Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

"Kjæresten min bruker lang tid på å komme"

Hva!!! Roter han seg bort underveis kanskje????

eller

Komme.....gå? bob bob bob....whatever

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, The Kitten skrev:

Du skal bli pappa?

 

Hæ? Skal jeg? Hvordan skjedde det, jeg er kvinne?

Når Lucia kan være gutt, så får du lov å være pappa?:fnise:

Anonymkode: 2a5e3...92c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CØ - bloggens vei videre
- Ja noen ganger må man rett og slett stå i CØ. Ikke snik i CØen da!

 

Gifte seg- minimumskrav
- En vase verdt 2000 kr. Såpass bør man få som bryllupspresang altså.

 

Julekalender på TV
- Men hvis du henger den der, så henger den jo i veien for alle TV-programmene? :tre:

 

Klumper i hele parajumperen min etter vask, HJELP??
- det er de forsvunne sokkene som nå dukker opp! Endelig!

 

Er ikke joikakakene tilbake enda?
- Hvor skulle de hen, da?

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gikk inn i dusjen og satt på vaskemaskinen så fort han kom hjem. Er ikke det veldig mistenksomt?

Han satt på vaskemaskinen?? Som står i dusjen?? Altså, han satte seg på den? Jeg synes det er upraktisk å ha en vaskemaskin i dusjen; det blir som smør på flesk.

Satte han på vaskemaskinen rett etter at han kom hjem, kan jeg strekke meg til at det er mistenkelig, men mistenksom er det nok TS som er.

:tongue:  0K, 0K, jeg kunne ikke dy meg! Fikk bare et sånt indre bilde av en forskremt fyr som sitter - i dusjen - på en vaskemaskin.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Zenobia skrev:

Han gikk inn i dusjen og satt på vaskemaskinen så fort han kom hjem. Er ikke det veldig mistenksomt?

Han satt på vaskemaskinen?? Som står i dusjen?? Altså, han satte seg på den? Jeg synes det er upraktisk å ha en vaskemaskin i dusjen; det blir som smør på flesk.

Satte han på vaskemaskinen rett etter at han kom hjem, kan jeg strekke meg til at det er mistenkelig, men mistenksom er det nok TS som er.

:tongue:  0K, 0K, jeg kunne ikke dy meg! Fikk bare et sånt indre bilde av en forskremt fyr som sitter - i dusjen - på en vaskemaskin.

 

:ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Zenobia skrev:

Han gikk inn i dusjen og satt på vaskemaskinen så fort han kom hjem. Er ikke det veldig mistenksomt?

Han satt på vaskemaskinen?? Som står i dusjen?? Altså, han satte seg på den? Jeg synes det er upraktisk å ha en vaskemaskin i dusjen; det blir som smør på flesk.

Satte han på vaskemaskinen rett etter at han kom hjem, kan jeg strekke meg til at det er mistenkelig, men mistenksom er det nok TS som er.

  0K, 0K, jeg kunne ikke dy meg! Fikk bare et sånt indre bilde av en forskremt fyr som sitter - i dusjen - på en vaskemaskin. :tongue:

 

Siden du flåser, flåser jeg litt videre: Hva betyr nullK nullK? (nederste linje) :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sofie777 skrev:

Siden du flåser, flåser jeg litt videre: Hva betyr nullK nullK? (nederste linje) :fnise:

Det er min egen fortolkning av opphavet til uttrykket 'Okei': Null Kelvin, altså, universets absolutte nullpunkt. Ved den temperaturen – 0K – er det ingen atomer som beveger seg. Okey, [0K] that's cool. Det er faktisk så kaldt som det er mulig å få blitt.

Dette var jo ikke et flåsete svar :lillesky: Men ganske fjollete, da, siden ingen faktisk kan bekrefte opphavet til uttrykket (sist jeg sjekket iallfall).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenobia skrev:

Det er min egen fortolkning av opphavet til uttrykket 'Okei': Null Kelvin, altså, universets absolutte nullpunkt. Ved den temperaturen – 0K – er det ingen atomer som beveger seg. Okey, [0K] that's cool. Det er faktisk så kaldt som det er mulig å få blitt.

Dette var jo ikke et flåsete svar Men ganske fjollete, da, siden ingen faktisk kan bekrefte opphavet til uttrykket (sist jeg sjekket iallfall). :lillesky:

I grunnen genialt!! Flott :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès

Gikk skikkelig dårlig på eksamen, men jeg syns ikke det bare er min feil...

Hvem var det da sin feil....læreren som lagte for vanskelige spørsmål.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...