cecilieUK Skrevet 14. mai 2013 #1 Del Skrevet 14. mai 2013 Hei, Kjører for tiden en VW Tiguan. Stor-fornøyd, men idiotisk bagasjerom mtp plass.. Nå er det et hundebur baki der. Etterhvert blir det aktuelt å skulle ha plass til barnevogn. Bilen begynner å ha gått langt og tenker jeg skal bytte ut nå slik at jeg får igjen litt for den iallefall. Når jeg bytter ut bil nå er det med tanke på å beholde den mange mange år, så må vite at det ikke blir knotete å ha både hundebur og barnevogn baki. Jeg har sjekket MASSE på andre SUV'er på finn.no årsmodell 2010 og opp. Håper å finne en bil rundt 350 000,- maks. Mine krav: Stort bagasjerom 4-hjulstrekk Diesel Sitte høyt. Jeg har prøvekjørt endel SUV'er, bl.a. KIA og Mitsubishi Outlander. Men for et støy på sistnevnte! Følte jeg satt i en upolstra boks i forhold til Tiguan. Så den bli ikke aktuell. Føler om jeg kjøper en Outlander jeg vil gå veldig ned på komfort bl.a. fra Tiguanen min. Vet noen av andre type biler som oppfyller mine krav? De trenger ikke være i klassen SUV, men jeg liker å sette meg inn i en bil (ha bedre oversikt i trafikken) enn å sette meg ned i en bil. Jeg er ikke kort, så ikke noe problem slik sett at jeg ikke ser over rattet.. Håper på tips til biler jeg ikke har tenkt på - blir rent sliten av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå