tom1986 Skrevet 17. mai 2013 #81 Skrevet 17. mai 2013 Ooooohhh,sier du det. Nå MÅ jeg jo bare svare. 6. Enn du? Ingen? Eller 34 kanskje? at du ikke svarer bekrefter bare poenget mitt. takk for at du gjør det så enkelt for meg 1
Gjest LadySizz Skrevet 17. mai 2013 #82 Skrevet 17. mai 2013 at du ikke svarer bekrefter bare poenget mitt. takk for at du gjør det så enkelt for meg Jeg har svart. Ser du ikke det? Heller mistenktsom at du ikke svarer når jeg spør tilbake.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #83 Skrevet 17. mai 2013 jeg og en venninne diskuterte det med å bo i et kollektiv med gutter i. hun påsto at hun ikke kunne bo sammen med gutter fordi de alltid fikk følelser for henne, noe som faktisk er ganske sant. jeg svarte at det vanligvis ikke var et så stort problem for meg. på den kommentaren svarte hun med et spydig tonefall "ja, men du ligger bare med de" hun kalte meg "løs" rett opp i ansiktet mitt. dette fikk meg til å tenke. jeg er så å si aldri i forhold, mest fordi jeg aldri har hatt følelser for noen. selv om jeg ikke er følelsesmesig tilknyttet til gutter, finner jeg de seksuelt attraktiv. for meg er sex bare lek og moro. venninnen min er en av de mer kostbare typene, og guttene blir ofte forelsket. hun ligger ofte med gutter som maser nok. er det ikke hun som har mangel på selvrespekt? Vel, venninna di er mest sannsynligvis en luremus. Og ha sex for moro ser jeg ingen feil med. Men å utnytte folks følelser for å få et selvtillitsboost og hevde seg selv synes jeg er stygt. Hadde ei venninne som var sånn. Alle guttene falt for henne hele tiden fordi hun alltid ga inntrykk for at hun var interessert i noe mer. Noe hun ikke var. Hun har knust en del hjerte for å si det sånn. Jeg har vanskeligheter for å tro at alle guttene faller for venninna di uten at hun oppmuntrer dem for å si det sånn. Anonym poster: 1fbfa25f9dc18077fa809554e1d29cdc 4
tom1986 Skrevet 17. mai 2013 #84 Skrevet 17. mai 2013 (endret) Jeg har svart. Ser du ikke det? Heller mistenktsom at du ikke svarer når jeg spør tilbake. du svarte med et ikkesvar. hvor mange har du hatt sex med? jeg har hatt sex med ca 85 stk vil jeg tro. Endret 17. mai 2013 av tom1986
Gjest LadySizz Skrevet 17. mai 2013 #85 Skrevet 17. mai 2013 du svarte med et ikkesvar. hvor mange har du hatt sex med? jeg har hatt sex med ca 85 stk vil jeg tro. Nei det gjorde jeg ikke. Se på det jeg skrev tidligere. Jeg har svart.
tom1986 Skrevet 17. mai 2013 #86 Skrevet 17. mai 2013 Nei det gjorde jeg ikke. Se på det jeg skrev tidligere. Jeg har svart. Hvor mange har du hatt sex med? Kan ikke ha sett at du har svart i denne tråden. 1
Gjest LadySizz Skrevet 17. mai 2013 #87 Skrevet 17. mai 2013 Hvor mange har du hatt sex med? Kan ikke ha sett at du har svart i denne tråden. Jeg har svart deg når du spurte. Les igjennom svaret fra når du spurte meg den første gangen. Du får lese sakte og rolig så ser du det vel
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2013 #88 Skrevet 17. mai 2013 (endret) Liker å skape mine egne definisjoner som AB gjorde. For den korrekte bruken og definisjonen er: http://no.thefreedic...ionary.com/løs Det står jo der at det å være løs, er å gjøre ting uten å ha beskymringer for ettervirkningene elsn. Dersom du setter det i kontekst med situasjonen vi diskuterer så vil det si at man har sex med folk uten beskyrminger. Du virker som en veldig grei person, så jeg sier ikke dette for å være teit med deg, men hvis du ønsker å bli tatt seriøst, så burde du ikke finne på dine egne definisjoner. Det er veldig vanskelig å diskutere med folk som ligger feil betydning i ord^^ Endret 17. mai 2013 av .-L-. 1
Steinar40 Skrevet 18. mai 2013 #89 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Vel, venninna di er mest sannsynligvis en luremus. Og ha sex for moro ser jeg ingen feil med. Men å utnytte folks følelser for å få et selvtillitsboost og hevde seg selv synes jeg er stygt. Hadde ei venninne som var sånn. Alle guttene falt for henne hele tiden fordi hun alltid ga inntrykk for at hun var interessert i noe mer. Noe hun ikke var. Hun har knust en del hjerte for å si det sånn. Jeg har vanskeligheter for å tro at alle guttene faller for venninna di uten at hun oppmuntrer dem for å si det sånn. Anonym poster: 1fbfa25f9dc18077fa809554e1d29cdc Utnytte folks følelser, eller utnytte andre i det hele tatt, er fullstendig uakseptabelt. Og ikke bare stygt. Endret 18. mai 2013 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 18. mai 2013 #90 Skrevet 18. mai 2013 du svarte med et ikkesvar. hvor mange har du hatt sex med? jeg har hatt sex med ca 85 stk vil jeg tro. I så fall er jo du forferdelig løs. Kritiserer du kvinner for å være løs når du er verre selv?
Tulling Skrevet 18. mai 2013 #91 Skrevet 18. mai 2013 Er man løs, så er man løs. Ikke noe å bli lei seg for. Syns man det er greit å være løs får man bare drite i hva andre mener. og jeg er enig i det andre skriver her, det er verre å leke med følelsene til folk enn å pule uten attachments. Puler man kun på grunnlag av sexuell tiltrekkning, hyppig. Er man per definisjon løs. Om man ser på det som en god eller dårlig ting er opp til hver enkelt. Leker man med følelsene til folk, og så puler de. Da er man bare usympatisk og egoistisk. Hun leker med de for hun får noe utav det. Er det vanlig at "alle" faller for en, har en lagt opp til det sjøl. Hun vet nok utmerket godt hva hun holder på med, og sansynligvis liker hun det og regner med at andre ikke legger merke til hvordan hun holder på. I dag er folk stolte for de er så sexuelt frigjorte med mange partnere og alt det der. men de vil overhodet ikke ha stemplet "løs". Kansje ordet "løs" er utdatert ? ikke vet jeg. Er litt som ordet "homo". Homofili er helt vanlig, men brukes også som skjellsord av folk som opplever homofili som noe negativt. 1
Steinar40 Skrevet 18. mai 2013 #92 Skrevet 18. mai 2013 Det viser seg at et kjapt google-søk på nicket hennes avslører at hun ikke er så anonym som hun ønsker å være. Hun er fra Oppland og sliter med angst. Når jeg sier sliter så mener jeg virkelig sliter. I tillegg er hun desperat etter litt menneskelig oppmerksomhet. Kanskje derfor hun sitter og kverulerer her på KG? Anonym poster: cdee0bcbe681bca5ac48502393ccb4ff Yes,I`m a crazy bitch! Wooop Wooooop! Ser man litt nærmere på livet og samfunnet så burde faktisk alle slite med angst. Eneste grunnen til at det ikke er sånn er fordi de fleste mangler intelligens og/eller har stor evne til å fortrenge problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå