Frufly Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1481 Del Skrevet 17. desember 2013 Spennende! Tenk om han kommer før jul Kan jo være men vil aller helst vil ha han der inne til over nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. desember 2013 #1482 Del Skrevet 17. desember 2013 Veldig greit om de holder seg inne til over nyttår. Ting kan godt begynne å skje nyttårsaften for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1483 Del Skrevet 17. desember 2013 Veldig greit om de holder seg inne til over nyttår. Ting kan godt begynne å skje nyttårsaften for min del Det hadde vært topp! For min del også Ingen planer nyttår dette året så bare fint om ting begynner å skje den dagen og kommer dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1484 Del Skrevet 17. desember 2013 Har hatt en grusom kveld,natt og er fortsatt vond. Skulle aldri bakt det hersens pizzasnurrene i går Har dusja to ganger siden i går kveld i håp om litt bedring. Har vært hos jordmor i dag, det er jammen alt jeg skal. Magen vokser og alt er som det skal. Neste kontroll er lillenyttårsaften. Ble bedt opp på jobb til pausen i dag, men jeg har så vondt at denne gangen måtte jeg takke nei. Hadde vært utrolig koselig, men det nytter ikke prøve i dag engang. Resten av dagen skal jeg ikke gjøre annet enn se tv og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. desember 2013 #1485 Del Skrevet 17. desember 2013 Det føles rimelig bortkastet når noe så "enkelt" gir så mye ubehag altså Skjønner godt at du lar være å dra innom jobb når formen er slik, er ikke noe gøy å sitte der å bare ha vondt. Sjekker jordmor noe modning hos deg eller? Vet ikke om jeg skal spørre etter det neste gang jeg skal dit, har også neste kontroll 30.12. Hjelper varmen noe eller? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1486 Del Skrevet 17. desember 2013 Ja Har ikke smakt på de så de har bare med å være gode. Hun sjekka modning sist å da hadde jeg 1-2cm åpning. Sjekka ikke i dag for det kan sette i gang fødsel, noe jeg ikke vil. Har hatt en del modning etter sist sjekk så var lurt å vente nå. Varme hjelper litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. desember 2013 #1487 Del Skrevet 17. desember 2013 Ah, ja var det jeg mente å huske at du skrev noe om tidligere. Greit å la være å pelle oppi der nå siden det kan provosere frem ting som godt kan vente bittelitt til Hun får ta en ny sjekk neste kontroll, så kanskje det blir nyttårsbebis på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1488 Del Skrevet 17. desember 2013 Tror nok det er det lureste Tenk på neste kontroll er det bare 6 dager til termin Når bør vi ha basen til bilsete klar? Kjære har ordnet slik at basen kan settes på. Har på en måte festa en list som er der nå. Jeg aner ikke hvor lang tid det tar å feste basen på, men sikkert greit å bare ha basen klar så kan vi ta bilsete med når vi tar fødebagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. desember 2013 #1489 Del Skrevet 17. desember 2013 Har ikke peiling Har prøvd å fortelle mannen at han må fikse det før nyttår, håper det synker inn Greit med alt som er gjort liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1490 Del Skrevet 17. desember 2013 Tror jeg sksl si at basen må være i bilen til neste Tirsdag. En mindre bekymring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 17. desember 2013 #1491 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er vel bare å legge ting klart i bilen? Ellers er jeg enig i at han kan vente til etter nyttår, mtp skolestart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1492 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er vel bare å legge ting klart i bilen? Ellers er jeg enig i at han kan vente til etter nyttår, mtp skolestart Basen merer du? Syns det er greit å feste den så den ikke ligger å slenger baki der. Fødebagen står klar så er bare å nappe den med seg Ja det kan han veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 17. desember 2013 #1493 Del Skrevet 17. desember 2013 Basen merer du? Syns det er greit å feste den så den ikke ligger å slenger baki der. Fødebagen står klar så er bare å nappe den med seg Ja det kan han veldig godt Men det er vel bare å feste den? Tar ca. et halvt minutt Trenger dere plassen tar dere den opp igjen. Greit å ha setet på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1494 Del Skrevet 17. desember 2013 Men det er vel bare å feste den? Tar ca. et halvt minutt Trenger dere plassen tar dere den opp igjen. Greit å ha setet på plass. Ja er jo det Får sende han ut med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 17. desember 2013 #1495 Del Skrevet 17. desember 2013 Min mann skriver under på at det er greit å gjøre det når man har god tid kontra hastverk Har jeg forresten tipset deg om hva som er supert med bilstolpose og den deler til hodet til bilsetet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 17. desember 2013 #1496 Del Skrevet 17. desember 2013 Delen, ikke deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1497 Del Skrevet 17. desember 2013 Min mann skriver under på at det er greit å gjøre det når man har god tid kontra hastverk Har jeg forresten tipset deg om hva som er supert med bilstolpose og den deler til hodet til bilsetet? Skulle gjerne hatt litt av det min også Var det noe med at nakkeputen skal være inne bilstolposen på en måte? Bildtolposen virker så stor. Redd han skal forsvinne helt i den. Kommer ikke til å ha den helt igjen noen gang i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. desember 2013 #1498 Del Skrevet 17. desember 2013 Bilstolposen vår (str 0-6 mnd) er ennå for stor til S så vi bruker den ikke, han druker i den og hullet til beltet havner hele tiden langt oppå ryggen, plagsomt. Så vi bruker isteden en fleecedress, den er bare bittelitt stor. Men tar nok i bruk posen igjen når fleecedressen blir for liten Jeg fikk vonde kynnere av å kna deigen når jeg baket første gang på slutten av graviditeten, så brukte kenwoodmaskinen etter det til å kna Men vat heller ikke godt å stå lenge. Synd at du og plages så! Blir vi gravide igjen så håper jeg at vi ikke får disse smertene, noen har det bare første gangen Nyttårsbaby hadde vært stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 18. desember 2013 #1499 Del Skrevet 18. desember 2013 Ja, ha puten inni posen! Vi lukker den heller ikke helt igjen. Har et teppe oppå henne istedenfor. Lukker den igjen sånn at hun får puste liksom Toppen av den er stappet godt oppe under skyggen for da blir den ikke SÅ lang. Men trorkanskje vår er litt kortere også. God og varm og lun er den. Også vokser de jo så fort. Vi tok bort puta under rompa da hun var to måneder og den greia rundt hodet da hun var litt over tre. Selene er også på øverste hakket. Og hun her er kort for alderen Men er heldigvis en stund til ørene når kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 18. desember 2013 #1500 Del Skrevet 18. desember 2013 Og posen er som regel åpen inni bilen selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå