Gjest Inggolf Skrevet 13. oktober 2013 #461 Del Skrevet 13. oktober 2013 Studere med baby Anbefaler deg heller å skaffe deg en kollokviegruppe. Jeg vet ikke hvor mye peiling du har på kognitiv utvikling og sånt, men babyer pleier ikke en gang å kunne lese! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #462 Del Skrevet 13. oktober 2013 Studere med baby Anbefaler deg heller å skaffe deg en kollokviegruppe. Jeg vet ikke hvor mye peiling du har på kognitiv utvikling og sånt, men babyer pleier ikke en gang å kunne lese! Kanskje hvis TS tar kurs i utviklingspsykologi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 14. oktober 2013 #463 Del Skrevet 14. oktober 2013 Føler meg hårete.. ÅH! Hvordan er det med deres kroppshår? Startet av AnonymBruker, okt. 07 2013 12:02 - Ju takk som spør bare bra med mitt kroppshår . 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 14. oktober 2013 #464 Del Skrevet 14. oktober 2013 Føler meg hårete.. ÅH! Hvordan er det med deres kroppshår? Startet av AnonymBruker, okt. 07 2013 12:02 - Ju takk som spør bare bra med mitt kroppshår . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 14. oktober 2013 #465 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hiver dere drittbleier i søppelbøtta hos andre? Nei, jeg foretrekker å bare spyle hele ungen i kjøkkenvasken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. oktober 2013 #466 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvordan virker jogging? man trykker på playknappen og da starter det ene benet med å flytte seg forover, og så føler det andre benet på, bare enda et hakk lenger forrover.... og sånn fortsetter det.. annen hver gang i et ganske raskt tempo. Du finner sikkert noen demonstrasjoner på youtube om du er usikker enda. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. oktober 2013 #467 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvordan virker jogging? man trykker på playknappen og da starter det ene benet med å flytte seg forover, og så føler det andre benet på, bare enda et hakk lenger forrover.... og sånn fortsetter det.. annen hver gang i et ganske raskt tempo. Du finner sikkert noen demonstrasjoner på youtube om du er usikker enda. Er det litt som gåing? Bare fortere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. oktober 2013 #468 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kan jeg kreve at banevernet reparerer garasjen min? Nei. Banevernet har bare verneansvar for baner. Herunder, men ikke begrenset til, jernbane/t-bane, idrettsbaner, skøytebaner, fotballbaner, rullebaner og ballistiske baner. For vern av eldre garasjer, kontakt din nærmeste byantikvar. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. oktober 2013 #469 Del Skrevet 17. oktober 2013 Er det litt som gåing? Bare fortere? Jeg aner ikke! Aner ikke hvordan denne gåingen fungerer så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. oktober 2013 #470 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Jeg aner ikke! Aner ikke hvordan denne gåingen fungerer så Heldigvis har google svaret på dette også: http://www.telegraph.co.uk/health/wellbeing/7935172/How-to-walk-A-step-by-step-guide.html Kom på en ting til, den gamle 80talls klassikeren: Endret 17. oktober 2013 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 20. oktober 2013 #471 Del Skrevet 20. oktober 2013 Bikini er smelt på tjukka Fatkini kalles det da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. oktober 2013 #472 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) "Kvinnehatere" - Hater dere alle kvinner her på KG. - Og hvis så, hvorfor blir dere ikke bare homo? Endret 21. oktober 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 21. oktober 2013 #473 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) "Hva er galt med kjæresten min?" Downs syndrom. "Svigermor, er jeg urimelig?" Burde du ikke rette dette spørsmålet til din svigermor? Endret 21. oktober 2013 av Trapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipoplipop Skrevet 21. oktober 2013 #474 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hva menes med "ikke mist såpa i dusjen"? Fengselet er fullt av tjuver og kriminelle, så mister du såpa risikerer du å ikke få den igjen. Uten såpe vil du etter hvert begynne å lukte vondt, de andre fangene vil holde seg langt unna deg og du vil få en ensom tilværelse bak murene. Folk kan faktisk miste forstanden uten kontakt med andre, så av den grunn: ikke mist såpa i dusjen! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. oktober 2013 #475 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bjeffende hoste - hva kan det være? Hundegalskap! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. oktober 2013 #476 Del Skrevet 23. oktober 2013 Sex med kjønnsvorter? Ææææ, ikke akkurat noe å trakte etter, men det kan vel hende man kan sies å ha det om man onanerer oppå kjønnsvortene sine... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. oktober 2013 #477 Del Skrevet 23. oktober 2013 Vil ikke jobbe som sykepleier- dumt av meg? Ja! Alle må jobbe som sykepleiere, så det er innmari dumt av deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 23. oktober 2013 #478 Del Skrevet 23. oktober 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=782068 Jepp.De faller bare plutselig av,så pass på hvis du løper på tredemølla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. oktober 2013 #479 Del Skrevet 23. oktober 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=782068 Jepp.De faller bare plutselig av,så pass på hvis du løper på tredemølla. Jeg fikk veldig lyst til å jobbe som renholdspersonale på et slikt sted. Eller på nærmeste hittegodskontor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 23. oktober 2013 #480 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg fikk veldig lyst til å jobbe som renholdspersonale på et slikt sted. Eller på nærmeste hittegodskontor. Ser for meg at det ville ha blitt mange om beinet på de jobbene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå