HåpløseMeg Skrevet 3. januar 2014 #1 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg og barnefaren gikk fra hverandre for 2,5 år siden, han kjøpte hus sammen med sin nye kjæreste for ca ett år siden. I det siste kan han ringe meg opptil flere ganger daglig kun for å prate, kan bla. Fortelle meg at han ønsker seg flere barn (vi har to fra før) men det MÅ være med meg. Vi har hatt sex en gang like før jul, og etter denne gangen har han daglig spurt om vi ikke kan møtes igjen osv.. Jeg trives godt i hans selskap (hvis jeg kan si det sånn) :-p men etter vi hadde sex fortalte han meg at hans nåværende kjæreste sliter TUNGT psykisk og at hun ikke må få vite noe om dette (for da blir hun sannsynligvis innlagt på psykiatrisk avd) Det er nå jeg trenger råd: Skal jeg fortsette med å gå bak ryggen hennes, eller skal jeg risikere at hun blir innlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Del Skrevet 3. januar 2014 Glem hele hendelsen, og ikke gjenta det så lenge de er sammen. Anonymous poster hash: 0cb60...cf2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. januar 2014 #3 Del Skrevet 3. januar 2014 Skal jeg fortsette med å gå bak ryggen hennes, eller skal jeg risikere at hun blir innlagt? Eller hva med å ikke ligge med eksen din som er i et forhold? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor er dere ikke sammen lenger?Anonymous poster hash: 2b3d5...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Del Skrevet 3. januar 2014 Har du virkelig så lite empati?Anonymous poster hash: 8841a...209 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 3. januar 2014 #6 Del Skrevet 3. januar 2014 Hva mener du selv da. sånn helt objektivt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyrre Skrevet 3. januar 2014 #7 Del Skrevet 3. januar 2014 Tenk deg om da kvinne... Hvis han sier han vil ha barn igjen med deg, må han da gir f%#n meg avslutte forholdet han har nå først. Hold deg langt unna til de har gått hvert til sitt og delt bo (mulig han sier dette bare for å ha dere begge.... Til hvert deres formål). Sist men ikke minst... Vær litt medmenneske/medsøster ovenfor hans nåværende kjæreste da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HåpløseMeg Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 3. januar 2014 Ovenfor henne har jeg virkelig ikke empati, hun har gjort alt hun kan for å ødelegge for meg siden de ble sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 3. januar 2014 #9 Del Skrevet 3. januar 2014 Ovenfor henne har jeg virkelig ikke empati, hun har gjort alt hun kan for å ødelegge for meg siden de ble sammen. Men eksen din, da, som har valgt å være sammen med henne og ikke deg? Jeg regner ikke med han ble tvunget, liksom. Hun ødelegger ikke for deg, det klarer du fint selv ved å ligge med eksen din som har ny dame. Gro litt selvrespekt, jente! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 3. januar 2014 #10 Del Skrevet 3. januar 2014 Snak med ham. Vil ha utvikle forholdet med deg, så må han avslutte det tidligere. Det tror jeg alle vinner på (også barna). Men hvis han bare er med deg på grunn av spenning, men vil ikke ta det videre, så må du sette ham på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 3. januar 2014 #11 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jeg og barnefaren gikk fra hverandre for 2,5 år siden, han kjøpte hus sammen med sin nye kjæreste for ca ett år siden. I det siste kan han ringe meg opptil flere ganger daglig kun for å prate, kan bla. Fortelle meg at han ønsker seg flere barn (vi har to fra før) men det MÅ være med meg. Vi har hatt sex en gang like før jul, og etter denne gangen har han daglig spurt om vi ikke kan møtes igjen osv.. Jeg trives godt i hans selskap (hvis jeg kan si det sånn) :-p men etter vi hadde sex fortalte han meg at hans nåværende kjæreste sliter TUNGT psykisk og at hun ikke må få vite noe om dette (for da blir hun sannsynligvis innlagt på psykiatrisk avd) Det er nå jeg trenger råd: Skal jeg fortsette med å gå bak ryggen hennes, eller skal jeg risikere at hun blir innlagt? Skikkelig sleip mann du har involvert deg med. Om det er sant eller ikke, han sørger i hvert fall for at du holder kjeft om dette slik at han kan holde på med utroskap. Fin måte å gi deg munnkurv. Det som han gjør, og du er med på, er å sparke syk en person som ligger nede. Endret 3. januar 2014 av Coolaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. januar 2014 #12 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Hvorfor ble det slutt? Vil du ha han tilbake som kjæreste eller bare leke med han? Jeg hadde ikke trodd på historien hans om dama si. Endret 3. januar 2014 av Evilposelos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 3. januar 2014 #13 Del Skrevet 3. januar 2014 For en kødd, som bedrar dama si med eksen sin. Kutt ut koseprat og sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HåpløseMeg Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg har hørt det fra flere at hun ikke har det helt bra i ettertid. Så det tror jeg på at han sier. Marsipan: jeg har aldri hatt noe mot henne og syntes det var fantastisk da han hadde funnet henne, men da det tikket inn med anmeldelser fra politiet underskrevet av henne etter jeg og min beste venninne hadde tatt barna med på ferie i sommer var det nok! Det ble slutt mellom oss like etter vårt minste barn ble født og han stortsett bare var på jobb og nesten aldri var hjemme. Han gikk glipp av barnas bursdager, et par bryllup, familiesammenkomster både hos min og hans familie. Da kunne jeg heller leve alene med barna enn å sitte å vente på en som aldri kom hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 3. januar 2014 #15 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg har hørt det fra flere at hun ikke har det helt bra i ettertid. Så det tror jeg på at han sier. Marsipan: jeg har aldri hatt noe mot henne og syntes det var fantastisk da han hadde funnet henne, men da det tikket inn med anmeldelser fra politiet underskrevet av henne etter jeg og min beste venninne hadde tatt barna med på ferie i sommer var det nok! Det ble slutt mellom oss like etter vårt minste barn ble født og han stortsett bare var på jobb og nesten aldri var hjemme. Han gikk glipp av barnas bursdager, et par bryllup, familiesammenkomster både hos min og hans familie. Da kunne jeg heller leve alene med barna enn å sitte å vente på en som aldri kom hjem... Men hvilke av disse punktene rettferdiggjør at du ligger med fyren nå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HåpløseMeg Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 3. januar 2014 Ingen av punktene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #17 Del Skrevet 3. januar 2014 Om du vil ha en mann som er utro og som kommer til å ligge med eksen sin igjen straks dere får en vanskelig tid igjen så kjør på. Dere kler hverandre. Den stakars kjæresten hans fortjener iallefall en mann som ikke stikker å ligger rundt når ting blir vanskelig, du vet i det minste hva du går til når ting igjen blir vanskelig mellom dere. Hva barna dine synes om det får være en annen historie når familien deres på nytt blir revet opp om ett par år. Snakk om lite prioritering av barna... Anonymous poster hash: 07858...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FalconPunch Skrevet 3. januar 2014 #18 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MeLoveU Skrevet 3. januar 2014 #19 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jeg har hørt det fra flere at hun ikke har det helt bra i ettertid. Så det tror jeg på at han sier. Marsipan: jeg har aldri hatt noe mot henne og syntes det var fantastisk da han hadde funnet henne, men da det tikket inn med anmeldelser fra politiet underskrevet av henne etter jeg og min beste venninne hadde tatt barna med på ferie i sommer var det nok! Det ble slutt mellom oss like etter vårt minste barn ble født og han stortsett bare var på jobb og nesten aldri var hjemme. Han gikk glipp av barnas bursdager, et par bryllup, familiesammenkomster både hos min og hans familie. Da kunne jeg heller leve alene med barna enn å sitte å vente på en som aldri kom hjem... Ehh... Kommer kanskje ikke som en bombe. Men en som er så mye borte hjemmefra kan kun ha holdt på med en ting. Jepp du gjettet riktig!! Fikk seg litt på si! Eller så mye som han har vært borte så fikk han seg jævlig mye på si!! Gi faen i fyren, han trodde gresset var grønnere på andre siden, men når han oppdaget at det ikke var det så vil han tilbake. Be han være mann nok til å fikse det han har satt i stand før han i det hele tatt kan tenke på å beite i "hagen" din igjen!! Endret 3. januar 2014 av MeLoveU 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #20 Del Skrevet 3. januar 2014 Ovenfor henne har jeg virkelig ikke empati, hun har gjort alt hun kan for å ødelegge for meg siden de ble sammen. Og da synes du at du skal synke ned til å være et like dårlig menneske som henne??? Herlighet kvinne, ta deg kraftig sammen! Anonymous poster hash: ef48e...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå