Gå til innhold

54 stemmer

1. 1. Hva syntes du er best?

• Mac
      29
    • PC
      22
    • Samme søren
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best ? Mac eller PC?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mac. Uten tvil!

Anonym poster: 8f8e4bf41ec6b71ee0578492c3d95d4e

Gjest Novacane
Skrevet

Har både hatt PC og Mac. Etter å ha hatt macen min i snart et år kan jeg med trygghet si at jeg aldri vil gå tilbake til PC, og dette kommer fra en som var megaskeptisk til mac og som aaldri skulle ha det fordi det sikkert var oppskrytt osv..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mac selv, men skal ærlig innrømme at jeg kjøpte den mest fordi jeg syntes den var fin :P

Men nå når jeg har hatt mac i et par år, kunne jeg aldri så mye som vurdert å få meg en PC igjen

Skrevet

Mac, fordi:

- den fungerer bedre enn Windows-PC til mitt bruk

- den ser bedre ut

Og ja, det er jeg evt villig til å betale litt ekstra for.

PS; når jeg en skjelden gang starter opp den gamle windowsmaskinen kan jeg ikke annet enn å lure, hva fa.. var det jeg dreiv på med før! ;)

• Liker 1
Gjest Teemo
Skrevet

PC så jeg kan gjøre mer enn å bare sitte på facebook.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

PC så jeg kan gjøre mer enn å bare sitte på facebook.

Du kan gjøre det samme på en Mac som på en PC.

AnonymBruker
Skrevet

MAC, kommer aldri tll å kjøpe PC igjen.

Anonym poster: 038c82a50692bd78de2fad44a110772c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper man en god pc, legger inn en bra linux versjon, så har man alle fordelene til mac, for en rimeligere pris, men færre begrensninger.

Hadde jeg villet sløse med pengene mine, ville jeg vel gått for mac.

Men her blir det pc.

Anonym poster: 05749b75ffc02dacfc296cfd28c8fac5

• Liker 1
Skrevet

Idiotisk spm, og ja jeg vet at jeg like godt kunne hold kjeft man klarte ikke å holde meg.

Skrevet

Skjønte ikke spørsmålet, siden Mac er en PC (personal computer). Svarte da "samme søren".

• Liker 2
Skrevet

Valgte å tolke PC som Windowsmaskin og svarte Mac. Hovedsaklig fordi den er kjappere. Selv nå etter 4-5 år er den rimelig rask å både starte og slå av. Forsinkelsen som kommer tror jeg antivirusprogrammet må ta skylda for, den var enda kjappere før jeg installerte det. Har nå to mac'er (Macbook og iMac) og begge har holdt i årevis. Toshibaen jeg hadde før det trøblet allerede etter to år, ca. 2 mnd. etter garantien var utløpt....

Skrevet

Valgte å tolke PC som Windowsmaskin og svarte Mac. Hovedsaklig fordi den er kjappere. Selv nå etter 4-5 år er den rimelig rask å både starte og slå av. Forsinkelsen som kommer tror jeg antivirusprogrammet må ta skylda for, den var enda kjappere før jeg installerte det. Har nå to mac'er (Macbook og iMac) og begge har holdt i årevis. Toshibaen jeg hadde før det trøblet allerede etter to år, ca. 2 mnd. etter garantien var utløpt....

En Mac kan være en Windowsmaskin eller LInuxmaskin akkurat som det "folk flest" tenker som "Windows-maskin".

Du har forøvrig 5 års reklamasjon på en datamaskin. Hva som er garanti er irrelevant. Garanti blir noe som eventuelt går utover det som er lovfestet reklamasjon.

• Liker 1
Gjest Applestore
Skrevet

PC, helt klart! Jeg har flere venninner som kjøpte seg mac for 3 år siden, og de angrer som noen hunder den dag i dag.

• Liker 1
Skrevet

En Mac kan være en Windowsmaskin eller LInuxmaskin akkurat som det "folk flest" tenker som "Windows-maskin".

Vet da det, men blir så lei av at man sammenstiller PC og Mac, som om ikke Mac også er en PC. Fant derfor ikke noe bedre for å presisere akkurat det, enn å bruke Windowsmaskin som betegnelse for "den andre". Tar gjerne mot forslag for fremtidig bruk ;) .

Gjest BabyBlue
Skrevet

Mac har mindre støyende/varm vifte, er enklere i bruk (når du kan systemet) og er selvfølgelig mye bedre designmessig. Føler at pc blir treg etter noen måneders bruk, men macbook forholder seg rask og knokefri etter flere år og har en MYE bedre batteritid.

Selvfølgelig er det mange fordeler med standard pc fordi du kan bygge på den og fordi det er billigere å reparere, men om du vil ha en lett, rask og elegant maskin som varer lenge så burde du gå for mac. Om du derimot er en heavyduty gamer og vil ha en stasjonær maskin du kan bygge på burde du egentlig ikke gå for mac i det hele tatt. Alt handler om smak og behag og hva du skal bruke den til egentlig.

Skrevet

Mac har mindre støyende/varm vifte, er enklere i bruk (når du kan systemet) og er selvfølgelig mye bedre designmessig. Føler at pc blir treg etter noen måneders bruk, men macbook forholder seg rask og knokefri etter flere år og har en MYE bedre batteritid.

Ja, det finnes jo bare en "PC" og det er den billige plastgreia en slesk Elkjøp-selger fikk prakket på en. Kan informere deg om at det finnes støyfrie "PCer" der ute.

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Mac. Og lever etter mantra: Ones you gone mac,you never go back ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ja, det finnes jo bare en "PC" og det er den billige plastgreia en slesk Elkjøp-selger fikk prakket på en. Kan informere deg om at det finnes støyfrie "PCer" der ute.

Da må du ofte ut med mer cash enn du hadde betalt for en macbook...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...