FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 27. februar #11381 Del Skrevet 27. februar Oppbevaring av sexleketøy Tror det skal oppbevares i romtemperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker0812 Skrevet 29. februar #11382 Del Skrevet 29. februar Noe om å snakke rønder og at samboer ville gå fra hun hvis hun ikke snakka bokmål. Svaret jeg ville gitt: snakk dialekta di, gi faen i samboer. Gå fra han hvis han hater trøndersk, går det an å være så håpløs?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mars #11383 Del Skrevet 1. mars Burgerne på Peppes, er de gode? Ikke så gode som pizzaene på McDonald's. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 10. mars #11384 Del Skrevet 10. mars Jeg tror muligens vi har et større problem enn ugunstig arbeidstid her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars #11385 Del Skrevet 10. mars Nymerïa skrev (1 minutt siden): Jeg tror muligens vi har et større problem enn ugunstig arbeidstid her. Er det et innlegg, ikke tråd tittel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars #11386 Del Skrevet 10. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (På 1.3.2024 den 1.06): Burgerne på Peppes, er de gode? Ikke så gode som pizzaene på McDonald's. Eller pølsene på H&M. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 10. mars #11387 Del Skrevet 10. mars Cid skrev (16 minutter siden): Er det et innlegg, ikke tråd tittel? Det er et innlegg, du kan se bort fra det hvis du synes jeg opptrer ureglementert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars #11388 Del Skrevet 10. mars Nymerïa skrev (Akkurat nå): Det er et innlegg, du kan se bort fra det hvis du synes jeg opptrer ureglementert nå. Nei ikke noe gale, bare lurte på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mars #11389 Del Skrevet 10. mars https://forum.kvinneguiden.no/topic/1754870-dere-som-har-dyr-i-senga-hvor-ofte-skiftes-sengetøyet/page/2/#comment-33958772 Hvis en er et dyr i senga..rimelig ofte vil jeg tro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. mars #11390 Del Skrevet 10. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (På 27.2.2024 den 16.50): Oppbevaring av sexleketøy Tror det skal oppbevares i rompetemperatur. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. mars #11391 Del Skrevet 10. mars Cid skrev (2 timer siden): Eller pølsene på H&M. Eller en ny verdensborger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. mars #11392 Del Skrevet 10. mars Lurven skrev (1 time siden): 😲 Å-åh, den satt langt inne! rompetemperatur 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 11. mars #11393 Del Skrevet 11. mars 21 hours ago, Cid said: Eller pølsene på H&M. De beste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. mars #11394 Del Skrevet 14. mars Hva vil det si å oppføre seg som en voksen? - Kosthold og livsstil - Kvinneguiden Forum Vet ikke, skal gå å spørre en voksen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars #11395 Del Skrevet 17. mars Noen som har droppet smart phone her? Ja nå nylig men det ble heldigvis ingen sprekker på skjermen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. mars #11396 Del Skrevet 17. mars Hvorfor hører vi ikke om ozonlaget lenger? - Generell debatt - Kvinneguiden Forum Det laget er så dårlig at ingen bryr seg.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. mars #11397 Del Skrevet 24. mars Har du bæsjespray på badet? - Velvære, hudpleie og kosmetikk - Kvinneguiden Forum Ehhh....nei...liker ikke bæsjelukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 26. mars #11398 Del Skrevet 26. mars Obs! Ekkelt bilde I I Er det slimproppen som er på vei ut? Tar du bilde hver gang han går på byen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars #11399 Del Skrevet 28. mars Ehh joda, sikkert, men litt hyggeligere i senga kanskje? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 29. mars #11400 Del Skrevet 29. mars Don't get me started in haa. 🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå