Gå til innhold

Skravletråd 2014!


Favole

Anbefalte innlegg

Har vært på OUL nå :)

Venter to perfekte eneggede jenter :babyjente: :babyjente:

Terminen er flyttet til 13. januar.

I følge legen ser jeg ikke nyttår med stor mage, så de kommer garantert i desember. :)

Så herlig! Gratulerer! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært på OUL og venter en gutt 10.2 :) Kjenner masse bevegelser nå, tror han turner rundt inni der! Gleder meg til det kan kjennes utenpå, det er neste store ting nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt!

Jeg er overbevist om at jeg kjente et spark i går! Jeg lå i senga på kvelden med hånda på magen, og der var det riktignok noe som dytta fra innsiden! Spennende! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er så uvirkelig, er 19 uker på tirsdag. Trodde det var for tidlig, men neida. :-D

Det er helt surrealistisk de første gangene :) Jeg kjente det også første gang i uke 19! Og når du først har kjent det ordentlig er det ikke så lenge før det blir daglig. Det er så herlig å kjenne at det er noen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har eg kjent han sia veke 12, sjølv om alle seier det ikkje er mogleg ;) no er vi i veke 24 og han et heilt hyper. Men så er det nr 2 på kort tid, kanskje det betyr noko? Mini kjende vi begge samtidig i veke 15, det var litt stas for faren ;) meb han var rolegare enn denne er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos! Kjekt for sambo også!

Igår kveld tok h*n helt av, og kan fortsatt kjenne han/henne. Helt surrealistisk! Oul i morgen!

Jeg har ei venninne i uke 15, med livmoren foran. Vil det ta lengre til for henne å kjenne noe? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, lykke til på UL! Er bittelitt misunnelig, det var så stas, jeg har lyst til å gjøre det igjen :)

Jeg har morkake foran, og kjente det som sagt i uke 19. Mener å ha lest at så sent som uke 22 er innenfor normalen, så det kan jo godt ta en stund til for venninna di... De sier at man som regel vil kjenne det seinere (ihvertfall utenpå) hvis man har morkake foran, men hun kan jo ha flaks også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt står fint med babyen i magen! :-D Så koselig å se han/henne igjen!

Fant ut at jeg også har morkaken fremme, og kjente jo liv i uke 18/19. :-)

Ny termin: 15.02.2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer til alle med termin i januar/februar:)

Venter gutt med termin dato 29 januar :) blir moro og følge med på dere andre fremover :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynner tredje trimester? Nokre stader står det 26+6, andre 28+0, atter andre 29+0. Her tel eg alle milepælar no, med bekkenlåsning og ein liten tass som vil opp. Er brått veldig glad for at han lærde å gå før han var ti mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er usikker på det, men innbiller meg at det er fra uke 29 uten at jeg skal si det sikkert :vetikke:

Gratulerer og velkommen Ise90!

Skal oppdatere terminlisten i morgen med nye terminer og kjønn hos de som vet :)

Har vært på 3D ul i dag og sett på lillegutt. Fikk dessverre ikke så kjempegode bilder da han lå og kosa seg med ansiktet mot morkaka ;) Nekta å snu noe spesielt på seg, på et tidspunkt så vi bare at han gapte og stakk ut tunga, skikkelig ærtabærta! :fnise: Men av det vi fikk sett ser det ut som han ligner på pappaen sin, og det er jo bare positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, det er evig forvirring med disse trimesterne. Hvorfor kan ikke verden bare bli enig med seg selv? Det er tilsynelatende ingen fasit, men det vanligste etter min erfaring er å starte 3.trimester ved 28+0. Da er trimesterne 12+16+12 uker, som jeg oppfatter som en logisk oppdeling ift. de forskjellige fasene av graviditeten. Det nest vanligste - igjen etter min erfaring - er 27+0, da er trimesterne 13+15+13 uker, som kanskje bare er et forsøk på å justere så det ikke er så stor forskjell i lengde på dem? Har også sett én side som sier at 3.tri starter på 26+0, men dét er jo bare rart :) 29+0 har jeg ikke sett, men så har jeg jo ikke greid å pløye gjennom hele internett ennå, da (not for lack of trying). Jeg foretrekker ihvertfall å ha grensa på 28 uker - som er mindre enn to uker til, hurra! (Og litt hjelp! Plutselig føles det ikke lenge til termin. Hvordan skal dette gå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med termin i januar/februar:)

Venter gutt med termin dato 29 januar :) blir moro og følge med på dere andre fremover :biggrin:

Samme her, gutt med termin 29. januar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :)

Er dette første eller?

Ja, det er første. Uplanlagt, overraskende og surrealistisk - men veldig koslig :) Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...