AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Antatt-gjerningsmann-ble-filmet-rett-etter-soldatdrapet-7209063.html#.UZ0ob0paaeQ Det blir helt umulig å ha et fungerende demokrati om de som kjemper feks i Afghanistan risikerer livet også på hjemmebane. Anonym poster: 6cade3bc04013be6707b42c8b0210fce
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Anonym poster: 6dfc13ea5f5f6b70711b6451b41fe07a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Dagbladet har hele videoen. http://www.dagbladet.no/2013/05/22/nyheter/terror/london/woolwich/27310269/ Anonym poster: 6cade3bc04013be6707b42c8b0210fce
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2013 #5 Skrevet 22. mai 2013 False flag aksjon. Det er den britiske regjeringen og MI6 som står bak dette. Hensikten er å skjerpe motsetninger mellom briter og muslimer.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #6 Skrevet 22. mai 2013 False flag aksjon. Det er den britiske regjeringen og MI6 som står bak dette. Hensikten er å skjerpe motsetninger mellom briter og muslimer. Til hvilken hensikt? Anonym poster: 8c7e0524885e9c8d9a1288fd98e4c830 5
oeas Skrevet 22. mai 2013 #7 Skrevet 22. mai 2013 http://www.aftenpost...ml#.UZ0ob0paaeQ Det blir helt umulig å ha et fungerende demokrati om de som kjemper feks i Afghanistan risikerer livet også på hjemmebane. Anonym poster: 6cade3bc04013be6707b42c8b0210fce Er det du sier at engelskmennene ikke har et fungerende demokrati på grunn av at denne mannen ble påkjørt og halshogget på åpen gate? Mulig det bare er meg. Men jeg tror demokratiet på de engelske øyene ikke tar nevneverdig skade av dette. Om noe tror jeg det kan føre til at flere får øynene opp for hvor viktig det er å engasjere seg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #8 Skrevet 22. mai 2013 False flag aksjon. Det er den britiske regjeringen og MI6 som står bak dette. Hensikten er å skjerpe motsetninger mellom briter og muslimer. Og det vet du fordi? Anonym poster: 19dad01e40256a8678f35d09e16ec064
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #9 Skrevet 22. mai 2013 Jeg tror ikke Allah ønsket at dette skulle skje. Dette var det disse to mennene som gjorde med viten og vilje. Noen har misforstått fullstendig. Håper ikke denne mannen døde forgjeves... Hadde en muslimsk mann blitt angrepet på denne måten av to hvite menn, ville alle muslimene i London ødelagt hele byen. Bare skje hva som skjedde i Sverige... Men vi hvite, ja, vi sitter rolig og ser på. For vi har ikke lov til å reagere... Anonym poster: fb8cbab68129fb3cb6f5a3f73afb279c 13
Gjest Skogkar Skrevet 22. mai 2013 #10 Skrevet 22. mai 2013 Jeg tror ikke Allah ønsket at dette skulle skje. Dette var det disse to mennene som gjorde med viten og vilje. Noen har misforstått fullstendig. Håper ikke denne mannen døde forgjeves... Hadde en muslimsk mann blitt angrepet på denne måten av to hvite menn, ville alle muslimene i London ødelagt hele byen. Bare skje hva som skjedde i Sverige... Men vi hvite, ja, vi sitter rolig og ser på. For vi har ikke lov til å reagere... Anonym poster: fb8cbab68129fb3cb6f5a3f73afb279c Jepp. Det eneste som skjer er at hatet hos hvite vestlige mennesker bygger seg opp. Det ulmer. Folk ser dette - to afrikanere de ikke vil skal være der, som ikke ønsker være der, drepe en av deres egne med en machete på åpen gate - midt på dagen. Folk ser dette, men vet ikke hvordan de skal reagere eller få utløp for tankene deres. Jeg er oppriktig livredd. Ikke mest for innvandrerne, men for hva noen hvite vestlige kommer til å finne på. Om vi ikke snart roer ned innvandringen så kommer det til å smelle. Jeg kan ikke fatte at politikere ikke ser dette. 10
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #11 Skrevet 22. mai 2013 Jeg tror ikke Allah ønsket at dette skulle skje. Så dette skjedde mot Allahs vilje? Motbeviste ikke du Allah akkurat nå? Tenk over dette nøye før du svarer. Anonym poster: b20d4040d13a2cbabf89663a91df8912 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #12 Skrevet 22. mai 2013 Her er en video av gjerningsmannen. Advarsel: Blodige bilder. http://www.itv.com/news/update/2013-05-22/exclusive-man-with-bloodied-hands-at-woolwich-scene/ "We swear by almighty Allah we will never stop fighting you," he said. Anonym poster: 14a8ca44453fdef51ceaf508efe37e2c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #13 Skrevet 22. mai 2013 Her er en video av gjerningsmannen. Advarsel: Blodige bilder. http://www.itv.com/n...woolwich-scene/ Anonym poster: 14a8ca44453fdef51ceaf508efe37e2c Tredje gangen videoen er postet nå... Anonym poster: 547daf19e0f78ee0dfdfec1b374a97c5 2
Gjest Skogkar Skrevet 22. mai 2013 #14 Skrevet 22. mai 2013 Sykt. Folk er faen meg gærne. Ja..."folk" er det.....
Mann 42 Skrevet 22. mai 2013 #15 Skrevet 22. mai 2013 http://www.aftenpost...ml#.UZ0ob0paaeQ Det blir helt umulig å ha et fungerende demokrati om de som kjemper feks i Afghanistan risikerer livet også på hjemmebane. Anonym poster: 6cade3bc04013be6707b42c8b0210fce Dette kommer ikke til å skade demokratiet. Men det kommer til å skade britiske muslimer. Muslimer over alt, forsåvidt. Dette er en type handling som man ellers bare har sett utført av Al Quaida-grupper i krigsområder. Forsåvidt så er det i tråd med Al Quidas oppfordringer til muslimer i den vestlige verden om å engasjere seg med individuell terror og aksjoner i liten skala. Som overfall, mord, brannstiftelser og sabotasje. Min gjetning vil være at dette er en vesentlig del av motivasjonen for disse to morderne, akkurat som med de to bomberne i Boston. Hvis idiotene fortsetter på denne måten, så kommer neste markering av Krystallnatten antakelig til å ta form av en gjentakelse, ikke avstandstagen. 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #16 Skrevet 22. mai 2013 Dette kommer ikke til å skade demokratiet. Men det kommer til å skade britiske muslimer. Muslimer over alt, forsåvidt. Dette er en type handling som man ellers bare har sett utført av Al Quaida-grupper i krigsområder. Forsåvidt så er det i tråd med Al Quidas oppfordringer til muslimer i den vestlige verden om å engasjere seg med individuell terror og aksjoner i liten skala. Som overfall, mord, brannstiftelser og sabotasje. Min gjetning vil være at dette er en vesentlig del av motivasjonen for disse to morderne, akkurat som med de to bomberne i Boston. Hvis idiotene fortsetter på denne måten, så kommer neste markering av Krystallnatten antakelig til å ta form av en gjentakelse, ikke avstandstagen. Har aldri hørt at jøder brukte macheter, eller sprengte i stykker menneskemengder. Krystallnatten var iscenesatt av tyske myndigheter. Så hvorfor drar du den parallellen egentlig? Anonym poster: 6dfc13ea5f5f6b70711b6451b41fe07a 5
Mann 42 Skrevet 22. mai 2013 #17 Skrevet 22. mai 2013 Har aldri hørt at jøder brukte macheter, eller sprengte i stykker menneskemengder. Krystallnatten var iscenesatt av tyske myndigheter. Så hvorfor drar du den parallellen egentlig? Anonym poster: 6dfc13ea5f5f6b70711b6451b41fe07a Jeg tipper at folk begynner å bli ganske frustrert, forbannet, mistenksomme og i mange tilfeller redde. Og om de skulle begynne å generalisere i retning av at muslimer generelt er fiender av landet og folket, så er ikke veien særskilt lang til at ideen om å kvitte seg med denne truselen, fester seg hos mange nok til at man kan få mobbopptøyer som retter seg mot hvilke muslimer som helst. English Defence League seiler i medvind for tida, og for hvert slikt opptrinn, så øker både medlemstall og antall sympatisører. Muslimer generelt er ikke noe problem eller trusel etter min mening. Men det har alltid vært sånn at det noen få gjør, får alle andre unngjelde for, og det kommer ikke til å være anderledes her. 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #18 Skrevet 22. mai 2013 Jeg tipper at folk begynner å bli ganske frustrert, forbannet, mistenksomme og i mange tilfeller redde. Og om de skulle begynne å generalisere i retning av at muslimer generelt er fiender av landet og folket, så er ikke veien særskilt lang til at ideen om å kvitte seg med denne truselen, fester seg hos mange nok til at man kan få mobbopptøyer som retter seg mot hvilke muslimer som helst. English Defence League seiler i medvind for tida, og for hvert slikt opptrinn, så øker både medlemstall og antall sympatisører. Muslimer generelt er ikke noe problem eller trusel etter min mening. Men det har alltid vært sånn at det noen få gjør, får alle andre unngjelde for, og det kommer ikke til å være anderledes her. Jeg syns likevel ikke parallellen kan trekkes. Jødene på 30-tallet var ingen faktisk trussel, ikke noen få en gang. Krystallnatten måtte som nevnt iscenesettes. Hadde jøder stått bak noe lignende 911 i mellomkrigstiden, hadde det vært noe helt annet. Nå har vi disse opptøyene som pågår borti Sverige også, var dette vanlig blant jøder på 30 tallet? De bodde også i ghettoer. Anonym poster: 6dfc13ea5f5f6b70711b6451b41fe07a 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #19 Skrevet 22. mai 2013 Jeg tipper at folk begynner å bli ganske frustrert, forbannet, mistenksomme og i mange tilfeller redde. Og om de skulle begynne å generalisere i retning av at muslimer generelt er fiender av landet og folket, så er ikke veien særskilt lang til at ideen om å kvitte seg med denne truselen, fester seg hos mange nok til at man kan få mobbopptøyer som retter seg mot hvilke muslimer som helst. Mobbopptøyer som retter seg mot vantro er jo i ferd med å bli stadig mer vanlig i Europa. Jeg tror dette er en langt større trussel enn mobbopptøyer begått av vantro. Anonym poster: df9f4cea155f263a229328f8808c9ca7 1
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2013 #20 Skrevet 23. mai 2013 Jeg tipper at folk begynner å bli ganske frustrert, forbannet, mistenksomme og i mange tilfeller redde. Og om de skulle begynne å generalisere i retning av at muslimer generelt er fiender av landet og folket, så er ikke veien særskilt lang til at ideen om å kvitte seg med denne truselen, fester seg hos mange nok til at man kan få mobbopptøyer som retter seg mot hvilke muslimer som helst. English Defence League seiler i medvind for tida, og for hvert slikt opptrinn, så øker både medlemstall og antall sympatisører. Muslimer generelt er ikke noe problem eller trusel etter min mening. Men det har alltid vært sånn at det noen få gjør, får alle andre unngjelde for, og det kommer ikke til å være anderledes her. Det er ikke "bare noen få" muslimer, det er mange. Se bare på Sverige for tiden, det er masser av innvandrerpøbler som herjer. Hele bydeler er omgjort til ghettoer der politiet knapt kan ferdes uten å utsette seg for stor fare. De ringer inn meldinger om fiktive hendelser for å lokke til seg politi eller brannvesen, for så å angripe dem. Tidligere i kveld så jeg noe som skulle forestille en "fredelig demonstrasjon" i Stockholm, med masse innvandrere. Selvsagt gikk de under store bannere der "Stopp Politivold" var fanesaken. De evner ikke å se sine egne feil og mangler, men skylder på alle andre, og selvsagt politiet. Fyren som ble skutt fordi han truet med machete er politiets feil. Han skulle selvsagt fått holde på, i følge disse innvandrerne. Hadde han drept noen, da hadde klagene handlet om at politiet ikke griper inn. Vi ser utviklingen i de vestlige land. De vi har sluppet inn i landet, og hjulpet med enorme summer og alle slags støtteordninger, de faller oss i ryggen, og angriper oss om de har sjansen. Vi er den store fienden, vi som har tatt mot dem, og forsøkt å hjelpe dem. Nå får det være nok. Innvandringen er i ferd med å vokse til et kjempeproblem, og alle vet at situasjonen i England, i Sverige og andre steder også ville komme hit i løpet av kort tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå