Gjest Elseby13 Skrevet 12. juni 2013 #121 Del Skrevet 12. juni 2013 Hvordan ser folk ut her inne? Helt annerledes enn i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 12. juni 2013 #122 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Tips til mat på tannpirkere? Forestiller meg at det kan bli både tynt og uhygienisk, men: Spis noe du liker (dette er det viktigste punktet, du er ikke interessert i å få mat du ikke liker servert 2 ganger) Pass på at noe blir liggende igjen i munnen. Om du har stort mellomrom mellom tennene så skulle dette gå av seg selv Pirk ut ...og Viola!!! Du har en lekker anretning på plass Endret 12. juni 2013 av Flair 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. juni 2013 #123 Del Skrevet 13. juni 2013 " Hvor mange har du hatt sex med?" Hvem faen skriver journal?! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. juni 2013 #124 Del Skrevet 13. juni 2013 Low calorie matretter Det er vel helt greit å si lavkalori??? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 13. juni 2013 #125 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg er for stygg til å jobbe! Hva med å bli telefonselger eller radiovert? (uff, ja jeg vet den er slem) Overlevde 62 timer på havets bunn Alle barna svømte og hadde det gøy, unntatt Gunn, hun lå på havets bunn med åpen munn og hadde tenkt og ligge der en stund. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. juni 2013 #126 Del Skrevet 14. juni 2013 Katt inne, katt ute, vei, bil... Katt ute, katt inne Katt i hjertet, katt i sinnet Katt bare katt! Fritt etter sangen Sol ute sol inne 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 14. juni 2013 #127 Del Skrevet 14. juni 2013 hvordan kjøre på landevei ? hjelp oppkjøring snart Vet du ikke det så kan du glemme hele oppkjøringen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edna Mode Skrevet 14. juni 2013 #128 Del Skrevet 14. juni 2013 Når noen skriver "... blablabla... aktuell sak... her skal vi diskutere hvorvidt... blablabla. Kjør debatt!" Jeg synes det er ufattelig harry å skrive "kjør debatt!", og har lyst til å svare: "Ha-ha-ha! Hvem faen tror du at du er, som kommer hit og prøver å piske opp til debatt uten å si din egen mening engang? Pål T Jørgensen?" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 14. juni 2013 #129 Del Skrevet 14. juni 2013 Når noen skriver "... blablabla... aktuell sak... her skal vi diskutere hvorvidt... blablabla. Kjør debatt!" Jeg synes det er ufattelig harry å skrive "kjør debatt!", og har lyst til å svare: "Ha-ha-ha! Hvem faen tror du at du er, som kommer hit og prøver å piske opp til debatt uten å si din egen mening engang? Pål T Jørgensen?" ..når jeg ser "Kjør debatt!!" så får jeg alltid lyst til å si: "...Neeee-eeiii, du mener ikke at du la inn en tråd på et debatt-forum fordi du vil at vi skal - debattere?!!" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. juni 2013 #130 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) ..når jeg ser "Kjør debatt!!" så får jeg alltid lyst til å si: "...Neeee-eeiii, du mener ikke at du la inn en tråd på et debatt-forum fordi du vil at vi skal - debattere?!!" debatter er faktisk off-topic! Endret 14. juni 2013 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. juni 2013 #131 Del Skrevet 14. juni 2013 Forandrer menn seg når de får barn? Ja, de får grønt hår på hodet, potensproblemer og de blir langt mer aggresive (spesielt på søndager, skjærtorsdager og skuddårsdagen!) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #132 Del Skrevet 15. juni 2013 Føler du at du ikke har fått så mye ut av livet til nå? Jotakk! Har 4 barn så jeg føler at jeg har fått ganske mye ut av livet til nå. Nå håper jeg at livet blir litt smalere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. juni 2013 #133 Del Skrevet 15. juni 2013 Er yngre jenter/damer redde eldre gutter? Selvfølgelig! Det gjør det naturligvis litt vanskelig å forlate leiligheten, da jeg prøver å unngå alle menn som er eldre enn meg. Møter jeg på en får jeg nemlig ikke sove på flere døgn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. juni 2013 #134 Del Skrevet 15. juni 2013 Er yngre jenter/damer redde eldre gutter? Selvfølgelig! Det gjør det naturligvis litt vanskelig å forlate leiligheten, da jeg prøver å unngå alle menn som er eldre enn meg. Møter jeg på en får jeg nemlig ikke sove på flere døgn. I så fall BØH!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. juni 2013 #135 Del Skrevet 16. juni 2013 I så fall BØH!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #136 Del Skrevet 17. juni 2013 Makrell nå om dagen? Ja, dagens makrell er ikke som de var før; de har ingen respekt for de eldre, er late, uhøflige og biter knapt på kroken! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 17. juni 2013 #137 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) "70-talls-party! What to wear?" Nei, huff den blir vrien. Er jo så mye å velge mellom. Klær fra 60-tallet, klær fra 80-tallet, nittitallsoutfit... Hei, vent litt! Fikk en skikkelig crazy idé her: Hva med...noe fra 70-tallet? Endret 17. juni 2013 av Antlers 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 17. juni 2013 #138 Del Skrevet 17. juni 2013 Mannen min er utro hele tiden og når han ikke er utro banker han meg, men jeg vil ikke flytte fra han, hva gjør jeg? Nei, da får du bare bli banket siden du nekter ta ansvar for eget liv.. Og grunnen til at han er utro er fordi det ikke får noen konsekvenser, ser du ikke det din dumme ku?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. juni 2013 #139 Del Skrevet 18. juni 2013 "70-talls-party! What to wear?" Nei, huff den blir vrien. Er jo så mye å velge mellom. Klær fra 60-tallet, klær fra 80-tallet, nittitallsoutfit... Hei, vent litt! Fikk en skikkelig crazy idé her: Hva med...noe fra 70-tallet? Kanskje man også burde svare på engelsk? Siden spørsmålet er skrevet på engelsk kan det jo være at h*n er dårlig i norsk? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 18. juni 2013 #140 Del Skrevet 18. juni 2013 Kanskje man også burde svare på engelsk? Siden spørsmålet er skrevet på engelsk kan det jo være at h*n er dårlig i norsk? Ja, du sier noe der. Jeg slang inn et "crazy", men tar selvkritikk for at resten av rådet var på norsk. Fikk faktisk så dårlig samvittighet at jeg måtte innom Google Translate for å rette på det. "No, duh it gets tricky. Is so much to choose from. Clothes from the 60's, clothes from the 80s, nittitallsoutfit ... Hey, wait a minute! Got a really crazy idea here: What about ... something from the 70's?" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå