Gå til innhold

Hjelp - jeg er så dårlig!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har vært på sykehuset i tre dager nå og fått intravenøst fordi jeg spyr enten jeg spiser eller drikker uavhengig av tid på døgnet.

Er slapp og har ikke fått gjort noen verdens ting de siste fire ukene. Jeg håper ikke hele svangerskapet blir slik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kære gest det håber jeg heller ikke for dig, mit første svangerskab var sådanne og jeg vil ikke engang ønske min verste fjende at opleve det, du må ha rigtig god bedring, har hørt noget om at hvis man får en B-vitamin sprøjte da kan det hjælpe prøv at spør din læge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stakkars deg.Jeg føler med deg. Har selv gått inn og ut av sykehuset med ekstrem svangerskapskvalme i alle mine tre graviditeter. Til meg ga det seg faktisk ikke før babyene var ute :o

Hold ut, får håpe du får noen gode dager også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det var jo ikke kjekt. Men du får ha lykke til. Jeg skal krysse fingre for at det bedrer seg for deg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kajsa-krabat

Ja det sitter friskt i minne!!! Jeg var og ut og inn på sykehus men intravenøst... Det gikk over hos meg da jeg begynte på 6. mnd av svangerskapet. Også alle disse rådene man får...... Men jeg fikk et råd hos min lege, reisesyketabletter. Det hjalp meg utrolig mye! Ikke det at jeg gikk på det hele tiden, men en og annen dag i uka tok jeg to slike tabletter og da fikk jeg faktisk både mat og drikke til å sitte!!! Snakk med legen din om dette... i allefall verdt å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stakkars og god bedring!

Er selv 32+1 og er ikke kvitt kvalmen selv enda. Men skal nevnes at det også er eneste plagen jeg har i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...