Gjest pærecider Skrevet 27. juli 2014 #1121 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvordan vet man om hodet er festet (fra graviditet og spebarn) Er bare å ta tak i hodet og skru til. Hvis det er litt slarkete, ta gaffateip rundt halsen noen ganger. Funket fjell med barbiedukkene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 27. juli 2014 #1122 Del Skrevet 27. juli 2014 Tomt for dopapir, hva skal jeg tørke meg med? Sandpapir. Og så blir du kvitt døde hudceller i tillegg. Hvis ikke du har det for hånden, gå for høytrykkspyleren. Gratis tarmskylling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 29. juli 2014 #1123 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Tomt for dopapir, hva skal jeg tørke meg med? Sandpapir. Og så blir du kvitt døde hudceller i tillegg. Hvis ikke du har det for hånden, gå for høytrykkspyleren. Gratis tarmskylling! Den kunne du godt tatt i selve tråden. Instant +1 Hvorfor ødelegges kylling med grillkrydder? Hvorfor ødelegge grillkrydder med kylling? Endret 29. juli 2014 av evnukken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 30. juli 2014 #1124 Del Skrevet 30. juli 2014 Gift men klarer ikke åpne meg for mannen.. Prøvd med spekulum? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 30. juli 2014 #1125 Del Skrevet 30. juli 2014 Jeg fikk lyst til å svare et troll i dag, men tråden ble slettet før jeg kom så langt. Det var en som påsto at hun var så sykt vakker og rik og fikk alt hun ville og moret seg med å få andre til å føle seg små. I løpet av dagen hadde visstnok hun og hennes to smellvakre venninner vært en tur i Paris. Jeg tenkte å svare noe à la dette: Hei, Grethe har fortalt alt om Paris-turen deres. Hun og Kari-Mari visste dessverre ikke at pillene dine gikk dårlig sammen med sjampis. Men at du tryna rett utenfor optikeren, kom åpenbart ikke av alkoholen, men av din vane med å speile deg i butikkvinduene. Du gjorde for øvrig stor lykke med din kommentar om at kaviaren var frø fra kaviartreet. Du gikk kanskje litt langt da du ville betale i naturalia, men kelneren tok det med et smil (om enn noe påtatt). Du vet at alle utgiftene går på kortet til KarMa, ikke sant? Forresten så KarMa at du stakk av med Gucci-veska hennes, så du gjør nok lurt i å levere den tilbake før hun blir skikkelig sint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 30. juli 2014 #1126 Del Skrevet 30. juli 2014 Når fikk barnet ditt brune øyne? Brunøyet er noe man er født med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 31. juli 2014 #1127 Del Skrevet 31. juli 2014 Hekling: Noen som kan hjelpe meg med oppskriften? Her: http://youtu.be/PzLlLM7Rgm8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 31. juli 2014 #1128 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Det er mulig det bare er jeg som er teit, men jeg synes virkelig at 98% av innleggene her i tråden virkelig ikke er flåsete....? Men mer et helt greit og fint svar til den aktuelle tråden som egentlig mer hører hjemme i den tråden fremfor i denne? Denne tråden startet med så mye morsomt, så mye latter, men det begynner å bli lenge mellom hver gang jeg en gang føler for å trekke på smilebåndet... Endret 31. juli 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 1. august 2014 #1129 Del Skrevet 1. august 2014 Eskortepike - Hvor gjør man av pengene? Gir dem til en rimelig god psykolog etterhvert vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 1. august 2014 #1130 Del Skrevet 1. august 2014 Det er mulig det bare er jeg som er teit, men jeg synes virkelig at 98% av innleggene her i tråden virkelig ikke er flåsete....? Men mer et helt greit og fint svar til den aktuelle tråden som egentlig mer hører hjemme i den tråden fremfor i denne? Denne tråden startet med så mye morsomt, så mye latter, men det begynner å bli lenge mellom hver gang jeg en gang føler for å trekke på smilebåndet... Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 1. august 2014 #1131 Del Skrevet 1. august 2014 Hvordan vet man om hodet er festet (fra graviditet og spebarn) Er bare å ta tak i hodet og skru til. Hvis det er litt slarkete, ta gaffateip rundt halsen noen ganger. Funket fjell med barbiedukkene mine. Stussa virkelig på denne selv. Var ikke klar over at hodet til babyen ikke sitter fast i kroppen med en gang.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 2. august 2014 #1132 Del Skrevet 2. august 2014 Det er mulig det bare er jeg som er teit, men jeg synes virkelig at 98% av innleggene her i tråden virkelig ikke er flåsete....? Men mer et helt greit og fint svar til den aktuelle tråden som egentlig mer hører hjemme i den tråden fremfor i denne? Denne tråden startet med så mye morsomt, så mye latter, men det begynner å bli lenge mellom hver gang jeg en gang føler for å trekke på smilebåndet... Enig. Mange kjedelige kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 2. august 2014 #1133 Del Skrevet 2. august 2014 dere som trener mye, hvor mye trener dere? Mye. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livet er godt Skrevet 2. august 2014 #1134 Del Skrevet 2. august 2014 Ikke ødelegg tråden med å kritisere den. Jeg synes den er veldig morsom. Liker dere den ikke er det bare å la være å lese den. Utrolig mange morsomme svar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 3. august 2014 #1135 Del Skrevet 3. august 2014 Reaksjon av plaster - Hvem er plaster egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. august 2014 #1136 Del Skrevet 3. august 2014 Koppeunderlag.. ..også kalt bord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. august 2014 #1137 Del Skrevet 3. august 2014 "Er det for tidlig å kysse på første date?" - Nei, og heller ikke for tidlig å knulle typen/dama sønder og sammen, om dere ønsker det. Herregud, bare klin i vei! Liker denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 3. august 2014 #1138 Del Skrevet 3. august 2014 Ikke ødelegg tråden med å kritisere den. Jeg synes den er veldig morsom. Liker dere den ikke er det bare å la være å lese den. Utrolig mange morsomme svar. Vi som har kommenter har skrevet i denne tråden lenge og liker tråden,men vi kommenterte at vi synes det har sporet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. august 2014 #1139 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) *bargl* Feil tråd. Endret 4. august 2014 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 4. august 2014 #1140 Del Skrevet 4. august 2014 Vet du hvorfor du skal putte vippetangen i bh-en? Jeg trodde Vippetangen var et sted i Oslo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå