Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Koselig med pynting til advent og jul da :) Må prøve å gjøre det samme selv snart. Virker veldig hyggelig med slike treff, snart har du også med din baby ;) Det er virkelig ikke lenge igjen nå :danse:

Jeg har også utrolig lyst på en ny tripp trapp stol, og det at barnas hus har tilbud nå gjør ikke saken noe bedre :sukk: Synes det virker så veldig kjekt med det nyfødtsetet, men vet jo ikke om det er noe vi vil få behov for heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig med sånne gravid-treff :) Det er ikke et tilbud her...Eller er det noe dere bare gjør på eget initiativ?

Kjenner meg såå igjen med det du skriver ang vonde hofter og opp å strekke. Jeg løper heldigvis så ofte på do, så da får jeg to fluer i en smekk :fnise:

Men nå går det veldig fort til du får tilbake kroppen din også!! :nigo:

Store planer resten av uka eller?

Ikke gravid-treff, men treff for de som går hjemme med småbarn. Har vist vært det her lenge. Låner en stue på gamlehjemmet hver Tirsdag. Er oppretta en facebookgruppe slik at vi kan gi beskjed om vi kommer elr ikke. Av og til avtales det om kafètur også.

Heldigvis ikke lenge til det :hoppe:

Ingen planer resten av uka.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med pynting til advent og jul da :) Må prøve å gjøre det samme selv snart. Virker veldig hyggelig med slike treff, snart har du også med din baby ;) Det er virkelig ikke lenge igjen nå :danse:

Jeg har også utrolig lyst på en ny tripp trapp stol, og det at barnas hus har tilbud nå gjør ikke saken noe bedre :sukk: Synes det virker så veldig kjekt med det nyfødtsetet, men vet jo ikke om det er noe vi vil få behov for heller.

Det er veldig koselig å pynte til advent :) Har ikke hengt opp stjerne for jeg syns det er litt tidlig. Har dessuten glemt hvir jeg la den i flyttelasset :fnise: Må nok kjøpe meg ny.

Gleder meg til å ha med min baby ja :rodmer: Håper han er grei å ha med :P

Sånn sete har jeg også lyst på. Den tripp trappen jeg har er for gammel til at det passer :sukk: Går ann å borre hull, men tviler på det blir noe av. Da vil jeg heller ha en ny fin stol :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke såå lenge til du kan henge opp stjerna heller da ;)

Selvfølgelig blir han grei å ha med, dere har vel laget en drømmebebis? Får håpe det går greit, tror alle "gruer" seg litt til de første gangene man skal ha ungen med noe sted. Ihvertfall gjør jeg det, så jeg håper det er normalt :fnise:

Vi har fått tilbud om et par eldre tripp trapp stoler som ser ok ut, men vet jo at ingen av oss kommer til å lage til noe system som gjør at setet passer, så da gidder vi ikke. Håper at noen besteforeldre kommer over tilbudet de også, og tenker at det er lurt at vi har en sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper besteforeldrene våre ser det tilbudet ;) Tilbudet varer heldigvis helt til jul ;)

Nei ;) Må bare få kjøpt meg ei ny først.

Hihi, ja :hjerte:

Tror nok det er noe de fleste gruer seg litt til. Er mest redd for om han skriker veldig å jeg ikke greier å trøste. I tillegg er det vinter og heisen her funker ikke alltid så jeg ser for meg at jeg er ildrød i toppen og superstressa for hvordan jeg skal få komt meg opp og inn i leiligheten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å snike inn litt "reklame" her og der, snakke varmt om hvor kjekt det hadde vært å kunne ha babyen sammen med dere ved middagsbordet o.l. :P

Er også redd for det med å ikke klare å trøste, tenker automatisk at andre tenker at jeg er en dårlig mor da, selv om det ikke er tilfelle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke greid å bestemme oss for navn. Er så mangen fine, men så må vi bli enige om et. Det er bare å fyre løs om dere har noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lagt navnegreia litt på hylla egentlig. Kjøpte navnebok, men ble mer fascinert av alle de rare navnene, så å finne navn vi begge likte ble litt nedprioritert :laugh: Tror vi må se guttungen først før vi kan bestemme oss.

Jeg liker navn som Niklas, Nikolai, Mathias, Martin, Filip, Petter, Erik, Jakob, Kristian... Spent på hvilket navn vi lander på, sikkert ingen av disse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filip og Martin liker jeg :) men ikke navn sambo liker:( Har foreslått ufattelig mangen.

Skulle ønske vi landa på et navn begge likte det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke navn er det han liker da? Det er så vanskelig når man ikke har helt samme oppfatning av hva som er fine navn altså :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "eldre" type navn han liker da, slik som jeg oppfatter de navnene ihvertfall. Men det er jo ikke akkurat hypermoderne navn du foretrekker heller, så det burde jo absolutt være mulig å finne et navn dere begge faller for. Kanskje dere bare må se han først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Innom å hilser på :goodbye:

Koselig med den gruppa som holder treff da :jepp: alltid kjekt å komme seg ut litt og møte nye mennesker :)

Er på tide med adventspynting her også.. får slå til på søndag :jepp: har hvertfall funnet frem alt, men bestemte meg forrige helg at jeg skulle klare å vente til det faktisk bikker desember mnd :fnise:

Du får hinte til besteforeldrene om tripptrapp tilbudet :lur:

Jeg fikk stolen i bursdagsgave, og har kjøpt det newborn settet til meg selv i julegave ;)

Hvordan går det ellers? Planer for resten av uka/helga? :)

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "eldre" type navn han liker da, slik som jeg oppfatter de navnene ihvertfall. Men det er jo ikke akkurat hypermoderne navn du foretrekker heller, så det burde jo absolutt være mulig å finne et navn dere begge faller for. Kanskje dere bare må se han først?

Ja er det han liker. I tillegg ikke veldig mange navn han godtat...Liker eldre navn jeg også, men har litt flere navn som jeg kunne hatt jeg.

Kanskje vi må se han ja :) Håper han kan føye seg bittelitt. Ellers må vi velge hver sin gang.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :goodbye:

Koselig med den gruppa som holder treff da :jepp: alltid kjekt å komme seg ut litt og møte nye mennesker :)

Er på tide med adventspynting her også.. får slå til på søndag :jepp: har hvertfall funnet frem alt, men bestemte meg forrige helg at jeg skulle klare å vente til det faktisk bikker desember mnd :fnise:

Du får hinte til besteforeldrene om tripptrapp tilbudet :lur:

Jeg fikk stolen i bursdagsgave, og har kjøpt det newborn settet til meg selv i julegave ;)

Hvordan går det ellers? Planer for resten av uka/helga? :)

Treff er koselig ja :) Passer veldig bra nå siden jeg ikke har det store nettverket her.

Har spart litt mer adventstypisk pynt til Søndag jeg også- heldigvis :P

Hvilken farge stol valgte dere? Har tenkt mye på det i natt så jeg driter i det å kjøper når jeg får lønn:P Hvit eller den sjøgrønn. Må se den sjøgrønne først. Det nyfødtsete vurderer jeg å se etter på finn. Er det mange farger å velge i der også? :klo:

Ingen planer resten av uka, men bekken og rygg er blitt værre så det er helt greit.

Til helga skal vi skru senga til lillegutt sammen :hoppendeglad: Aner ikke om vi kommer til å bruke den fra starten av, men uansett greit å ha den klar. Jeg har også planer om å få kjøpt inn grunning og maling til vugga slik at vi får begynt på den.

Sambo og jeg skal ha adventskalender så må få handla inn den siste gaven til den også. I år skal vi bare ha pakker hver Søndag. Tror det blir kos det :) ellers blir det nok å prøve å slappe av og kose oss med fri begge to ;)

Planer du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er det han liker. I tillegg ikke veldig mange navn han godtat...Liker eldre navn jeg også, men har litt flere navn som jeg kunne hatt jeg.

Kanskje vi må se han ja :) Håper han kan føye seg bittelitt. Ellers må vi velge hver sin gang.

Med å velge hver sin gang risikerer dere jo begge navn dere virkelig ikke liker da :s Håper dere klarer å bi enige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes leander, emil, dennis eller oliver er fine guttenavn ♡

Fine navn :hjertesmil: Likte best Emil eller Oliver, men de har kjære luka ut :(

Med å velge hver sin gang risikerer dere jo begge navn dere virkelig ikke liker da :s Håper dere klarer å bi enige :)

Føler jeg ender opp med det uansett :( Håper virkelig jeg også. Kjenner jeg stresser fælt med det nå siden det ikke er så lenge igjen.. og siden jeg vet hvor kresen han er. Trodde virkelig ikke være så kresen. Prøver å høre om han har hørt eller lest noen fine navn i det siste, men han står fast med de. Blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg ender opp med det uansett :( Håper virkelig jeg også. Kjenner jeg stresser fælt med det nå siden det ikke er så lenge igjen.. og siden jeg vet hvor kresen han er. Trodde virkelig ikke være så kresen. Prøver å høre om han har hørt eller lest noen fine navn i det siste, men han står fast med de. Blæ!

Vi ble begge veldig fastlåst på hvert vårt navn som vi likte skikkelig godt, så vi endte med å bare ta de vekk i det store og hele, de var ikke lenger noe alternativ siden vi ikke ble enige. Er det meningen han skal ha et av de navnene, så ser vi det når han kommer tenker jeg. Hva om dere begge bare legger bort de navnene dere har som favoritter, og ser gjennom navnelister sammen? Evt se på navn fra familien, kan jo være noe der dere begge liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...