Tusenpusen Skrevet 21. juli 2013 #241 Del Skrevet 21. juli 2013 Ja, jeg så jeg formulerte meg litt fattig der. Jeg mente egentlig bare meg selv ved å si noen.. faktisk. Men shit au, det ordnet seg jo! Og nå lurer jo ikke noen så veldig lengre heller.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 21. juli 2013 #242 Del Skrevet 21. juli 2013 Blir alle nordmenn ranet i Spania? Ja, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 21. juli 2013 #243 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Kan man overleve Nix. Endret 21. juli 2013 av Skjoldmøy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 21. juli 2013 #244 Del Skrevet 21. juli 2013 Blir alle nordmenn ranet i Spania? Nei, noen blir ranet i Norge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. juli 2013 #245 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Vil kobberspiralen min pipe på sikkerhetskontrollen på flyplassen ? Ja, sikkerhetsvakten må bare kjenne at det er en spiral du har oppi der og ikke noe annet. Og det gjøres samtidig som du får inn i sikkerhetskontrollen der, men bare slapp av- det er bare jobben deres, så du trenger ikke være flau (er du heldig så er det en skikkelig kjekkas som er på vakt! Den flaksen hadde nemlig ikke jeg sist...Vi snakker om en dame nærme pensjonistalderen med DE neglene!! ) Endret 22. juli 2013 av NozMonster 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #246 Del Skrevet 24. juli 2013 Lo dotter på håndkle Jada, dotter har det med å samle seg i gjenger på stranda, der de sitter og ler på hver sitt håndkle, så dette er høyst mulig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. juli 2013 #247 Del Skrevet 25. juli 2013 Dropp disse kjolene i bryllup Hvis man har lyst til å gi fra seg kjoler, er det ikke bedre at man gir dem til UFF eller Fretex eller noe sånt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. juli 2013 #248 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Ha på redningsvest på baby hele tiden? Nja, skeptisk! Jeg tror ikke det er nødvendig verken på vinteren eller når han/hun sover hjemme i senga si...Men ellers; Jah! Endret 28. juli 2013 av NozMonster 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 27. juli 2013 #249 Del Skrevet 27. juli 2013 Ha på redningsvest på baby hele tiden? Nja, skeptisk! Jeg tror ikke det er nødvendig verken på vinteren eller når han/hun sover hjemme i senga si...Men eller; Jah! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juli 2013 #250 Del Skrevet 27. juli 2013 Når er det for sent å få barn ? Varierer som kjent fra kvinne til kvinne. Det er best å få et barn i året helt til det ikke går lenger. Da ser du når det er for sent for deg å få flere barn. Blir spennende, vet du. Stopper du som 32-åring eller 47-åring? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 28. juli 2013 #251 Del Skrevet 28. juli 2013 Løsninger for å fjerne menstruasjon ? Bli gravid. Gjenta ved behov. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 29. juli 2013 #252 Del Skrevet 29. juli 2013 "Er han en ulv i fåreklær"? Mommy's home, dont't be afraid, no not anymore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 29. juli 2013 #253 Del Skrevet 29. juli 2013 Hva "gjør" dere med bacon? Jeg syr sammen 20-30 strimler å bruker dem som vaskekluter! Helt genialt 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. juli 2013 #254 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Hva "gjør" dere med bacon? Dypper det i varmt peanøttsmør og fester det til kroppen min med hyssing. Edit: Noz; High five! Endret 29. juli 2013 av Lutetium 71 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 29. juli 2013 #255 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Edit: Noz; High five! hahahaa, og så på minuttet samtidig da Og samme tråd og samme duste svar! Vi er best Når er det best han kommer inni deg? Annen hver mandag, fem ganger på tirsdager og nitten ganger på fredager, klokka sju! Endret 29. juli 2013 av NozMonster 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. juli 2013 #256 Del Skrevet 29. juli 2013 Etter hvor lenge kan man si bruke ordet "elsker" i stede for &... Jeg synes aldri det passer seg å si "elsker" i stedenfor "og". Det blir så snodige setninger ut av det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 31. juli 2013 #257 Del Skrevet 31. juli 2013 Dere som bruker bur, hvordan bruker dere buret? Oppned. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. august 2013 #258 Del Skrevet 1. august 2013 Hvor sover deres baby? Han bråker sånn om natten at han måtte bytte plass med hunden, så nå sover han i buret. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. august 2013 #259 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Droppe kondom for en deilig fyr/dame? Ja, det er helt vanlig. Alle vet jo at jo deiligere fyren /dama er, dess mindre sannsynlighet for at vedkommende har kjønnssykdommer. De som ikke er fult så attraktive har nesten alltid herpes og/eller gonore mens de deilige har ingenting Man blir heller ikke gravid når man har sex med deilige mennesker. Endret 1. august 2013 av NozMonster 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 1. august 2013 #260 Del Skrevet 1. august 2013 Droppe kondom for en deilig fyr/dame? Ja, det er helt vanlig. Alle vet jo at jo deiligere fyren /dama er, dess mindre sannsynlighet for at vedkommende har kjønnssykdommer. De som ikke er fult så attraktive har nesten alltid herpes og/eller gonore mens de deilige har ingenting Man blir heller ikke gravid når man har sex med deilige mennesker. Det siste er sant, derfor brad pit og Jolie adopterer så jævlig mange barn, de er begge så deilige at sjangsen for at de skal få barn sammen er lik 0. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå