kvinne vil høre i sengen.

Senga er virkelig ikke stedet hvor en skal være så sinnssykt selvhøytidelig og ta alt dødsseriøst - om man ikke nærmer seg orgasme, da er det serious business!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senga er virkelig ikke stedet hvor en skal være så sinnssykt selvhøytidelig og ta alt dødsseriøst - om man ikke nærmer seg orgasme, da er det serious business!

Jeg mener det er stor forskjell på å være leken og lite selvhøytidelig i sengen, og det å si direkte frastøtende ting.

Men det er jo forskjell på folk da, noen synes kanskje det der er passende. Deg om det. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Jeg mener det er stor forskjell på å være leken og lite selvhøytidelig i sengen, og det å si direkte frastøtende ting.

Men det er jo forskjell på folk da, noen synes kanskje det der er passende. Deg om det. :)

Tror nok ingen sier slikt med meningen at det skal være tiltrekkende, men heller som absurditet og fullstendig latterlig.

Det ødelegger selvfølgelig all sexy-stemning, men noen ganger er det godt å le lenge, selv i en såpass seriøs setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Hahahahaha!

Legendarisk sagt av typen din.

Det kunne aldri falt meg inn å si noe sånt selv, men jeg er glad typen din gjorde det. Kanskje jeg skal låne den.

Jeg liker å kommentere at utsikten er fin bakfra, men kunne aldri sagt noe som fikk henne til å føle seg utilpass.

On topic, så er du kanskje litt hårsår i absolutt forstand, men problemene er jo tydeligvis reelle for deg, så da har du lov til å ikke like det. Trøst deg med at det helt sikkert ikke var vondt ment.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH MY GOD. Sykt turn off.

Han har liten grunn til å ha selvtillit i sengen selv i hvert fall - null peiling på hva en kvinne vil høre i sengen.

hvem bryr seg hva ei kvinne vil høre i senga? er vel ett fett. om man bruker glidemiddel også så trenger jo ikke dama være kåt engang

Anonym poster: 66aa749f43bb6422f1303e063591cf26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

hvem bryr seg hva ei kvinne vil høre i senga? er vel ett fett. om man bruker glidemiddel også så trenger jo ikke dama være kåt engang

Anonym poster: 66aa749f43bb6422f1303e063591cf26

Du er virkelig en drømmemann :ironi:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde typen sagt noe sånt, så hadde jeg bare ledd:P I hvert fall ikke tenkt noe over det i ettertid..

Anonym poster: cf82100cb32ace15a38e579c01f8402b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor dere skal ha det til at sex er så seriøst? Det er jo bare deilig underholdning? Nå var vel ikke det som ble sagt her noe annet en surr men syns ikke akkurat dette er noe å tenke på i det hele tatt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er du sikker på at du er klar for et intimt forhold?

Anonym poster: 3d2f109a58b73c92f17159228fd8424c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å ha dårlig selvtillit, i forhold eller ei.Men han burde defintivt vite OM det. Om han ikke gjør det: fortell han det, og at kommentaren han kom med ikke var noe særlig.Om han vet det: vel, da var det mest sannsynlig ment som en morsomhet/stemningsletter/blindt skudd fra hofta fordi han var nær ved å komme og da kan gutter lire av seg MYE rart. Ikke tolk det opp og ned eller frem og tilbake. Spør han. Det er den eneste måten du kan finne ut av dette.

Anonym poster: 637455169769f539a11a19da8deea653

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal ta igjen med han jeg, TS ;) Si noe tilsvarende sykt om rumpehårene hans a la, "oi, her var det mye viltvoksende gress gitt!" Eller at tiden ligner på ei lita åme..

Anonym poster: 393a911b73dbe0a2bd083056a2de4f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*(Eller at tissen ligner på ei lita åme)

Anonym poster: 393a911b73dbe0a2bd083056a2de4f3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er litt for sårbar i mine øyne.. Sånt noe er bare tull. Ikke spesielt opphissende ting å si i senga vil jeg påstå ;) Komisk ja, men nedverdigende? Nei. Han kritiserer jo ingenting ved deg. Han bemerker bare situasjonen. Ingenting du kan ta deg nær av eller bli lei deg for der. Han sa ingenting galt ved deg.

Jeg har ikke sååå god selvtillit selv, men foran typen må man jo kunne føle seg tryggere enn de fleste andre steder. Og går det ut over forholdet deres så burde du virkelig prøve så godt du kan å jobbe med deg selv. Det er ikke lett å vite hvor man skal begynne å jobbe med selvtilliten, men prøv å søk litt på nettet og se om du kan få noen gode tips til småting du kan gjøre for deg selv. Jeg startet med å skifte ut undertøyet mitt til penere, mer sexy undertøy i hverdagen. Begynte å sminke meg, passe på å ha klær hengende som jeg selv følte meg fin i, stelte neglene mine og håret mitt og prøvde å gjøre sånne småting som gjør at jeg føler meg komfortabel i hverdagen og vet at jeg har gjort litt ekstra for meg selv. Tok meg "pleie-meg-selv" dager ganske ofte og satt av en del tid til meg selv. Det hjalp meg hvert fall.

Endret av seaworld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er alt for fintfølende.. Han sa jo ikke noe galt om deg??? En teit, men bare komisk kommentar. Du kan ikke ta sånt som kritikk. Da kommer du aldri til å bli fornøyd..

Anonym poster: 8d1defb9fbe9b94bb110482fa71b245e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...