Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. november 2013 #541 Del Skrevet 4. november 2013 kanskje dere bør fortsette prater et annet, litt mer egnet sted Lutetium, Blomsten og MRN? edit; om dere vil fortsette den mener jeg...så først nå at det er en halvtime siden siste innlegg ble postet visst. Oj. Beklager så mye om dere syntes jeg postet for mange innlegg om det. Visste ikke at det var en begrensning på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 4. november 2013 #542 Del Skrevet 4. november 2013 "Jenter: Hvor lang tid før dere blir våte?" - njæ - kommer litt an på. Hvor kaldt vannet er, hvor langgrunt det er, om jeg har våtdrakt eller tørrdrakt, og om tørrdrakta funker som den skal eller ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A-en Skrevet 4. november 2013 #543 Del Skrevet 4. november 2013 Hvordan hadde du reagert hvis du var meg? Hvis jeg var deg? Jo - da hadde jeg på en måte ikke visst hvordan jeg skulle ha forholdt meg til henne, også hadde jeg syntes at det ville vært ekkelt å tenke på at hun faktisk sammenligner seg selv med meg og de andre venninnene. Hadde ikke visst om det er vanlig, men hadde visst at slik tenker hvert fall ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. november 2013 #544 Del Skrevet 5. november 2013 Det brenner i hjemmet -du kan redde EN ting Tja... jeg ville nå prøvd å redde huset da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2013 #545 Del Skrevet 5. november 2013 Din mening om acneskjerf? Jeg syns det er en veldig merkelig måte å bekjempe akner på. Pakke inn ansiktet i et skjerf? Hæ?? Hva blir det neste? Beinbruddsskjerf? Skjerf mot diabetes? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. november 2013 #546 Del Skrevet 5. november 2013 Når eksen og venninnen din finner hverandre ....da har begge to misforstått reglene i leken! Greia er nemlig at det bare er en som skal finne den andre, etter at den andre da har gjemt seg. Når den andre blir funnet, så må den personen stå. (Denne leken kunne jeg før jeg begynte på barneskolen til og med ) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2013 #547 Del Skrevet 5. november 2013 Når eksen og venninnen din finner hverandre ....da har begge to misforstått reglene i leken!Greia er nemlig at det bare er en som skal finne den andre, etter at den andreda har gjemt seg. Når den andre blir funnet, så må den personen stå. (Denne leken kunne jeg før jeg begynte på barneskolen til og med ) Luft i magen av mat Det er ikke luft. Det er tarmgass. Også kalt promp, fjert, smygare, fis, drittlukt, flatulens, død, råtne egg og promp. Sa jeg allerede promp? Vel, her kommer den en gang til: Promp (og fis). :fise: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. november 2013 #548 Del Skrevet 6. november 2013 Genser med skjorte underHva med skjorte med genser under? Mye kulere. Da er du en trendsetter også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 7. november 2013 #549 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) hvordan skifte bæsjbleie i mørket? Er dette en gåte? Endret 7. november 2013 av Trapp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. november 2013 #550 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Venninne "hinter" om at vi skal arrangere babyshower for henne - frekt? Nei det er ikke frekt, bare dra bort på Toy's r us å kjøp masse babydukker. Så ber du henne om å gå inn i dusjen, å så tømmer du bare hele bøtta med babydukker over henne. Gratuler henne så med en godt utført babyshower. Endret 7. november 2013 av Vex 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. november 2013 #551 Del Skrevet 7. november 2013 Skulle hatt mensen for 17 dager siden.. Når ta test? Ehh.. hva med nå? Eller du kan drøye et par mnd da om du vil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 7. november 2013 #552 Del Skrevet 7. november 2013 Flere som er overrasket av kjæresten til Tone? Åja, han spratt ut av bursdagskaka mi. Ble så overrasket atte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 7. november 2013 #553 Del Skrevet 7. november 2013 Flere som er overrasket av kjæresten til Tone? Åja, han spratt ut av bursdagskaka mi. Ble så overrasket atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 7. november 2013 #554 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) "Hva er egentlig kyllingklubber?" HVALPENIS!! Endret 7. november 2013 av RompeRusk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. november 2013 #555 Del Skrevet 7. november 2013 Hva er egentlig kyllingklubber? Det er de hemmelige klubbene (som vi egentlig ikke vet om) som kyllingene har hvor de planlegger hevn på menneskeheten for alle drapene på deres søsken, foreldre, forfedre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 8. november 2013 #556 Del Skrevet 8. november 2013 "Kan man bli syk etter kyssesyken?" Nope, har man først hatt kyssesyken, blir man immun mot absolutt alt! ALT I TELL YOU! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2013 #557 Del Skrevet 8. november 2013 Får ikke stå HVA! Er du nødt til å sitte? Du får påpeke at det er bra for ryggen å bevege litt på seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. november 2013 #558 Del Skrevet 8. november 2013 Hvem myrdet Yassir Arafat? Språkforsker Geir Olav Ødegård 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipoplipop Skrevet 8. november 2013 #559 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan får jeg skikkelig respekt blant damer En stor penis og tykk lommebok er alt som skal til gutten min. En Porsche slår heller aldri feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. november 2013 #560 Del Skrevet 8. november 2013 Bøker, selges for hvor mye? ..altfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå