Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Morro å se hvor hardt dere bryr dere når en er uenig i det dere skriver.. Har vært flott underholdning på en heller kjedelig Torsdag.

Takk til alle dere som har gjemt dere bak AB og Steinar40 som må komme med en slengkommetar bestandig! :kyss:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

...

Og med det innrømmer jenta at hun har tapt argumenteringen sin og nå står trengt inn i et hjørne. Derfor trekker hun seg vekk så hun slipper å innrømme det. Jeg har vært der selv så jeg vet hvordan det er. :)

Anonym poster: cdee0bcbe681bca5ac48502393ccb4ff

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

Og med det innrømmer jenta at hun har tapt argumenteringen sin og nå står trengt inn i et hjørne. Derfor trekker hun seg vekk så hun slipper å innrømme det. Jeg har vært der selv så jeg vet hvordan det er. :)

Vi kan gjerne fortsette AB :) Og er ikke noe jente,er en Lady! :sminkedokke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan gjerne fortsette AB :) Og er ikke noe jente,er en Lady! :sminkedokke:

Nix, det er du ikke, du er LØS!!! :ler:

Anonym poster: 93b1e1a0ded33b24dd1caebb9d0a7040

• Liker 2
Gjest LadySizz
Skrevet

Nix, det er du ikke, du er LØS!!! :ler:

Løs? Forstår fortsatt ikke hva du mener. Og rimelig dumt å uttale seg om en person du ikke kjenner,men du er vel bare sånn du da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart ingen rydder denne tråden med all avsporingen!

Ts,gjør hva du føler er rett for deg å drit i venninnen din,alle er forskjellige :)

Anonym poster: c4a7927a27f933020adc70659d2d2ff5

AnonymBruker
Skrevet

Morro å se hvor hardt dere bryr dere når en er uenig i det dere skriver.. Har vært flott underholdning på en heller kjedelig Torsdag.

Takk til alle dere som har gjemt dere bak AB og Steinar40 som må komme med en slengkommetar bestandig! :kyss:

Tror du har misforstått hva et diskusjonsforum er, det er et sted hvor man *trommevirvel* DISKUTERER. Bare til opplysning :)

Morro å se hvor hardt du bryr deg om å stå på ditt når du vet at du dreit deg ut.

Er du typen til å benekte at jorden er rund også kanskje?

Og siden du ikke er fan av å "gjemme deg bak" så er det vel på sin plass at du legger ut bilde med fult navn!? Eller gjemmer du deg bak et ANONYMT brukernavn?

Anonym poster: 1bb6af8a392ea9f3ce7b14f54edc1f32

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

Tror du har misforstått hva et diskusjonsforum er, det er et sted hvor man *trommevirvel* DISKUTERER. Bare til opplysning :)

Morro å se hvor hardt du bryr deg om å stå på ditt når du vet at du dreit deg ut.

Er du typen til å benekte at jorden er rund også kanskje?

Og siden du ikke er fan av å "gjemme deg bak" så er det vel på sin plass at du legger ut bilde med fult navn!? Eller gjemmer du deg bak et ANONYMT brukernavn?

Sier AB.

AnonymBruker
Skrevet

Løs? Forstår fortsatt ikke hva du mener. Og rimelig dumt å uttale seg om en person du ikke kjenner,men du er vel bare sånn du da :)

Det er ikke noe problem, for alle andre her inne forstår derimot... :skratte:

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

Det er ikke noe problem, for alle andre her inne forstår derimot... :skratte:

Sikker?

AnonymBruker
Skrevet

Sikker?

:troest: så,så lille venn!

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

:troest: så,så lille venn!

:kaklehone:

AnonymBruker
Skrevet

Sier AB.

Eh nei... Det var du som sa at vi gjemmer oss bak AB, jeg svarte på det med at du gjemmer deg bak et anonymt brukernavn, med mindre du legger ut navn og bilde, ergo er du like anonym.

Det er tydelig at du er tom for argumenter siden du tyr til hersketeknikker. Men AB hetsingen kommer du ingen vei med, da du er gjennomskuet ;) Tenkte meg at det ikke var så aktuelt at du ikke skulle være anonym, mao, du er ikke noe "bedre" enn vi som bruker AB.

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

Eh nei... Det var du som sa at vi gjemmer oss bak AB, jeg svarte på det med at du gjemmer deg bak et anonymt brukernavn, med mindre du legger ut navn og bilde, ergo er du like anonym.

Det er tydelig at du er tom for argumenter siden du tyr til hersketeknikker. Men AB hetsingen kommer du ingen vei med, da du er gjennomskuet ;) Tenkte meg at det ikke var så aktuelt at du ikke skulle være anonym, mao, du er ikke noe "bedre" enn vi som bruker AB.

Sier AB.

AnonymBruker
Skrevet

Sier AB.

Sier Anonym KG bruker.

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

Sier Anonym KG bruker.

Jepp :D

AnonymBruker
Skrevet

Det viser seg at et kjapt google-søk på nicket hennes avslører at hun ikke er så anonym som hun ønsker å være. Hun er fra Oppland og sliter med angst. Når jeg sier sliter så mener jeg virkelig sliter. I tillegg er hun desperat etter litt menneskelig oppmerksomhet. Kanskje derfor hun sitter og kverulerer her på KG?

Gjest LadySizz
Skrevet

Det viser seg at et kjapt google-søk på nicket hennes avslører at hun ikke er så anonym som hun ønsker å være. Hun er fra Oppland og sliter med angst. Når jeg sier sliter så mener jeg virkelig sliter. I tillegg er hun desperat etter litt menneskelig oppmerksomhet. Kanskje derfor hun sitter og kverulerer her på KG?

Yes,I`m a crazy bitch! Wooop Wooooop! :wow:

Skrevet (endret)

Hva betyr ordet løs da kjære Tom? Sjekk din ordbok er du snill <3 <3 <3

hvor mange har du hatt sex med? og vit at dersom du ikke svarer, bekrefter du bare poenget mitt.

Endret av tom1986
Gjest LadySizz
Skrevet

hvor mange har du hatt sex med? og vit at dersom du ikke svarer, bekrefter du bare poenget mitt.

Ooooohhh,sier du det. Nå MÅ jeg jo bare svare. 6. Enn du? Ingen? Eller 34 kanskje? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...