Anglofil Skrevet 20. juni 2013 #41 Skrevet 20. juni 2013 Jeg føler et ubehag, men hvorfor vet jeg ikke. Det går fint å prate med mamma, pappa, mannen osv. Fremmede derimot føler jeg et ubehag mot hvis jeg må ringe etc. Det ironiske er at jeg jobber i kundeservice, primært over telefon. Man skulle tro det ville kurere min skrekk, men heldigvis hemmer ikke telefonskrekken meg på en slik måte at jeg ikke kan skille mellom privat og arbeid. I profesjonell setting har jeg ingen problemer med telefoner, i det private hater jeg samtaler med fremmede. Og kanskje enda mer etter at jeg begynte i en slik jobb, for nå er jeg i tillegg lei av å prate i telefon. Mvh Yvonne
Singha Skrevet 20. juni 2013 #42 Skrevet 20. juni 2013 Jeg føler et ubehag, men hvorfor vet jeg ikke. Det går fint å prate med mamma, pappa, mannen osv. Fremmede derimot føler jeg et ubehag mot hvis jeg må ringe etc. Det ironiske er at jeg jobber i kundeservice, primært over telefon. Man skulle tro det ville kurere min skrekk, men heldigvis hemmer ikke telefonskrekken meg på en slik måte at jeg ikke kan skille mellom privat og arbeid. I profesjonell setting har jeg ingen problemer med telefoner, i det private hater jeg samtaler med fremmede. Og kanskje enda mer etter at jeg begynte i en slik jobb, for nå er jeg i tillegg lei av å prate i telefon. Mvh Yvonne Nå jobber ikke jeg med kundeservice, men jeg bruker telefon en del i arbeid allikevel og jeg har det på akkurat samme måte.
Gjest oreokaka Skrevet 20. juni 2013 #43 Skrevet 20. juni 2013 Haha, alltid trodd jeg har vært alene om dette. Nei huff, er ikke glad i å prate i en telefon. Ringer ikke med mindre jeg ikke må Sms er mye bedre for min del.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #44 Skrevet 20. juni 2013 Rart å lese om at det er så mange andre som har det sånn, jeg har og telefonskrekk, tilskriver det et dødsbudskap gitt på telefon, utskjelling og andre ubehagelige telefoner, nå er det slik at jeg forventer dårlig nytt hver gang telefonen ringer og jeg tar ALDRI ukjente numre Anonymous poster hash: ba773...2cb
Edie Skrevet 20. juni 2013 #45 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har ingen dårlige erfaringer med telefon, så aner ikke hvorfor jeg har telefonskrekk. Men har det altså likt som mange andre. I jobbsammenheng er det ikke noe problem. Men da er jeg liksom ikke meg, ikke private, personlige Aricept. Så på jobb funker det fint. Men hater å prate i telefon privat. Samme om det er kjente eller ukjente. Tar aldri telefonen hvis det er ukjent nummer. Takk for gule sider-app!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå