Freyja Valkyrie Skrevet 12. januar #11341 Del Skrevet 12. januar Jeg falt hjemme - Graviditet, spedbarn og babytiden - Kvinneguiden Forum Det er fordi de fleste ulykker skjer i hjemmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. januar #11342 Del Skrevet 13. januar Når en voksen kaller sin mor og far for mamma og pappa. Jeg ser den, og høyner med Når Jompa spiller tuba med rompa ne’ på Cuba – Wikipedia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. januar #11343 Del Skrevet 15. januar Hvem har skylden for at bussene står stille i Oslo denne vinteren? - Aktuelle saker og politikk - Kvinneguiden Forum Kong Vinter har skylda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 21. januar #11344 Del Skrevet 21. januar Holdbarhet suppe? Aldri hørt om. Er den god? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 24. januar #11345 Del Skrevet 24. januar (endret) Endret 24. januar av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 24. januar #11346 Del Skrevet 24. januar (endret) Kall dem "gay" og se hvem av dem som har energi nok til å krangle.. Endret 24. januar av KnekkeBørre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 24. januar #11347 Del Skrevet 24. januar Hvilken kondom gir best følelse for menn som en lett kan få tak i? Jeg tror ikke de mennene man lett kan få tak i er så kresen på gummi? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 24. januar #11348 Del Skrevet 24. januar Opplever du utenforskapet i sosiale lag som hørselhemmed ? Hæ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 26. januar #11349 Del Skrevet 26. januar Er det eggmangel hos deg? Ja. Jeg må nok kjøpe en ny pakke i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. januar #11350 Del Skrevet 27. januar Nabo som hoster høylytt - er det noe jeg kan gjøre? - Hus og hage - Kvinneguiden Forum Gi naboen en spiseskje hostesaft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #11351 Del Skrevet 30. januar Hvorfor jeg ikke er imponert over kvinners utdanning eller jobb Fordi de ikke er imponert over deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 1. februar #11352 Del Skrevet 1. februar Hvordan får man tak i journal fra 113? Kontakt biblioteket i Alexandria. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar #11353 Del Skrevet 4. februar Hvorfor er dette forumet så fullt av drittfolk? Fordi de har forstoppelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 5. februar #11354 Del Skrevet 5. februar Spiste en kald pølse. Blir jeg syk nå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 6. februar #11355 Del Skrevet 6. februar Hull i ørene som gror igjen hele tiden HÆÆ?!! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #11356 Del Skrevet 7. februar Store bryst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. februar #11357 Del Skrevet 8. februar Kan dere anbefale en god food-professor, som tar minst mulig plass? Jeg vil anbefale meg! Jeg er bare 1,60 høy, og slank, og snill, og gjør stort sett lite av meg. Dessuten kaller alle meg for "den lille professoren", og jeg elsker mat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #11358 Del Skrevet 8. februar Pringle skrev (2 timer siden): Kan dere anbefale en god food-professor, som tar minst mulig plass? Jeg vil anbefale meg! Jeg er bare 1,60 høy, og slank, og snill, og gjør stort sett lite av meg. Dessuten kaller alle meg for "den lille professoren", og jeg elsker mat. Je og Du. Vi bør møtes! Je er sulten 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. februar #11359 Del Skrevet 8. februar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Je og Du. Vi bør møtes! Je er sulten 😁 Vær forsiktig... ellers tar jeg en bit av det andre beinet ditt også 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #11360 Del Skrevet 8. februar Pringle skrev (5 minutter siden): Vær forsiktig... ellers tar jeg en bit av det andre beinet ditt også 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå