Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

38 uker :nigo: det er jo fantastisk. Nå kan han komme korti som helst igrunn ♡ synd du skal plages sånn. Vet så alt for godt hvordan du har det :( Nå er det hvertfall snart over for denne gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 uker :nigo: det er jo fantastisk. Nå kan han komme korti som helst igrunn ♡ synd du skal plages sånn. Vet så alt for godt hvordan du har det :( Nå er det hvertfall snart over for denne gang ;)

Ja det er det :nigo: Egentlig burde jeg ikke klage for jeg syns vi er så heldige som får lov til å oppleve det her :hjerte: Verdt det er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 38 uker :rodmer:

Du har helt rett i at det er verdt det ja :hjerte:

Ha en fin fredag og god helg :kose:

Takk! ;)

Du må også ha en fin Fredag og god helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker!!!! HVOR ble tiden av!? Nå kan baby komme når som helst :strix:

Det kan du si :P Selv om jeg vil bli ferdig så vil jeg helst at han kommer etter nyttårsaften. Men er veldig spennende at vi snart går hilse på :hjerte::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått laget enda mer konfekt i dag. Veldig greit å dille med for det krever ingenting av kroppen. Finner frem det jeg trenger å sitter med bordet å lager til. Laget flere oreo-trøfler i dag. De karamellene jeg laget i går fikk jeg så bra til så tenkte lage en porsjon til i morgen. Har jo en del konfekt nå, men skal gi vekk til både svigers og foreldrene mine som får besøk i jula.

Har fått pakka inn de siste julegavene også så nå er alt helt klart, deilig!

Tenkte vi skulle kjøpe juletre i dag, men det var ingen som solgte :ler: Jada, vi er seint ute som vanlig. Har mast på kjære at det er hans ansvar å skaffe juletre, men i dag måtte jeg bare si at i dag MÅ vi ut å få kjøpt.

Ellers er det skikkelig skittent i leiligheten så har forlangt gulvvask i løpet av helga. Det går bare ikke ann å ha det slik :roll:

Vugga må også gjøres klar i helga. Vaskes godt også må madrassen skjæres til. En som skal få jobbe ja :fnise: Jaja, slik er det :)

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker!! :rodme:

Her gikk det i netflix de siste ukene ;)

Hehe, ja la han jobbe :) Du har jobbet med å lage baby i nesten 9 mnd mens han har sluppet å kjenne det på kroppen. Og så skal du føde, det får han og aldri kjenne på kroppen. Mannfolka våre hadde klagd mer enn oss om de fikk kjenne bekkensmerter og fødselen, det er jeg sikker på ;)

Gruer du deg til fødselen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hurra for 38 uker! :strix:

Godt du setter mannen i arbeid ;) Han må bare venne seg til det :) Plutselig sitter du som melkeku 24/7 og hans eneste oppgave er å ta vare på dere to - og leiligheten ;)

Her gikk det i serier hele svangerskapet. Var sjelden ut av sofaen. Og vi har merke der jeg satt mest i sofaen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker!! :rodme:

Her gikk det i netflix de siste ukene ;)

Hehe, ja la han jobbe :) Du har jobbet med å lage baby i nesten 9 mnd mens han har sluppet å kjenne det på kroppen. Og så skal du føde, det får han og aldri kjenne på kroppen. Mannfolka våre hadde klagd mer enn oss om de fikk kjenne bekkensmerter og fødselen, det er jeg sikker på ;)

Gruer du deg til fødselen? :)

Får vondt/låsning om jeg sitter fir mye så må opp å gjøre noe innimellom.

Hihi, det er sant ;)

Jeg gruer meg egentlig ikke til fødselen for jeg aner ikke hva jeg går til. Gleder meg sånn til å møte lillegutt at jeg driter i det :P Gruer meg mer til den lange kjøreturen til sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 38 uker! :strix:

Godt du setter mannen i arbeid ;) Han må bare venne seg til det :) Plutselig sitter du som melkeku 24/7 og hans eneste oppgave er å ta vare på dere to - og leiligheten ;)

Her gikk det i serier hele svangerskapet. Var sjelden ut av sofaen. Og vi har merke der jeg satt mest i sofaen :ler:

:danse:

Ja han må nok det så like greit å bli vandt med det ;)

Heldig du er som har tålmodighet til å se serier. Greier ikke det jeg.

:ler: Herlig! Jeg sitter/ligger i den nyeste sofaen så den blir sikkert like myk som den andre som er 4 år gammel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du sende meg oppskriftene på de konfektene som er enkle og greie og lage? Tenkte også å gi litt vekk i julegave ;) send de gjerne på mail til meg ♡ Syntes du er flink som står på. Mannen har godt av litt arbeid ;) hehe.. syns med juletre. Rart de ikke hadde mer nå da :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

:danse:

Ja han må nok det så like greit å bli vandt med det ;)

Heldig du er som har tålmodighet til å se serier. Greier ikke det jeg.

:ler: Herlig! Jeg sitter/ligger i den nyeste sofaen så den blir sikkert like myk som den andre som er 4 år gammel :P

Jeg hadde jo ikke noe valg med mitt bekken. Og kvalmen gjorde at jeg ikke klarte å lese...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde jo ikke noe valg med mitt bekken. Og kvalmen gjorde at jeg ikke klarte å lese...

Uff, nei skjønner. Må ha vært tøffe månder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, nedpress og ubehag i underlivet så like greit å stå opp :Gjesp:

Snurrer film - Love Actually :)

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi to! Legger til vondt i ryggen ;) Paracet og dusj funker visst ikke på denne tiden av døgnet.. :/

Ikke godt :( Kommer til å være så lei på slutten om jeg går over termin slik som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...