Gå til innhold

Hvilke kjendiser du blir tiltrukket av som ikke blir stemplet på som spesielt sexy?


Tibbie

Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks

Poenget var at de ikke skulle være stemplet som sexy, være med i kåringer som verdens mest sexy, og slike ting. Ihvertfall så tolket jeg det slik, og de som er nevnt i denne tråden er ikke de som er modellpene, men likevel attraktive på sin måte.

Jeg har ikke så veldig greie på sånne hollywood-kjendiser, men mange av bildene folk har lagt ut her viser jo bilder av klassisk pene menn.

Atle Antonsen og Kurt Nilsen forstår jeg er innenfor kategorien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellen DeGeneres

Tilda Swinton

Anonym poster: 450422e01e5b911f5ea8c44df8de1313

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders<3

Anonym poster: 62caaba6701e3cc2c55c36195a69b878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Må legge til Gordon Ramsay.

Er virkelig ikke lekker å se på objektivt, men autoritet på kjøkkenet er hett :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel mer klassisk pene menn kanskje. Liker gamlisene og stemmene deres:

Alan Rickman

Daniel Day-Lewis

Ralph Fiennes

Og så Robert Sean Leonard aka Dr. Wilson fra House. Han kan undersøke meg når som helst og hvor som helst :D

Anonym poster: ed75af7f0e741ed6aa3bca23ef167514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stephen Fry

Anonym poster: 529e3f4b790317e3d06a0aba7ca7b888

Om det er noen jeg kunne blitt homofil av så er det Stephen Fry

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoph Waltz

Christoph-Waltz.jpg

Anonym poster: 2d62a21c24ff26331b85ad9bdb3b221b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig også at mange her er klassikere innen sexy-kategorien. Nick Cave og Alan Rickman tror jeg at veldig mange (inkludert meg) synes er helvetes sexy, og at de har vært på noen "offisielle" lister for det også! Man trenger ikke være billedpen for å være sexy, det hersker det en ganske bred konsensus om ;)

Når det er sagt så er det vel alltid en haug som synes en filmstjerne er sexy! Enten de liker en karakter eller film de har spilt i, musikken deres, karismaen, personligheten (man antar de har) osv.

Min første tanke her var å nevne mitt crush på Leonard Nimoy, men halve USA var kåt på han på 60-tallet og det finnes vel nok av trekkies den dag i dag som fantaserer om Spock :fnise:

LeonardNimoy1.jpg

Anonym poster: 555f0311b02623e15f8ddae99c66e049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en greie for Woof fra hair (don dacus).

woof-hair-film-musical-26211480-360-395.jpg

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alan Davies

..og Eugene Hutz

Anonym poster: f766e184570deef34f9bf4731b8d25c7 post-37809-0-02662100-1369870511_thumb.j

Anonym poster: f766e184570deef34f9bf4731b8d25c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stiller meg bak Pål Moddi, Alan Rickman, Jemaine Clement og Alan Davies. Er flere som jeg ikke vet om jeg skal skrive, fordi jeg ikke vet hvordan de blir stemplet, som David Tennant, Helena Bonham Carter og Jason Isaacs.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker så godt han Thomas som vant Quiz-dan <3

Anonym poster: df0c0b2307f1a8d496f296d375e60fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady
Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid hatt enormt sans for Sigourney Weaver.

ripley.jpg

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Kristoffer Joner er eneste jeg kommer på nå. Må tenke litt mer, men syns det er et eller annet veldig sjarmerende ved han. Så intervju med han og da virket han veldig søt og sjarmerende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Hva er så tiltrekkende med Alyson Hannigan? Jeg forstår det ikke. Jeg synes IKKE hun er pen eller sexy på noen måte. Kanskje litt søt, men under gjennomsnittet pen/sexy...

Anonym poster: 0be37b6298b1ce4a9c5db9b1a4ce843f

What?

Syns hun er veldig pen. Kanskje ikke på den typiske måten, men det er de som ofte er pene i mine øyne.

Syns også at hun har en veldig søt væremåte, og den har hun i alle roller jeg har sett henne i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?

Syns hun er veldig pen. Kanskje ikke på den typiske måten, men det er de som ofte er pene i mine øyne.

Syns også at hun har en veldig søt væremåte, og den har hun i alle roller jeg har sett henne i.

Var ikke Alyson nerdepiken Willow i Buffy the Vampyre Slayer? Hun var da kjempesøt. Hun var den bifiguren jeg likte best. Jeg googlet bilder av henne, og nå er hun dessuten blitt kjempe heit.

Men jeg forblir selvsagt trofast mot Sigourney. Ellers ligger jeg nok tynt an.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...