Gjest Inggolf Skrevet 21. november 2014 #1321 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Å, hehe jeg er dårlig til å skjønne ironi noen ganger Jeg vet, derfor jeg påpekte det det er en konsekvens av "du vet" (å ikke forstå ironi altså) Trekant: Hva kan vi gjøre med hverandre i senga? En venninne pleier å bruke meg som et tegneark, mens jeg pleier å stelle min venninners negler, men hun igjen steker spinatsuppe på bålet til oss alle 3. Endret 21. november 2014 av Noz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. november 2014 #1322 Del Skrevet 21. november 2014 Må komme med et flåsete svar på den samme tråden du linka til noz Skjønner godt han vil seg deg slikke en annen, det er noe menn og sikkert lesber blir ganske tent av. Det dere kan gjøre er at ene stikker pikken inni baken mens den dama slikker den andre dama Jeg tørte bare ikke å skrive dette i den tråden, er litt flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. november 2014 #1323 Del Skrevet 21. november 2014 Henge pupper - Våttever flåots jår båot. Personlig foretrekker jeg BH. Eller er det en ny form for SM? Uansett, tror jeg sier nei, takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #1324 Del Skrevet 22. november 2014 Kjæresten har dame! Ojsann! Ja, det var jo... ikke bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 22. november 2014 #1325 Del Skrevet 22. november 2014 - Lar dere han komme inni dere? Nei, han må pent vente utenfor! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2014 #1326 Del Skrevet 22. november 2014 Kanskje ikke så flåsete, men tråden "gjett hvorfor personen over deg har avataren de har" er den dummeste tråden jeg har sett på KG. ALLE innleggene er "du liker *hva det er bilde av på avataren*"?! Med unntak av ett halvmorsomt innlegg i ny og ne som finner på noe annet er det bare "du liker det"? Personen over har bilde av en kaffekopp? "Du liker kaffe" Personen over har bilde av sola? "Du liker sol" Personen over har bilde av en blomst? "Du liker blomster" HERREGUD! edit: siste to innlegg: den første personen har avatar med bilde av et øye med en linse. den andre personen svarer "du liker linser". I REST MY CASE *løpe over til gjett hvorfor.. tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 27. november 2014 #1327 Del Skrevet 27. november 2014 Mannen min ønsker barn eller skilsmisse Kanskje han kan få barna til jul og skilsmissen til bursdagen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 27. november 2014 #1328 Del Skrevet 27. november 2014 Mødre bør ta seg sammen Neh, det behøver de ikke. (Jeg har nemlig fått høre at jeg er "White Knight" her på Kg, så da så... ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 28. november 2014 #1329 Del Skrevet 28. november 2014 Blir du sjalu om ei.. JA! blir alltid sjalu om ei. hater om ei!!! Hater når tittelen avsluttes så brått. Om ei hva?? om ei hva?? så leser man tråden og det er aldri så spennende som det man hadde forventning om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 28. november 2014 #1330 Del Skrevet 28. november 2014 Kaller du tråden min for den dummeste tråden du har sett? Tråden er jo grei, fins mange tråder som er skikkelig dumme. Det var en om nicket så da lagde jeg en om avatarer Dummeste trådene jeg vet om er tråder hvor enten kvinnfolk kritiserer menn eller motsatt Herregud, jeg lo så høyt når jeg så svaret ditt. Måtte bare informere deg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. november 2014 #1331 Del Skrevet 29. november 2014 ..jeg har en anelse om at det blir fylte rundstykker denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 1. desember 2014 #1332 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) gravid med ff Med fotballfruen?! Nå ble jeg litt satt ut her, må jeg innrømme. Vet hun om det? Vel Lars Kristian om det? Jeg antar du lurer på om abort er løsningen. Det er noe jeg ville ha vurdert sammen med henne. Det kan jo hende hun vil at du skal beholde barnet og at Lars Kristian vil fortsette ekteskapet med henne, allikevel. Eller at han gir henne skilsmisse så dere kan flytte sammen. Så du må ikke fortvile, før du vet hva hun sier. Endret 1. desember 2014 av Tøytigern 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 1. desember 2014 #1333 Del Skrevet 1. desember 2014 Gøy å lese når man har pause og er overtrøtt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. desember 2014 #1334 Del Skrevet 3. desember 2014 ørevoks 2 år Huff da, den lukter sikkert ikke noe godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. desember 2014 #1335 Del Skrevet 4. desember 2014 Singel er oppskrytt egentlig Helt enig. Både grus, sand, og kampestein blir satt ufortjent i skyggen. Singel is hyped! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 #1336 Del Skrevet 4. desember 2014 "Rart at ingen sier dette om jenter som ikke kommer uten dildo, el...." Enig... stadig vekk kommer det jenter til meg med Dildo i hånden...! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. desember 2014 #1337 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Bortsett fra sæd, har vi behov for menn? Ja Endret 4. desember 2014 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. desember 2014 #1338 Del Skrevet 5. desember 2014 Skal kjøpe kreatin, hva er forskjellen på pulver og kapsler? Pulver ligner litt på mel, løs i formen, tørt. kapsler ligner på tabletter, altså pulver de har puttet inni noen hylstre så du kan svelge de hele. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 7. desember 2014 #1339 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Er det mote å få tette barn? Jeg tror nok heller det oftest er snakk om uhell, dårlige gener, eller kanskje innavl, hvis flere enn ett barn i en søskenflokk viser seg å være tette. Endret 7. desember 2014 av Pringle 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 7. desember 2014 #1340 Del Skrevet 7. desember 2014 what to do Begynne å skrive på norsk, bruke stor forbokstav, og lære seg tegnsetting, kanskje? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå