AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Del Skrevet 22. mai 2013 Mistet dem i ulykke............................. aner ikke hvor jeg ska gå?? gjøre av meg? har fått utskrevet piller hos legen får å takle, har vært i bakgata å hentet sterkere saker no. har psykologer å bor på insutasjon akkurat nu. begravelsen e snart. får helt noia angst, pustevansker... ønsker bare å hoppe ned et stup... ikke 20milioner vil få meg glad, ingenting. har skrekket i flere dager i strekk, nu først jeg klare å være på nettet. e tatt overdose. world so cold - gutt 27 sir ikke detailjer eller nyhets artikler. vil ikke bli gjenkjent. Anonym poster: 562618a6d3c9cb171760282b58b78865 Anonym poster: 562618a6d3c9cb171760282b58b78865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. mai 2013 #2 Del Skrevet 22. mai 2013 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snippsnapp Skrevet 22. mai 2013 #3 Del Skrevet 22. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 22. mai 2013 #4 Del Skrevet 22. mai 2013 Uff, dette må være svært tungt for deg! Har du flere sørgende i familien? Håper du ikke er alene om dette... Du må nok dessverre bare la tiden heale deg forbi den verste sorgen, så får du se hva du vil gjøre etter det. Lykke til, og jeg kondolerer så veldig med tapet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkestor Skrevet 27. juni 2013 #5 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg kondolerer på det sterkeste og sender en klem herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Del Skrevet 6. juli 2013 Det er helt grusomt å miste noen! Verden klapper sammen. Ingenting betyr noe. Alt er bare jævlig og man vil bare gråte, hyle og skrike!!! Jeg hadde det i alle fall slik da jeg mistet lillebroren min. Han var min beste venn. Det du går gjennom nå er helt forferdelig og du trenger hjelp av professjonelle. Krev å få hjelp! Vi var sammen hele familien i en uke. Hver dag, hele dagen. Det hjalp. Håper du har noen å være hos, som du kan sørge med. Det er VELDIG VIKTIG å ha noen å snakke med eller bare være med. Man skal ikke være alene i en slik sorg. Vil gi deg masse klemmer! Anonymous poster hash: 8a78d...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 6. juli 2013 #7 Del Skrevet 6. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 14. juli 2013 #8 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Tråden er ryddet for upassende innlegg og svar til dette. Ninuska_, mod Endret 14. juli 2013 av ninuska_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintmint Skrevet 15. juli 2013 #9 Del Skrevet 15. juli 2013 Ingen her kan få deg til å føle deg bedre. Ingen ord eller handlinger vil få deg til å føle deg bedre. Det du går gjennom, må du gjennom for å bli bedre! Jeg vet at du er ikke i noe stand til å gjøre noe, men forskning sier at dersom man sørger alene kan det være vanskligere for en person å takle. Det finnes "group therapy" der alle der sørger over å ha mistet noen og vet ikke hva de skal videre. Du kan kanskje finne support og føle at de menneskene opplever mye av det samme du går gjennom. Jeg kondulerer masse!! Og mine ord vil aldri hjelpe deg nok, men jeg håper ting blir bedre for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomaten Skrevet 15. juli 2013 #10 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Jeg kondolerer til deg TS. Håper du har noen rundt deg som du kan støtte deg til. Innlegg redigert for avsporing Sophie-Ann, mod Endret 22. juli 2013 av Sophie-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. juli 2013 #11 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Hvordan går det med deg, TS? Jeg har tenkt mye på denne tråden. Kanskje ikke riktig å spørre hvordan det går, jeg skjønner jo at det ikke går så bra. Håper du har fått hjelp. :hug: :hug: Endret 22. juli 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RihannaNavy Skrevet 22. juli 2013 #12 Del Skrevet 22. juli 2013 Kondolerer, ts. Pain is temporary, det vil bli bedre. Gi det litt tid... Sorgen vil aldri gå helt bort, men du vil lære deg å leve med den. Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 22. juli 2013 #13 Del Skrevet 22. juli 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #14 Del Skrevet 22. juli 2013 Kondolerer så mye Du bestemmer selv om du kommer deg igjennom dette eller ikke. Jeg har vært der du er, og det var vondt og tøft. Likevel valgte jeg å velge den rette veien, og fortsatte å leve. Du må selv velge hva du ønsker å gjøre med livet ditt. Lære deg å leve med dette? Eller ødelegge deg selv? Husk at du er ikke alene. Mange som opplever dette hver dag i hele verden. Livet er tøft og hardt. Alle må få lov å sørge, men ikke gjør dumme ting. En eller annen gang må man lære seg å leve med det, og å fortsette å leve som før Gjøre noen andre glade når man er klar for dette. Men imellomtiden må du få sørge og å bli ferdig med begravelsen. Anonymous poster hash: 570a4...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå