Gå til innhold

Kvinner som ikke kan kjøpe ordentlig bil


OneLove

Anbefalte innlegg

Hva er greia med at så mange kvinner ikke klarer å finne seg en kul bil?? Formløse biler og kjipe hjulkapsler... Kjære jenter: Konebiler ser bare ikke bra ut!

Det skal ikke så mye til, det er bare å polere den litt, shine den opp med nye hjulkapsler eller få en litt mer fancy lakkering på bilen.

Jeg synes det er trist at kvinner velger biler kun ut i fra farge, når det er så lite som skal til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

Hva med oss som ikke bryr oss om bil? Som synes nye hjulkapsler er å kaste bort penger, som heller kan bli brukt på noe nyttig?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Hva er greia med at så mange kvinner ikke klarer å finne seg en kul bil?? Formløse biler og kjipe hjulkapsler... Kjære jenter: Konebiler ser bare ikke bra ut!

Det skal ikke så mye til, det er bare å polere den litt, shine den opp med nye hjulkapsler eller få en litt mer fancy lakkering på bilen.

Jeg synes det er trist at kvinner velger biler kun ut i fra farge, når det er så lite som skal til.

-2

1 for å stjele poenget mitt og 1 for å lage en speiltråd.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har nettopp fått voks (polering trengs ikke ennå), K&N filter og dyrere hjulkapsler! Slutt å mas.

Anonym poster: 9f74da1767706cc456319fc79d478a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-2

1 for å stjele poenget mitt og 1 for å lage en speiltråd.

Du må patentere ideene dine, sucker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som ikke bryr oss om bil? Som synes nye hjulkapsler er å kaste bort penger, som heller kan bli brukt på noe nyttig?

Bruk mindre penger på klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk mindre penger på klær.

Hvorfor? Hvis de bryr seg om klær så bruker de penger på det. Hvis de bryr seg om bil så bruker de penger på det. Bil er en ting som for mange bare er til for å bli fraktet fra A til Å så de slipper bussen. Det gjelder endel menn også.

Anonym poster: 9f74da1767706cc456319fc79d478a8d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Bruk mindre penger på klær.

Selvfølgelig, når du sier det. Jeg skal slutte å kjøpe ting jeg har lyst på, og heller bruke pengene mine på det du vil at jeg skal ha. Alt for å ikke irritere en mann. Gudene vet hva som kan skje da!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C4r1n3

Det er ikke alle som bryr seg, for noen er bilen kun et fremkomstmiddel som man vil bruke minst mulig ekstra penger på - det er nok med bensin, forsikringer, årsavgift og servicer på verksted. Det gjelder nå forsåvidt for mannfolkene også, er ikke akkurat slik at de står å polerer bilen hver søndag eller har tøffe felger på bilen sin kun fordi de har en penis mellom bena. Og en skikkelig lakkeringsjobb er dyrt..

Selv har jeg en "konebil", en Renault Megane og kunne ikke vært mer fornøyd, for den er vannvittig god å kjøre og veldig trygg i en evt. kræsj. Men, jeg skal ha et jækla bra anlegg i den når mannen bare har bestemt seg for hvilket siden han er eksperten og har planer om å slenge på noen fete felger og en vinge for å gjøre den tøffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, når du sier det. Jeg skal slutte å kjøpe ting jeg har lyst på, og heller bruke pengene mine på det du vil at jeg skal ha. Alt for å ikke irritere en mann. Gudene vet hva som kan skje da!

Ikke du (som jeg vet i alle fall), men andre irriterer seg over at menn ikke bryr seg om klær i singelforumet :). Alt skal tilpasses kvinner tydeligvis, så tenkte jeg skulle snu litt på flisa (sorry Herr Heftig for at jeg tok ideen). Reaksjonene kom også gitt ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva er definisjonen på konebil? Og tenker du kun på utseende eller også motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er greia med å irritere seg over helt idiotiske ting?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke du (som jeg vet i alle fall), men andre irriterer seg over at menn ikke bryr seg om klær i singelforumet :). Alt skal tilpasses kvinner tydeligvis, så tenkte jeg skulle snu litt på flisa (sorry Herr Heftig for at jeg tok ideen). Reaksjonene kom også gitt ;).

Klærne sitter på personen, bilen står i garasjen.

Anonym poster: 9f74da1767706cc456319fc79d478a8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Offensive Pie

Ikke du (som jeg vet i alle fall), men andre irriterer seg over at menn ikke bryr seg om klær i singelforumet :). Alt skal tilpasses kvinner tydeligvis, så tenkte jeg skulle snu litt på flisa (sorry Herr Heftig for at jeg tok ideen). Reaksjonene kom også gitt ;).

Begge tankene er nøyaktig like idiotiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne sitter på personen, bilen står i garasjen.

Anonym poster: 9f74da1767706cc456319fc79d478a8d

Da er det dumt å ha bil. Akkurat som det er dumt å ha klær som bare ligger i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at så mange kvinner ikke klarer å finne seg en kul bil?? Formløse biler og kjipe hjulkapsler... Kjære jenter: Konebiler ser bare ikke bra ut!

Det skal ikke så mye til, det er bare å polere den litt, shine den opp med nye hjulkapsler eller få en litt mer fancy lakkering på bilen.

Jeg synes det er trist at kvinner velger biler kun ut i fra farge, når det er så lite som skal til.

Jeg bruker heller penger på doble bremseskiver, 11 lag klarlakk over det hvite perlemoren med mange sjatteringer, 4 seter, nye gafler, progressive dempere og ekstra årsavgift. Og feite potter. Så kan buret være akkurat så bedritent det vil, bare det er noenlunde komfortabelt og driftssikkert.

Anonym poster: c4f681349bac92a5b330acd7f6407865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogkar

Hva er greia med at så mange kvinner ikke klarer å finne seg en kul bil?? Formløse biler og kjipe hjulkapsler... Kjære jenter: Konebiler ser bare ikke bra ut!

Det skal ikke så mye til, det er bare å polere den litt, shine den opp med nye hjulkapsler eller få en litt mer fancy lakkering på bilen.

Jeg synes det er trist at kvinner velger biler kun ut i fra farge, når det er så lite som skal til.

Pleier du å polere bilen så hardt at den får en ny form?

Edit; Prøvde det nå. Polerte min kjedelige Mondeo til en feit 911 turbo! Takk!

Endret av Skogkar
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg liker min fornuftige konebil med firehjulstrekk :) Den tar meg fra A til B og tilbake igjen, gang på gang. Det er det jeg bryr meg om. Dessuten er den svart og det er fint :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Pleier du å polere bilen så hardt at den får en ny form?

Edit; Prøvde det nå. Polerte min kjedelige Mondeo til en feit 911 turbo! Takk!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...