Gå til innhold

Dere som har dyr i senga, hvor ofte skiftes sengetøyet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj… at folk orker å ha dyr i senga !!😝All den skiten de har å pelsen 

Anonymkode: 029e1...83e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men temaet i denne tråden kan du jo ikke utale deg om. Det finnes sikkert andre tråder på kjæledyr forumet du kan delta i uten å drive med avsporing fra temaet vi andre diskuterer og svarer på:) og veldig mange har kjæledyr i sangen. Alle i denne tråden utenom deg faktisk 😊

Anonymkode: fd097...ee

Jeg har lov til å uttale meg om hva jeg vil, så lenge det er innenfor. Du bør fokusere på hva du selv skriver og ikke meg. Så fint om du backer av meg på den måten du skriver på til andre.

Kanskje noen tenker at alle sover med kjæledyrene sine, men så er det bare fåtallet som egentlig gjør det, så da er det et sosialt innspill.

Endret av Hoia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men temaet i denne tråden kan du jo ikke utale deg om. Det finnes sikkert andre tråder på kjæledyr forumet du kan delta i uten å drive med avsporing fra temaet vi andre diskuterer og svarer på:) og veldig mange har kjæledyr i sangen. Alle i denne tråden utenom deg faktisk 😊

Anonymkode: fd097...ee4

Så fint om du bare fokuserer på hva du selv ønsker å fokusere på uten å blande deg inn i mine tråder.  Skal du kommentere den over også da?

Endret av Hoia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang i uka og når det blir ekkelt/skittent. Vil egentlig ikke ha hund i senga min og da jeg hadde hund for en del år siden så sov den ikke i sengen min. Men har en på overnatting innimellom, den er tydeligvis vant til det fra sine eiere. Så fort besøket er over så blir sengetøyet skiftet for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å ha hun på senga, til jeg en dag midt på natten fant larver på senga

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona, men det er ikke en konstant tilstand. Skifter med 1-2 ukers mellomrom, avhengig av hvor ofte tilstanden inntreffer.

Anonymkode: c92e9...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hund i sengen. Den er ren og ligger aldri å vrir seg på bakken, som noen nevnte. Ligger aldri nær hodeputene. Skifter sengetøy ca hver 14. dag.

Anonymkode: 2b873...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røytefri hund, som jeg dusjer 1 gang i uka, og skifter sengetøy 1 gang i uka

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund som ikke røyter, og som dusjes regelmessig. Legger seg på gulvet for å sove, men kommer opp i senga etter noen timer. 

Bytter i utgangspunktet ukentlig. Noen ganger kan det også gå halvannen til to uker hvis det er spesielt travelt, er bortreist i helga, eller noe som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten hund. Skifter ca hver 14 dag utenom røytetid. I røytetid eller ved behov: ukentlig. 

Anonymkode: d6a4d...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (12 timer siden):

Ikke kommentere postene mine! Det er vanlig å bevege seg på siden av postene. Kanskje noen tror det er vanlig å ha bikka med seg i sengen hele tiden, og så møter de en mann, som tenker det er weird.

Du kan ikke diktere hva andre skal skrive. Du er tross alt på et diskusjonsforum 😄

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet hver uke. Eksen møkket sin side av senga mer enn to hunder faktisk. 

Anonymkode: 55a5b...2d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har innekatter som kan ligge i senga hvis de vil. Bytter hver uke eller annenhver uke litt avhengig av sesong. 

Anonymkode: 2e574...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver uke. Hund, men hun svømmer to ganger i uka og svetter ikke så hun er nok renere enn meg 😅

Anonymkode: 15191...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca hver andre uke. Hunden ligger på ett eget pledd i sengen og jeg vasker labbene etter siste kveldstur. 

Anonymkode: aa85c...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Katt som sover i fotenden oppå eget teppe. Skifter på senga ca annenhver helg eller ved behov. 

Anonymkode: 34540...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul og st.hans

Anonymkode: 8b3d4...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomstor hund i senga (mest i fotenden oppå dyna) og bytter kanskje hver 3. uke. 🤔

Synes mannen min drar mer skit opp i senga enn det hunden gjør 😂

Anonymkode: ceecb...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...