plix Skrevet 28. februar 2015 #1521 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Eller, pyroman? Takk. Spruta drikken utover her Edit: Tøytigern, digger humoren din Endret 28. februar 2015 av plix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 28. februar 2015 #1522 Del Skrevet 28. februar 2015 Langt hår mellom beina... Jeg har hørt at det hjelper å klippe spilttete hårtupper og bruke balsam og hårkur. Hvis du gjør det, og passer på å ta vitaminer og mineraler, bør håret kunne bli langt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 1. mars 2015 #1523 Del Skrevet 1. mars 2015 Eller, pyroman? Hahahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. mars 2015 #1524 Del Skrevet 2. mars 2015 Er du redd IS? Nei, jeg liker is. Spesielt med vanlijesmak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. mars 2015 #1525 Del Skrevet 2. mars 2015 Edit: Tøytigern, digger humoren din Takkogtakk. Jeg begynte å føle meg i overkant kritisk til folk sine navn på tråder, her... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 2. mars 2015 #1526 Del Skrevet 2. mars 2015 Når Plumbo ikke virker? Har du forsøkt DDE? Så kanskje det går likar no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. mars 2015 #1527 Del Skrevet 2. mars 2015 Har du sett en drone? Dette er ikke de dronene du ser etter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar*a Skrevet 2. mars 2015 #1528 Del Skrevet 2. mars 2015 Har du sett en drone? Dette er ikke de dronene du ser etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 2. mars 2015 #1529 Del Skrevet 2. mars 2015 Har du sett en drone? Dette er ikke de dronene du ser etter. Hehe, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. mars 2015 #1530 Del Skrevet 2. mars 2015 Hehe, hva? Du vil logge av og tenke gjennom livet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 2. mars 2015 #1531 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Du vil logge av og tenke gjennom livet ditt. Nei, det der var ikke meg. Var jeg som posta det svenske sitatet der da. Endret 2. mars 2015 av Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. mars 2015 #1532 Del Skrevet 2. mars 2015 Hvordan klarer folk å bo i blokk uten heis? De går opp og ned trappene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. mars 2015 #1533 Del Skrevet 2. mars 2015 Spiste nettopp yoghurt med nonstop i. Like etterpå fikk jeg en sinnsyk kvalme og diaré. Magen verker så sinnsykt at tårene bare renner. Noen tips?? Ikke egentlig, men det forklarer... hvordan nonstop fikk navnet nonstop... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 3. mars 2015 #1534 Del Skrevet 3. mars 2015 Forstår ikke religion. Kan noen forklare det for meg? Nei. Igrunnen ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. mars 2015 #1535 Del Skrevet 3. mars 2015 Spiste nettopp yoghurt med nonstop i. Like etterpå fikk jeg en sinnsyk kvalme og diaré. Magen verker så sinnsykt at tårene bare renner. Noen tips?? Ikke egentlig, men det forklarer... hvordan nonstop fikk navnet nonstop... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1536 Del Skrevet 3. mars 2015 Synes det er dårlig gjort av dere å henge ut brukere her og le av dem.Anonymous poster hash: 1ea41...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 3. mars 2015 #1537 Del Skrevet 3. mars 2015 Synes det er dårlig gjort av dere å henge ut brukere her og le av dem.Anonymous poster hash: 1ea41...674 Ingen her som henger ut brukere. Vi får bare utløp for det første vi tenker når vi ser en overskrift. Har du aldri humret litt over overskrifter i forumet her eller i aviser f.eks. som har fått deg til å tenke på noe annet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 3. mars 2015 #1538 Del Skrevet 3. mars 2015 Synes det er dårlig gjort av dere å henge ut brukere her og le av dem.Anonymous poster hash: 1ea41...674 Jeg vil ikke henge ut en eneste bruker. Jeg svarer på trådtittelen. Flåsete svar jeg egentlig ville gitt. Men siden det bare er flåserier så går jeg selvsagt ikke inn i tråden og viser så lite respekt for TS sin problemstilling at jeg faktisk skriver det i tråden deres. Hvis du sjekker så har jeg linket til tråder der jeg selv er aktiv og svarer helt alvorlig på det faktiske spørsmålet. Jeg har tilogmed kommentert min egen trådtittel, en plass. "Kan dere flette to tråder? Helst med rød sløyfe nederst." Jeg gjør det helt med hensikt, fordi det er min assosiasjon. Feks personen som har sett noe hun tror er en drone. Ja, det har hun nok. Men samtidig så tenker jeg på StarWars når jeg leste tittelen der de sier "Dette er ikke droidene du ser etter." Så "Dette er ikke dronene du ser etter" har ingenting med saken å gjøre. Men det ramler gjennom mitt hode. At jeg skriver her sier mye mere om meg enn om TS. Akkurat som andre feks fort tenker koffert, så er jeg en sarkastisk pøbel inne i hodet. Men fordi jeg ikke vil henge ut TS med å si noe i tråden så skriver jeg litt her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 3. mars 2015 #1539 Del Skrevet 3. mars 2015 Forstår ikke religion. Kan noen forklare det for meg? Nei. Igrunnen ikke. Her feks: Ingen kan forklare religiøsitet. Religiøsitet er helt irrasjonellt. Man holder noe man ikke kan bevise på empiriske måter for å være sant. Ikke en gang forskere kan forklare folk sin hang til å være religiøse og tilbe noe utenfor dem selv og foreta ritualer. De kan forsøke, men de kan ikke forklare det rasjonellt, på en måte som dekker fenomenet og empirisk kan måles. Man kan foreta kvalititive studier, men vil aldri finne et representativt svar for hele den enorme delen av jordens religiøse befolkning. Fordi sannheten er at man ikke vet at det ikke finnes noe utenfor oss selv.. Eller gjør det det? Hm... Det kan faktisk ikke bevises. Men jeg svarer ikke det for å henge ut TS. Jeg svarer ikke det i tråden for å ikke spore av og si noe flåsete. Selv om det er et relevant svar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 3. mars 2015 #1540 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvordan klarer folk å bo i blokk uten heis? De går opp og ned trappene. Her også. De går faktisk i trappene. Men TS vil jo vite hvordan de orker å gå i de trappene... Det forstår jeg utmerket godt. Men her skriver jeg det første og beste som falt meg inn da jeg så spørsmålet. Det er en annen morsom tråd: Hva man har lært på KG. Det er folk som har kommentert hva de har "lært" av meg personlig i den. Men jeg syns jo det er morsomt, for vi har jo diskutert akkurat det samme i en annen tråd. Så jeg vet jo på forhånd hva de mener om mitt synspunkt. Å finne det kommentert et annet sted er som å finne en parodiering. Det er en ære å bli parodiert, fordi det gjøres med respekt. Det er verre med de som følger deg omkring som AB og hetser det og forsøker å undergrave alt du sier i alle tråder der de finner deg. For å ta ut uenigheten sin. Jeg er ikke uenig med de som skriver her. Jeg bare kom på noe helt flåsete, da jeg så trådtittelen. Men mener ikke å såre. Så derfor skriver jeg det her og ikke i den aktuelle tråden. Håper det ble klarere nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå