Gjest Salvesen Skrevet 22. januar 2015 #1421 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg er så sint... ...som fy. For alt er bare tøys og tull i Kardemommeby. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. januar 2015 #1422 Del Skrevet 22. januar 2015 Men, druer henger jo faktisk sammen i en klase. Den kan man neppe dele opp.Da foreslår jeg styrketrening. Til og med min gamle bestemor klarer å frigjøre druer fra stilken. Ellers kunne man jo begynne å kjøpe ett og et corn-flake også, og da må man ha jæv.. innmari lang tid på parkometeret.Den første ideen min var faktisk å kjøre riskorn hver for seg, men så er de så vrange og vanskelige at de krever betalt pr pakke. Samme med cornflæiksen. Jeg kjører selvsagt litt lengre for å unngå parkometerparkeringsplass. Kjøpesentra er fine sånn. Jeg håper du slapp bot da du handlet potetene.Fikk ikke bot, men mange sure blikk, også fra kunder i den lange køen bak meg. De som jobber i kassa begynte etterhvert å ringe på kassehjelp idet jeg gikk inn i butikken. Jeg kledde meg jo ut, så det må være ganglaget de kjente meg igjen på? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. januar 2015 #1423 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Da foreslår jeg styrketrening. Til og med min gamle bestemor klarer å frigjøre druer fra stilken. Den første ideen min var faktisk å kjøre riskorn hver for seg, men så er de så vrange og vanskelige at de krever betalt pr pakke. Samme med cornflæiksen. Jeg kjører selvsagt litt lengre for å unngå parkometerparkeringsplass. Kjøpesentra er fine sånn. Fikk ikke bot, men mange sure blikk, også fra kunder i den lange køen bak meg. De som jobber i kassa begynte etterhvert å ringe på kassehjelp idet jeg gikk inn i butikken. Jeg kledde meg jo ut, så det må være ganglaget de kjente meg igjen på? Jeg skal snart starte på igjen med styrketrening, etter et tids opphold pga skade. Så da håper jeg å klare å plukke av druene, etter en tre ukers tid. Kan jeg få anbefale klasetomater? Edit: Hyllen med ferdig brente kaffebønner i løsvekt må jo være interessant for deg... Endret 23. januar 2015 av Tøytigern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. januar 2015 #1424 Del Skrevet 23. januar 2015 Lånekassen - bevise at jeg ikke bor hjemme Lånekassen - konsekvens av å lyve om borteboer? Sørg for at lånekassen ikke får se IP-adressen din... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 24. januar 2015 #1425 Del Skrevet 24. januar 2015 Sex hver dag? Ja takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1426 Del Skrevet 24. januar 2015 Hater damer Så finn deg en mann, da.Anonymous poster hash: ffd76...36e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 25. januar 2015 #1427 Del Skrevet 25. januar 2015 Hva er lurt å studere? Det er det. Og ikke minst også: hvorfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1428 Del Skrevet 25. januar 2015 Takke når man får kompliment om utseende? Selv pleier jeg bryte sammen i krampegråt av takknemlighet, og velte meg under sofabordet, eller under nærmeste utspring når jeg er ute. For eksempel under benken i buss-skuret. Anonymous poster hash: 9b4b7...dec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 26. januar 2015 #1429 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg HATER folk som DRITER i garderoben! Fy F***! Ja! Kan ikke folk bare gi faen i å ta med seg klæra inn og henge dem på stolen!! Svarte faen da, man har jo garderobe av en grunn!! Jævla gniene drittsekker, as. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 26. januar 2015 #1430 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Je suis Max Hermansen? Jeg er ganske sikker på at det heter "Est-ce que je suis Max Hermansen?" på fransk. Men sånn ellers så er det litt vanskelig for meg å vite det, siden alle på Kg er anonymisert med nick. Edit: Så hvis du har hukommelsestap eller noe, er nok ikke Kg rette plassen å forsøke å få svar på akkurat hvem du er, da. Jeg ville forsøkt VG, Dagbladet og Aftenposten. Samt Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn og andre sosiale medier. Lykke til. Du finner det nok snart ut, skal du se. Endret 26. januar 2015 av Tøytigern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 27. januar 2015 #1431 Del Skrevet 27. januar 2015 Det KOKER! Da kan du skru ned varmen. Det kan være lurt å røre med en skje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 28. januar 2015 #1432 Del Skrevet 28. januar 2015 tenne på politi Jeg vet det er mange som har drømt om å gjøre akkurat det oppigjennom tiden. Men det regnes som svært samfunnsfiendtlig og straffes hardt. Så jeg tror ikke det vil forbedre situasjonen din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 29. januar 2015 #1433 Del Skrevet 29. januar 2015 "Kundeklubb kicks. Er så lenge siden jeg har fått medlemsland i posten..." Det kan ha noe med politikk å gjøre, eller innpakking. Det skal jo være forsvarlig innpakket og jeg tror noen av de fjelltoppene kan være kjedelige. Og så må man kanskje avklare hva som følger med landet, det som sitter fast i jorda liksom, eller alt løst som hører med. Det kan nok ta noe tid. Og jeg håper absolutt ikke at du må betale frakt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 29. januar 2015 #1434 Del Skrevet 29. januar 2015 Kommer man noen sted med 3,7 i snitt? Jada du kommer deg både på butikken og fotballtreninga 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 29. januar 2015 #1435 Del Skrevet 29. januar 2015 Mange av dere er patetiske!! Ja, og mange av oss er ikke det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. januar 2015 #1436 Del Skrevet 29. januar 2015 Grønne planter som tåler kulde Plastjuletre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 30. januar 2015 #1437 Del Skrevet 30. januar 2015 Hvis han gikk på strippeklubb, hva hadde du gjort? Blitt med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 30. januar 2015 #1438 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Stemor får ikke kjøre på stebarn? Hva - er det slutt på det? Jeg brukte å stille opp mine som bowlingkjegler, og siktet meg inn med skoda'n. Endret 30. januar 2015 av Petra75 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. januar 2015 #1439 Del Skrevet 30. januar 2015 Stemor får ikke kjøre på stebarn? Hva er det slutt på det? Jeg brukte å stille opp mine som bowlingkjegler, og siktet meg inn med skoda'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 31. januar 2015 #1440 Del Skrevet 31. januar 2015 Fjerne føflekker i Stavanger Her ser vi resultatet av at lønningene rundt Stavanger er hardere enn stål. Folk vil ikke lenger plukke plommer i Hardanger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå