Gå til innhold

Ikke svar på innlegg ang.islam


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

"Følg med, følg med kevral. Nye innlegg kommer fra Prithivi under et annet nick. Jeg er inne som gjest med annen PC. Hege kommer til å måtte sitte oppe i hele natt."

Sitat fra ASP forum.. Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shark
PEDRO

Registrert

Postet: Apr 3, 19:06

Referer  

Svarte, dere vet hva. Nå kommer jeg ikke inn. Hvordan fixet de det?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kevral

Syntes det var litt for mange som hadde lest den ene tråden der, ja.

Hyggelig å se at dere endelig prøver å involvere dere i samfunnsdebatten; synd at dere ikke klarer å nå forbi brudebuketter og strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shark

Jeg synes det skal få ha siden sin i fred. Kanskje de lar oss være i fred også. Vi er ikke enige med dem, men vi trenger ikke lage bråk for dem på deres egen side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg, Shark, under forutsetning av at de slutter å forurense KG...

Like for like syns jeg er en god tanke til tider... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kevral
Jeg er enig med deg, Shark, under forutsetning av at de slutter å forurense KG...

Like for like syns jeg er en god tanke til tider...

Tror dere virkelig at den dypereliggende årsaken var et innstendig ønske om å "forurense" forumet deres?

I såfall er det virkelig synd på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shark
Shark, har ikke du pleid å henge på aps-forumet?

Jeg har lest en del, og postet et par små meldinger. Innleggene kan du se i tråden det linkes til her. Jeg har lest for å finne ut hva de stod for, og likte det ikke.

Tror dere virkelig at den dypereliggende årsaken var et innstendig ønske om å "forurense" forumet deres?

I såfall er det virkelig synd på dere.

Det er der vi er så uenige, Kevral. Vi synes synd på dere, vi.

At vi er uenige betyr ikke at vi skal ødelegge for hverandre. Om dere vil respektere at vi vil ha dette forumet i fred for det dere står for, så er mye gjort.

Den holdningen dere viser oss "vantro" gjøre dere selv til latter. Synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
At vi er uenige betyr ikke at vi skal ødelegge for hverandre. Om dere vil respektere at vi vil ha dette forumet i fred for det dere står for, så er mye gjort.

Og deri ligger problemet: dere tror faktisk at noen av oss forsøker å ødelegge for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og deri ligger problemet: dere tror faktisk at noen av oss forsøker å ødelegge for dere.

Vel, når dere blir slettet og slettet og slettet når dere er herinne og til slutt blir utestengt, og FREMDELES har ett inderlig ønske om å klare å skrive deres innlegg her, som ganske tydelig er sagt fra om at ikke er ønsket!!! Så er det vel ikke akkurat for å være greie dere absolutt vi fortsette å være her???

hvor vanskelig er det å forstå da?

VI ER IKKE ENIG I AT DERES SYNSPUNKT OG DERES MÅTE Å PRESSE IGJENNOM SNEVRE MENINGER ER FRELSEN, FATT DET OG HOLD DERE DER DERE ER DERSOM DERE IKKE ER UTE ETTER Å ØDELEGGE!!!

Jobber dere fremdeles hardt for å snike dere forbi sperringene dere har blitt gitt, og driter i reglene her inne, så dere om det, men kom ikke her å si at det er for noen annen grunn en å preike stoff dere VET ikke er ønsket her!! Og hva annet en for å ødelegge er dere her for da?

Påtvinge andre deres meninger? Vel, DET får dere ikke til her allikevel, så søk etter potensielle psykopater andre steder om dere ønsker verving! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel, når dere blir slettet og slettet og slettet når dere er herinne og til slutt blir utestengt, og FREMDELES har ett inderlig ønske om å klare å skrive deres innlegg her, som ganske tydelig er sagt fra om at ikke er ønsket!!! Så er det vel ikke akkurat for å være greie dere absolutt vi fortsette å være her???

hvor vanskelig er det å forstå da?

VI ER IKKE ENIG I AT DERES SYNSPUNKT OG DERES MÅTE Å PRESSE IGJENNOM SNEVRE MENINGER ER FRELSEN, FATT DET OG HOLD DERE DER DERE ER DERSOM DERE IKKE ER UTE ETTER Å ØDELEGGE!!!

Jobber dere fremdeles hardt for å snike dere forbi sperringene dere har blitt gitt, og driter i reglene her inne, så dere om det, men kom ikke her å si at det er for noen annen grunn en å preike stoff dere VET ikke er ønsket her!! Og hva annet en for å ødelegge er dere her for da?

Påtvinge andre deres meninger? Vel, DET får dere ikke til her allikevel, så søk etter potensielle psykopater andre steder om dere ønsker verving! :-x

:hoppe: . Hurra for Aline

En annen ting , det er skremmende at mennesker som de går gatelangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...