Gå til innhold

Allerede brev om fødeplass!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

For litt over en uke siden fikk jeg brev om at jeg var tildelt fødeplass samt invitasjon til omvisning på sykehuset. Da var jeg 10 uker på vei. Er ikke det veldig tidlig??

Når tar man omvisningen på sykehuset, er ikke det ganske nært fødselen? Eller?

Skal føde på Rikshospitalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos lægen i uke 12 og et par uker efter fik jeg brev fra Ahus om at jeg havede fået plads der, det er helt normalt, du kan jo ringe fødeavdelingen og snakke med dem om hvornår det passer at se fødestuen, det har jo ingen betydning om du ser den før eller senere i dit svangerskab, men du kan jo vente lidt og skrive ned spørgsmål du eventuelt har til dem så du ikke glemmer noget når du er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll hos lege da jeg var 8+1, en uke senere fikk jeg brev ha Ahus om fødeplass. Dette er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg mange ukene igjen, og her har ikke legen søkt om plass engang. Men jeg vet hvor jeg vil da, sp jeg håper bare at jeg får plass. Jeg trenger ikke omvisning der da siden det var der jeg fødte sist også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk også tidlig vite at jeg hadde fått plass på Ahus. Der er det sjelden fullt tror jeg......Fikk vite det samtidig som jeg fikk innkalling til ultralyd.

Men noen omvisning har ikke jeg tenkt meg. Har født to barn der tidligere, og jeg har tenkt meg hjem rett etter fødselen hvis det ikke skjer noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...