LoneWolf Skrevet 10. oktober 2013 #441 Del Skrevet 10. oktober 2013 _Mann med begynnende alzheimer - lov å være utro? Bare fordi menn "glemmer" at de er gift, er det ikke OK å hoppe på andre damer! Du misser litt på den der Det er konen som lurer på om det er greit at hun er utro da mannen begynner å få alzheimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. oktober 2013 #442 Del Skrevet 10. oktober 2013 Du misser litt på den der Det er konen som lurer på om det er greit at hun er utro da mannen begynner å få alzheimer Akk, perler for svin... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 10. oktober 2013 #443 Del Skrevet 10. oktober 2013 Du misser litt på den der Det er konen som lurer på om det er greit at hun er utro da mannen begynner å få alzheimer Oh no, you killed it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. oktober 2013 #444 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva syns dere om muslinger? Jeg syns det er forferdelig ekle greier, ser ut som snott, men skal visst regnes som en delikatesse. Noen fans pleier visst å slurpe dem i seg i rå tilstand.... Eller det er kanskje østers jeg tenker på? Uansett, djevelens verk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 10. oktober 2013 #445 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Syns det er noe så kaldt over kvinner som ikke vil ha barn og løse kvinner Ja det er virkelig følelseskaldt! Forhåpentligvis finnes det en god del hjertevarme menn som gjerne vil ha løse kvinner. Endret 10. oktober 2013 av Ylvina 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 11. oktober 2013 #446 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvor mye betyr pupper? - Jo det betyr egentlig ganske mye, tror jeg. Det er jo ganske viktig at spedbarnet får i seg næring gjennom moras bryst. Vi har riktignok sånn morsmelkerstatning, men det er sikkert bedre å bli ammet. Hjelp til elg karbonader - Elg karbonader? Visste ikke at karbonader var et verb. "Å karbonade"? Hvordan blir man flink til å skrive i voksen alder? - Man skriver det mange ganger, igjen og igjen. "I voksen alder", "i voksen alder, "i voksen alder", og til slutt er man blitt meget flink til å skrive "i voksen alder". Hvordan oppdager man et pyramidespill? - Om man ser en pyramide eller et brett med en pyramide på, og noen spillebrikker, kanskje i forskjellige farger, kanskje en terning, eller noen kort med spørsmål på - da kan man fatte mistanke om at det finnes et pyramidespill. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 11. oktober 2013 #447 Del Skrevet 11. oktober 2013 Briller med styrke - hvordan kan jeg bli kvitt det? Du løfter dem opp og tar dem av på vanlig måte, også kan du kaste dem i søpla, og så kaste søpla:) da er du kvitt dem:) det er ikke noe forskjell på om dem har styrke eller ikke:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 11. oktober 2013 #448 Del Skrevet 11. oktober 2013 "Hva skjer om man anmelder esken til kjæresten?" Ingenting vil jeg tro, så lenge kjæresten din ikke er politi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. oktober 2013 #449 Del Skrevet 11. oktober 2013 "Hva skjer om man anmelder esken til kjæresten?" Ingenting vil jeg tro, så lenge kjæresten din ikke er politi. Kan man egentlig anmelde papp? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 12. oktober 2013 #450 Del Skrevet 12. oktober 2013 . Hahahaha, skulle selvfølgelig stå eksen! Autokorrekt på iphonen tok meg der 😂 Kan man egentlig anmelde papp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 12. oktober 2013 #451 Del Skrevet 12. oktober 2013 Skjønner ikke hvorfor min tekst kommer over det jeg svarer på :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2013 #452 Del Skrevet 12. oktober 2013 Skjønner ikke hvorfor min tekst kommer over det jeg svarer på :/ It's the revenge of the cardboard box. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. oktober 2013 #453 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Esken er tett i pappen! Klart man fortjener å bli anmeldt da! Endret 12. oktober 2013 av Pringle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 12. oktober 2013 #454 Del Skrevet 12. oktober 2013 "Bilsyke barn = sjøsyk...?" = sinnsyk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 12. oktober 2013 #455 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) "Dere som med vilje blir unge foreldre" Dette vil jeg gjerne vite mer om. Nå, hva har dere å si til deres forsvar denne gangen, unge mødre? "Dumme ting kunder sier" Ti stille! "Litt hjelp?" Nei!! Endret 12. oktober 2013 av Trapp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 12. oktober 2013 #456 Del Skrevet 12. oktober 2013 "jeg har fått sparken!" gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2013 #457 Del Skrevet 12. oktober 2013 Syns det er noe så kaldt over kvinner som ikke vil ha bar... Helt enig. Ikke bare kaldt, men kanskje også litt trangsynt og pietistisk? De fleste kvinner burde være positivt innstilt til å få montert en privat bar i heimen. (Jeg vet det egentlig handler om barn, men bar er mye gøyere ) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. oktober 2013 #458 Del Skrevet 12. oktober 2013 Er man bifil dersom man tenner på kvinnekroppen? Nei, da er man pyroman. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2013 #459 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hva finnes av kalde retter?Is, kald middag, og frosne grønnsaker man har tint opp litt i microen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 12. oktober 2013 #460 Del Skrevet 12. oktober 2013 Liberalister bør tørre å si B ACDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ, nei sorry, tørr ikke:( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå