Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Hehe, hvis et ord har en klar definisjon, så kan jo ikke du finne opp din egen :P Definisjonen på løs er jo at man tar alt og alle.

Liker å skape mine egne definisjoner som AB gjorde. For den korrekte bruken og definisjonen er: http://no.thefreedictionary.com/l%C3%B8s

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener man er løs når man er utro. That`s it. Så min definisjon er annerledes enn din :D

Du kan jo ikke lage din egen definisjon av et ord/uttrykk. Å være løs har ingenting med utroskap å gjøre, men det kan godt hende at en løs er utro.

Anonym poster: 1bb6af8a392ea9f3ce7b14f54edc1f32

AnonymBruker
Skrevet

Problemstilling for fjortiser, bli voksen TS.

Anonym poster: ff5dc5a9d8f067e5aa172332a54391c0

AnonymBruker
Skrevet

Liker å skape mine egne definisjoner som AB gjorde. For den korrekte bruken og definisjonen er: http://no.thefreedic...ionary.com/løs

Nå gjør du deg vanskelig, haha. Altså jeg har ikke funnet på hva å være løs i seksuell betydning er (og nei, det er ikke snakk om vid). Tror neppe du kan nekte for at du vet hvordan ordet løs brukes i denne sammenheng heller, med mindre du har bodd bak en stein ditt voksne liv.

Gjest LadySizz
Skrevet

Du kan jo ikke lage din egen definisjon av et ord/uttrykk. Å være løs har ingenting med utroskap å gjøre, men det kan godt hende at en løs er utro.

Hvorfor kan ikke jeg det når andre gjør det?

Gjest LadySizz
Skrevet

Nå gjør du deg vanskelig, haha. Altså jeg har ikke funnet på hva å være løs i seksuell betydning er (og nei, det er ikke snakk om vid). Tror neppe du kan nekte for at du vet hvordan ordet løs brukes i denne sammenheng heller, med mindre du har bodd bak en stein ditt voksne liv.

Hehe,vanskelig og vanskelig :P Men nå er det plutselig sammenhengen vi snakker om. Det er hva som er korrekt bruk av ordet "løs" og der bommer flere av oss :P

Og forresten så bodde jeg bak en stein,en diger en,såkalt ett fjell :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvem andre? Hvordan skulle vi kommunisert om alle hadde egne definisjoner på ord/uttrykk o.s.v? Da hadde vi jo ikke hatt et felles språk å kommunisere med.

AnonymBruker
Skrevet

Katt frem i fjompen på radiatoren bak i datter på sønnen.

Anonym poster: cdee0bcbe681bca5ac48502393ccb4ff

• Liker 3
Gjest LadySizz
Skrevet

Hvem andre? Hvordan skulle vi kommunisert om alle hadde egne definisjoner på ord/uttrykk o.s.v? Da hadde vi jo ikke hatt et felles språk å kommunisere med.

Men hvorfor må jeg være enig i at "løs" er riktig bruk av ordet når bruken av dette er feil? Derav link over her.

"Den platen der er løs" Der har du ett alternativ av rett bruk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor må jeg være enig i at "løs" er riktig bruk av ordet når bruken av dette er feil?

Løs, som i løssluppen, som i holder seg ikke til en mann.

Gjest LadySizz
Skrevet

Da må dere bruke det ordet da ;)

Men nå sklidde vel denne tråden ut. Beklager TS.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor må jeg være enig i at "løs" er riktig bruk av ordet når bruken av dette er feil? Derav link over her.

"Den platen der er løs" Der har du ett alternativ av rett bruk :)

Nei for all del, du behøver jo ikke å være enig i at å være løs er å være løs. Men det at du nekter å vedkjenne et utrykk, betyr ikke at utrykket ikke er riktig på folkemunne. Men ditt språk vil jo bli fattigere hvis du ikke skal bruke ord/utrykk annet enn det som står definert i ordboken. Og det kan fort skje at dette kommer inn i ordboken, slik som andre ord/utrykk har gjort etter at det har vært brukt lenge nok. Språket er hele tiden i utvikling.

Men av ren nyssgjerrighet må jeg spørre om du ikke vedkjenner uttrykket "han har en skrue løs" heller? Det står jo ikke definert i ordboken du linket til.

Dette betyr jo ikke i ordbokens rette forstand at han har en fysisk skrue som er løs, men likevel et uttrykk som er mye brukt og som "alle" vet hva betyr.

AnonymBruker
Skrevet

Du var på i dag. :)

Anonym poster: 29589f2ff86150894d45bf0a9aa72e81

Gjest LadySizz
Skrevet

Men av ren nyssgjerrighet må jeg spørre om du ikke vedkjenner uttrykket "han har en skrue løs" heller? Det står jo ikke definert i ordboken du linket til.

Dette betyr jo ikke i ordbokens rette forstand at han har en fysisk skrue som er løs, men likevel et uttrykk som er mye brukt og som "alle" vet hva betyr.

Nei det vedkjenner jeg meg ikke :)

Gjest Lincoln
Skrevet

jeg og en venninne diskuterte det med å bo i et kollektiv med gutter i.

hun påsto at hun ikke kunne bo sammen med gutter fordi de alltid fikk følelser for henne, noe som faktisk er ganske sant.

jeg svarte at det vanligvis ikke var et så stort problem for meg.

på den kommentaren svarte hun med et spydig tonefall "ja, men du ligger bare med de" hun kalte meg "løs" rett opp i ansiktet mitt.

Dere bor i kollektiv og ligger med alle guttene som bor sammen med dere?

AnonymBruker
Skrevet

Da må dere bruke det ordet da ;)

"Løs" er en helt grei forkortelse av "løssluppen". Du vet veldig godt hva en "løs" kvinne er for noe.

Gjest LadySizz
Skrevet

"Løs" er en helt grei forkortelse av "løssluppen". Du vet veldig godt hva en "løs" kvinne er for noe.

Hva vet du om det?

AnonymBruker
Skrevet

Hva vet du om det?

Fordi du er en selv.

• Liker 3
Gjest LadySizz
Skrevet

Fordi du er en selv.

Jeg er en hva? Forstår ikke hva du mener.

Skrevet

Etter min definisjon er kvinnfolk løse når de gir etter for mas også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...