Gå til innhold

Han kommenterte rumpehullet mitt.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen og jeg har vært sammen i bare 2 måneder, og jeg sliter med selvtilliten, noe som har ført til at sexlivet har blitt begrenset og "kjedelig". Jeg har slitt med å ha sex i stillinger hvor jeg føler at jeg blottlegger hele meg. F.eks. doggystyle. Frem til nå har vi kun hatt sex i misjonæren og i dunkel belysning, og "halvveis" med dyne over oss.

Har gradvis klart å utfolde meg mer og mer, og hadde sex i doggy for første gang i går kveld.

Mens typen støter inn i meg utbryter han plutselig: Ja, her var det utsikt rett ned i brunøyet gitt, må være forsiktig nå at jeg ikke treffer feil hull og ender opp med å dyppe pikken ned i fraukjelleren, og så lo han høyt.

Jeg ble helt og mistet tenninga tvert. Jeg lot han gjøre seg ferdig, før jeg bare sa at jeg ville sove.

Jeg fikk ikke akkurat bedre selvtillit av det.

Eller er jeg for hårsår?

Anonym poster: d8850cc51076d98ccc0cd7110582700a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte:

Anonym poster: 17eb78a3069cb3fbb3d626f80f0b3155

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens typen støter inn i meg utbryter han plutselig: Ja, her var det utsikt rett ned i brunøyet gitt, må være forsiktig nå at jeg ikke treffer feil hull og ender opp med å dyppe pikken ned i fraukjelleren, og så lo han høyt.

:skratte:

Hadde samboeren min sagt noe sånt under sex tror jeg jeg hadde daua! Men nå kjenner vi hverandre godt og jeg har ingen kropps-issues.

Det har du og det regner jeg med kjæresten din vet. Da er det absolutt ikke morsomt. Vet jeg legger godviljen til nå men kan det ha vært et klønete forsøk på humor for at du skulle slappe av?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Han evna ikkje å sette tann for tunge, nei. Enkelte menneske berre let det dei tenker renne ut av seg utan filter. Då kan det gå slik. Du må nesten berre ta stilling til om du vil ha ein slik mann, men å ta det personleg er vel kanskje litt feil. Han meinte vel ikkje å kritisere deg, akkurat? Han sa berre noko ekstremt upassande og teit. Sånt får ein kanskje tilgi folk viss dei klarer å øve seg på den vanskelege kunsten det er å sende tankar oppom hovudet før dei glepp ut av munnen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Synd du ikke hadde en real fis som motsvar.

Før jeg klikket meg inn her trodde jeg at han hadde sagt noe stygt om rompehullet ditt. Der tok jeg heldigvis feil. :) Han kom med en teit kommentar men slik du skriver det tviler jeg på at han mente det på en slem måte.

Anonym poster: a062b845eb3782b4d4927cd3b14236a0

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen og jeg har vært sammen i bare 2 måneder, og jeg sliter med selvtilliten

Da burde du ikke ha en type før du fikser deg selv.

Anonym poster: 78a5233abd94f5b13f15cb1d472c9518

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg er litt dum, men skjønte ikke hva han prøvde å si :klo: Noen som vil forklare?

Anonym poster: a691741f786b14950132a0ba04f42c5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det nok ikke for å være slem, jeg tolker det heller som et forsøk på å være morsom, men som gikk litt galt. Tror ikke du burde ta deg personlig nær av det, han sa jo ikke noe direkte stygt om deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ts, har du mulighet til å legge ut bilde av rumpehullet ditt her på KG, da kan vi gi deg bedre råd.

Klem

Anonym poster: 1a95fc7949e86ed0a7db8c23fa6ed4bf

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

: Ja, her var det utsikt rett ned i brunøyet gitt, må være forsiktig nå at jeg ikke treffer feil hull og ender opp med å dyppe pikken ned i fraukjelleren

Anonym poster: d8850cc51076d98ccc0cd7110582700a

Det var jo.....tennende

Tydeligvis har han en uortodoks forståelse av "dirty talk".

Eventuelt prøvde han å få deg til å si "ja, dypp løken i fraukjelleren min, din store stut"

Endret av studerende
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde noen sagt det hadde musa mi tørka opp på sekundet. vis du skal si noe under sex må det vare dirty talk ikke "morsomheter" som ikke er morsomt litt engang.

Anonym poster: 7a57a277ac35a421a1204031b11df51c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen og jeg har vært sammen i bare 2 måneder, og jeg sliter med selvtilliten, noe som har ført til at sexlivet har blitt begrenset og "kjedelig". Jeg har slitt med å ha sex i stillinger hvor jeg føler at jeg blottlegger hele meg. F.eks. doggystyle. Frem til nå har vi kun hatt sex i misjonæren og i dunkel belysning, og "halvveis" med dyne over oss.

Har gradvis klart å utfolde meg mer og mer, og hadde sex i doggy for første gang i går kveld.

Mens typen støter inn i meg utbryter han plutselig: Ja, her var det utsikt rett ned i brunøyet gitt, må være forsiktig nå at jeg ikke treffer feil hull og ender opp med å dyppe pikken ned i fraukjelleren, og så lo han høyt.

Jeg ble helt og mistet tenninga tvert. Jeg lot han gjøre seg ferdig, før jeg bare sa at jeg ville sove.

Jeg fikk ikke akkurat bedre selvtillit av det.

Eller er jeg for hårsår?

Anonym poster: d8850cc51076d98ccc0cd7110582700a

Vil tro han av type er av den brautende, uomtenksomme typen som tar mye plass og liker å være såpass vulgær at du ser folk i selskaper himle oppgitt med øynene og prøve å flytte seg unna?

Noen er bare slik, ts. Det beste er å unngå dem om man ikke er slik selv. De mener det verken godt eller ondt - de bare evner ikke å se andre ennn seg selv. Neppe rett type for en som sliter litt med selvtilliten.

Anonym poster: 683687a9a0e599dbbb3a14998117ff9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH MY GOD. Sykt turn off.

Han har liten grunn til å ha selvtillit i sengen selv i hvert fall - null peiling på hva en kvinne vil høre i sengen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mente han med dette: Ja, her var det utsikt rett ned i brunøyet gitt, må være forsiktig nå at jeg ikke treffer feil hull og ender opp med å dyppe pikken ned i fraukjelleren, og så lo han høyt.

???? Noe som kan oversette til norsk

Anonym poster: a691741f786b14950132a0ba04f42c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente han med dette: Ja, her var det utsikt rett ned i brunøyet gitt, må være forsiktig nå at jeg ikke treffer feil hull og ender opp med å dyppe pikken ned i fraukjelleren, og så lo han høyt.

???? Noe som kan oversette til norsk

Anonym poster: a691741f786b14950132a0ba04f42c5d

Håper det bare er det ene ordet du ikke forsto?

Anonym poster: a417265293184f398d25fb0d3375d358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente han med dette: Ja, her var det utsikt rett ned i brunøyet gitt, må være forsiktig nå at jeg ikke treffer feil hull og ender opp med å dyppe pikken ned i fraukjelleren, og så lo han høyt.

???? Noe som kan oversette til norsk

Anonym poster: a691741f786b14950132a0ba04f42c5d

Hva, vil du ha det på nynorsk også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha huff :grinele: jeg blir litt ille berørt på dere begges vegne her. Men jeg heller faktisk litt mot Heisenberg sitt forslag her, om at typen din kanskje er bevisst på hvor anspent du er i en slik setting og derfor prøvde å lette stemningen litt og få deg til å slappe av. Et tappert forsøk vil jeg si, dersom dette er tilfelle... selv om det slo litt feil an.

:wink:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH MY GOD. Sykt turn off.

Han har liten grunn til å ha selvtillit i sengen selv i hvert fall - null peiling på hva en kvinne vil høre i sengen.

Kanskje han har hatt suksess med den før :vetikke:

Neste gang drar han kanskje frem et kamera... :sjokkert:

Endret av Sommee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle kjipe sanger med feleriff så er denne akkompagnert av den aller, aller minste fela i verden.

Kort oversatt: Hold kjeft og kom tilbake når du har et ordentlig problem! ;)

Anonym poster: 6d22225a22f4c3f4553184873852b99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg høres det ut som han fisker etter en godkjenning til analsex. Det er i alle fall ingen kritikk av kroppen din, slik jeg kan se det.

Anonym poster: 6238e3df90efa439e84719d85e854748

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...