Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Men han kan komme den 6. for det :fnise: (som jeg tippet)

Ha en fin lørdag! ;)

Ja det må han bare ;)

Takk, det må du også ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du ha en tippeliste for når han blir født? Vurderer det selv men vil vente litt med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en tippeliste med både kjønn og når han blir født.. så kan kanskje bare bruke den jeg da? hmm. Men ja venter litt med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja jeg tenkte at det var en tippeliste for kjønn og når du får terminen, ikke når han blir født :) Men du kan jo selvsagt bruke den samme om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja jeg tenkte at det var en tippeliste for kjønn og når du får terminen, ikke når han blir født :) Men du kan jo selvsagt bruke den samme om du vil :)

Var det jeg tenkte når jeg klaget den, men har nok ikke skrevet det tydelig nok. Termin viste vi at ikke ble forandret pga det er ivf forsøk så er veldig sikker dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var enda en fin helg overstått! I går rydda og vaska jeg litt her hjemme. Besøkte også svigers så de fikk se bildene av babyen ;) Lørdagskveld var vi på besøk i hytta til søskenbarnet til kjære og noen venner. Hytta ligger helt ved sjøen, det var helt nydelig å sitte inne i stua å se på båter og bølger i regnværet. Jeg kjørte på veg hjem siden kjære hadde drukket et par øl også var det så sykt mange frosker veien :sjokkert: Det var veldig smal veg og jeg ville jeg jo ikke kjøre på froskene som satt i veien. Følte nesten det var Mariokart bilspill jeg var på :skratte: Måtte svinge frem og tilbake for å ikke treffe froskene :fnise: Jeg hylte og oja meg. Kjære syns det var litt av et syn :ler: Det var skikkelig ekkelt. Følte jeg skviste de.

I dag har jeg bakt boller og knekkebrød og vært på besøk hos foreldrene mine å vist de bildene av lillegutt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten hatt litt smerter i nedre del av magen i dag. Nesten som menssmerter. En stund var jeg sikker på at jeg blødde, men heldigivs var det ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne menssmerter hadde jeg etter ca uke 10 en gang i uka frem til ca uke 25, men aldri noe blod. Før uke 10 ca daglig. Mener at jeg har lest at det kan være voksesmerter i livmora og det er jo egentlig et bra tegn, at den vokser :)

Får vi se et ul-bilde her? :) Du må ikke men er litt ekstra kos med ul-bilder når det er babyen til noen man "kjenner" ;)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne menssmerter hadde jeg etter ca uke 10 en gang i uka frem til ca uke 25, men aldri noe blod. Før uke 10 ca daglig. Mener at jeg har lest at det kan være voksesmerter i livmora og det er jo egentlig et bra tegn, at den vokser :)

Får vi se et ul-bilde her? :) Du må ikke men er litt ekstra kos med ul-bilder når det er babyen til noen man "kjenner" ;)

Jeg hadde også svake menssmerter i begynnelsen. Nå er det på en aen måte. Vondere. Sikkert livmora som vokser :)

Skal prøve å få lagt ut et bilde :)

post-51006-474524_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Twelve12

ÅH gratulerer med gutt :hjerte:

Jeg tippet riktig :danse: Hihi

Så nydelig bilde. Så rart at man kan virkelig se et lite menneske der. Med ansiktsprofil og hele pakka. Skal dere på 3D UL også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...