Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor kan jeg bosette meg utenfor Oslo?

Hvor skal jeg begynne? Sånn med en gang tenker jeg Drammen, Lillestrøm eller Moss, du får også lov til å bosette deg i Bergen, Trondheim eller Stavanger. Andre steder som ligger utenfor Oslo er London, New York, Kuala Lumpur, Rio De Janeiro, Sydney og Tokyo. Kort sagt, du har hele verden å velge fra.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du sex på ferie med venner/familie?"

Nei, jeg foretrekker å ha meg med kjæresten ...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

¨"Hvor mye veier dere som er XX høye?"

AAAARGH FAENS DRITTUNGE! JEg er beinsikker på at alle disse som poster i hytt og kaniner og på død og liv skal sammenligne seg med alle andre enn seg selv, er for unge til å være tillatt å bruke internet uten at foreldrene vet om hvilke nettsider de bruker. Gå og google Justin Bieber, jeg syns jeg hørt noen si at han har lagt en ny hemmelig video ut på youtube og kun de som er XX høye og EKTE fans klarer å søke den frem. De fem første som finner videoen vinner gratisbilletter til et kurs i LET ME FUCKING GOOGLE THAT FOR YOU 101. Dette spørsmålet er irriterende, mest fordi det finnes tusenmilliarderartikler og innlegg på norske og engelske nettsider og foraer, lommelegen, klara klok, blogger, statestikker, BMI-kalkulatorer osv osv.. Her kan du finne dette! Og du finner mer riktig informasjon der enn på KG, for tenk: TENK.. om alle de som svarer posten din er feite. Tenk om du sammenligner deg med KVINNEKVEG! aaaAAANGST OG PANIKK!

....puh. Der fikk jeg blåst ut.

Disse trådene popper litt drøyt ofte opp nå for tiden og er mer plagsomme enn "Er jeg gravid?"-trådene som spratt opp tre ganger daglig for ett år tilbake.

*setter seg i lotusstilling og mediterer litt*

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

(Vet ikke om det hører hjemme her, men "FRP tror ikke på fakta" får X-files låta til å spille av i hodet mitt nårjeg ser den over listen av nyeste innlegg :fnise: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fjellrev med sykkel og joggesko"

-må si de har blitt moderne, disse fjellrevene. Er det for å forhindre utrydning, mon tro??

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fant profilen til mannen min på en datingside"

Hvorfor var DU på en datingside? Dere er vel likedan da ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginakulene mine sitter fast og jeg skal snart fly.

- Og einball kom, og einball drog, og toball kom, og toball drog, og treball kom, og treball drog, og firball kom, og firball drog, og femball kom, og femball drog, og seksball kom, og seksball drog, og sjuball kom, og sjuball drog, og åtteball kom, og åtteball drog, og niball kom, og niball drog, og tiball kom, tiball drog.

Og einbal, toball, treball, fireball, femball, seksball, sjuball, åtteball, niball, tiball og gubben og gamla låg og drog, ogsså fekk dei ut.......

Endret av Cordelia
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginakulene mine sitter fast og jeg skal snart fly.

- Og einball kom, og einball drog, og toball kom, og toball drog, og treball kom, og treball drog, og firball kom, og firball drog, og femball kom, og femball drog, og seksball kom, og seksball drog, og sjuball kom, og sjuball drog, og åtteball kom, og åtteball drog, og niball kom, og niball drog, og tiball kom, tiball drog.

Og einbal, toball, treball, fireball, femball, seksball, sjuball, åtteball, niball, tiball og gubben og gamla låg og drog, ogsså fekk dei ut.......

Er du full ? :)

Endret av Tusenpusen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke tygge barnematen, bare svelg den.

Nettopp, det er derfor det kalles "barnemat".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg bosette meg utenfor Oslo?

Hvor skal jeg begynne? Sånn med en gang tenker jeg Drammen, Lillestrøm eller Moss, du får også lov til å bosette deg i Bergen, Trondheim eller Stavanger. Andre steder som ligger utenfor Oslo er London, New York, Kuala Lumpur, Rio De Janeiro, Sydney og Tokyo. Kort sagt, du har hele verden å velge fra.

Smask på deg som også reagerer på uvettig bruk av ordet "utenfor"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du full ? :)

Det skulle være flåsete innlegg da, veittu. Har du ikke hørt sangen?

Edit, Og nei jeg er skammelig edru.

Endret av Cordelia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle være flåsete innlegg da, veittu. Har du ikke hørt sangen?

Edit, Og nei jeg er skammelig edru.

Hm. Noe beundringsverdig da å orke å skrive hele den der helt edru da. Har ikke hørt sangen dog.

Endret av Tusenpusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Noe beundringsverdig da å orke å skrive hele den der helt edru da. Har ikke hørt sangen dog.

:nigo: Norsk folkesang hvis noen skulle lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noen lurer så veldig hvertfall. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var akkuratt det jeg satt og lurte på nå:D tusen takk for at du delte det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Altså, jeg snakker jo selvsagt ikke for andre enn meg selv da :biggrin:

det var akkuratt det jeg satt og lurte på nå:D tusen takk for at du delte det:D

Nei, du sa noe, fylliken. :icon_lol:

Ingen årsak forresten, Lillecarro! :biggrin:

Men nå slutter jeg herved å fjase inne på flåsetråden. Så får folk flåse videre med sine fine flåsebidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...