Lutetium 71 Skrevet 2. januar 2014 #761 Del Skrevet 2. januar 2014 hvorfor døpe så fort? Presten har da ikke tid til å stå og dille med den vannskåla hele dagen. En sprut med sprayflaska, og et spark i ræva får holde. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 2. januar 2014 #762 Del Skrevet 2. januar 2014 Hvordan gå frem? Du setter et ben foran det andre,gjenta til du er kommet frem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 2. januar 2014 #763 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg har mistet kontrollen. Vel,da får du løfte på ræva og bytte kanal på TV apparatet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 2. januar 2014 #764 Del Skrevet 2. januar 2014 Silke skulle hatt dødsstraff. Hva med kashmir?ull? Nei,nå skal jeg gi meg.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 2. januar 2014 #765 Del Skrevet 2. januar 2014 hvorfor døpe så fort? Presten har da ikke tid til å stå og dille med den vannskåla hele dagen. En sprut med sprayflaska, og et spark i ræva får holde. Hahahaaa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. januar 2014 #766 Del Skrevet 2. januar 2014 Wow, vannvekt? Nyhet! Laserjustert vekt som veier vannet med en utrolig nøyaktighet. Utviklet av NASA! Nå kan du endelig finne ut hva vannet egentlig veier, ned til minste desimal. (Batterier medfølger ikke, passende batterier 4xAA/LR6. NB! Vekten tåler ikke vannsøl) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 3. januar 2014 #767 Del Skrevet 3. januar 2014 Sex med barnefaren? - Ja, du har hatt det hvis du har fått barn med ham.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 3. januar 2014 #768 Del Skrevet 3. januar 2014 Arver jeg min onkel? Jeg håper da virkelig ikke det.Hvor har du i så fall tenkt å ha han.Stående til utstilling på en hylle,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. januar 2014 #769 Del Skrevet 3. januar 2014 Arver jeg min onkel? Jeg håper da virkelig ikke det.Hvor har du i så fall tenkt å ha han.Stående til utstilling på en hylle,eller? Man vet jo aldri..Kunst er så meget, og noen ser sikkert på utstoppede familiemedlemmer som kunst.. Er det gjort skikkelig så kan det være riktig så pent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. januar 2014 #770 Del Skrevet 3. januar 2014 "Kåt bare på andre" Tror nok det er helt normalt. Håper det, for jeg heller har aldri blitt kåt av megselv... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 3. januar 2014 #771 Del Skrevet 3. januar 2014 Man vet jo aldri..Kunst er så meget, og noen ser sikkert på utstoppede familiemedlemmer som kunst.. Er det gjort skikkelig så kan det være riktig så pent! Følte at denne linken passet nå http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article828593.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå Trombone Skrevet 3. januar 2014 #772 Del Skrevet 3. januar 2014 Synstest, kan noen fortelle meg hva dette betyr? Du er trangsynt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2014 #773 Del Skrevet 3. januar 2014 Hva tenker dere om frekke brukere på kg? (1) At de er frekke.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 4. januar 2014 #774 Del Skrevet 4. januar 2014 Hvordan gå ned i vekt med Schlatters? Har aldri hørt om den dietten, Noe ala Atkins? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. januar 2014 #775 Del Skrevet 5. januar 2014 Daten min fortalte meg at han har bulimi..... Noen som har tips.. Tja... du kan jo drite i å fóre ham, for det går jo rett i dass etterpå allikevel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. januar 2014 #776 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvordan er avføringen din dagen derpå? Som regel full av gammal skit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 6. januar 2014 #777 Del Skrevet 6. januar 2014 "Ikke klå på meg" Har ingen planer om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. januar 2014 #778 Del Skrevet 6. januar 2014 Illeluktende, brun utflod etter analsex ...Diaré kalles det! Sånn kan skje når man får bæsjen skuffet innover igjen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. januar 2014 #779 Del Skrevet 6. januar 2014 *flau* hvordan får man ut sæd etter sex? Du må sette sammen mange sugerør slik at det blir veldig langt (det finnes også noen ekstreme lange varianter som funker) og så stikker du enden av sugerøret opp igjennom skjeden og inn i livmoren og den andre enden i munnen din. Sug så hardt du kan og når det ikke kommer mer så er du ren igjen. Men for guds skyld- ikke svelg eller spytt ut! Gutten må få tilbake sædcellene dine igjen, så samme prosedyre med sugerøret- bare blås istedenfor sug- ned i penisen hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
El Duderino Skrevet 6. januar 2014 #780 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg er rhesus negativ - hjelp! Ja, dette er du jo helt alene om!!! Stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå