Frufly Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #1421 Del Skrevet 14. desember 2013 Egentlig synes jeg det er veldig koselig, og såå fint! Men som med alt annet vet jeg at jeg må ta meg av det aller meste selv, så da fjerner jeg bare alt som bidrar til det minste stress og ekstraarbeid Da forstår jeg at det enkle er det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. desember 2013 #1422 Del Skrevet 14. desember 2013 Da forstår jeg at det enkle er det beste Siden det er såpass lite som er enkelt som høygravid, så tar jeg imot alle enkle løsninger på alt som kan løses enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. desember 2013 #1423 Del Skrevet 14. desember 2013 Sånn sett glad for at jeg ikke hadde termin rundt jula Gjør på en lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #1424 Del Skrevet 14. desember 2013 Sånn sett glad for at jeg ikke hadde termin rundt jula Gjør på en lørdag? Det kan du vær glad for Med 3 timers søvn pga snorkende mann og vonde hofter og bekken så holder jeg meg i sofan. Lasagne i ovnen Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. desember 2013 #1425 Del Skrevet 14. desember 2013 Det kan du vær glad for Med 3 timers søvn pga snorkende mann og vonde hofter og bekken så holder jeg meg i sofan. Lasagne i ovnen Du da? Og når guttungen har kommet ut er det like lite søvn Men håper ikke det da Tenk at du har maks 5 uker igjen Vi har akkurat spist is Henning Olsen sin yoghurtis med lime anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #1426 Del Skrevet 14. desember 2013 Og når guttungen har kommet ut er det like lite søvn Men håper ikke det da Tenk at du har maks 5 uker igjen Vi har akkurat spist is Henning Olsen sin yoghurtis med lime anbefales! Da får pappan trø til litt også for han har sovet godt i flere år nå Tipper jeg sover bedre når jeg først dkal sove. Nå er slt bare vondt. Namm Hørtes godt ut, den må vi prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. desember 2013 #1427 Del Skrevet 14. desember 2013 Da får pappan trø til litt også for han har sovet godt i flere år nå Tipper jeg sover bedre når jeg først dkal sove. Nå er slt bare vondt. Namm Hørtes godt ut, den må vi prøve Ja mannfolka skal trø til Jeg har ennå litt av de smertene i senga men trur at det har begynt å forsvinne. Stivner, men det gjør ikke noe. Håper at dine bekkensmerter er over når prinsen er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. desember 2013 #1428 Del Skrevet 15. desember 2013 Selv om søvnen er mer oppstykket med baby sø er den bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1429 Del Skrevet 15. desember 2013 Ja mannfolka skal trø til Jeg har ennå litt av de smertene i senga men trur at det har begynt å forsvinne. Stivner, men det gjør ikke noe. Håper at dine bekkensmerter er over når prinsen er ute Det skal de Kan ivertfall ikke bli værre med bekkensmerter så har troen på at det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1430 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Selv om søvnen er mer oppstykket med baby sø er den bedre Helt sikkert Jeg går fornby tripp trapp med nyfødtsete alikevell Greier ikke legge det tilbudet fra meg åsså vil jeg ha sånn sete. Driter i hva andre mener om det her for mamman vil ha Endret 15. desember 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. desember 2013 #1431 Del Skrevet 15. desember 2013 Helt sikkert Jeg går fornby tripp trapp med nyfødtsete alikevell Greier ikke legge det tilbudet fra meg åsså vil jeg ha sånn sete. Driter i hva andre mener om det her for mamman vil ha Liker dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1432 Del Skrevet 15. desember 2013 Liker dette! Gidder ikke bruke mer energi på det for jeg tenker jo på det hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. desember 2013 #1433 Del Skrevet 15. desember 2013 Gidder ikke bruke mer energi på det for jeg tenker jo på det hele tiden Da blir det ekstra godt å stryke det av listen Hvilken farge skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1434 Del Skrevet 15. desember 2013 Da blir det ekstra godt å stryke det av listen Hvilken farge skal du ha? Yes Natur Vi skal ha så mye hvitt i huset så ser for meg at det er greit med noe annet. Den er sikkert aldri hvit uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. desember 2013 #1435 Del Skrevet 15. desember 2013 Yes Natur Vi skal ha så mye hvitt i huset så ser for meg at det er greit med noe annet. Den er sikkert aldri hvit uansett Tja, den er sikkert hvit helt til den tas i bruk Vår er også naturfarget, men hadde sikkert vært teit og kjøpt hvit skulle jeg kjøpt ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1436 Del Skrevet 15. desember 2013 Tja, den er sikkert hvit helt til den tas i bruk Vår er også naturfarget, men hadde sikkert vært teit og kjøpt hvit skulle jeg kjøpt ny. Ei venninne har en i hvit og en i natur å sier at hun treger på den hvite pga den er ikke så glatt som den i natur og er vanskeligere å tørke av. Kjøpte nettopp ny selv i natur til nr 2. Fester seg også drit inni alle de hakkene du kan justere høyde på platene. Men hvit er penest ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1437 Del Skrevet 15. desember 2013 Bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. desember 2013 #1438 Del Skrevet 15. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 15. desember 2013 #1439 Del Skrevet 15. desember 2013 Selv om søvnen er mer oppstykket med baby sø er den bedre Jeg sov dypere den stunden jeg ammet, det er en hormonell greie. Nå som jeg ikke ammer så er ikke søvnen bra. Vi har så langt ikke brukt stol til S, han kan ikke sitte selv ennå. Så vi venter med å hente stolen vi skal få av svigers. Er ikke en tripp trapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1440 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg sov dypere den stunden jeg ammet, det er en hormonell greie. Nå som jeg ikke ammer så er ikke søvnen bra. Vi har så langt ikke brukt stol til S, han kan ikke sitte selv ennå. Så vi venter med å hente stolen vi skal få av svigers. Er ikke en tripp trapp Åja, håper det er slik her også da Skal uansett bli deilig å ligge å slappe av i senga uten å ha det vondt. Har bestilt tripp trapp med sånn newborn seat så satser på å bruke det frem til mini er 6 mnd. Ikke sikkert den blir brukt så mye i starten, men ser for meg at den er grei å ha når han blir bittelitt større og når han begynner med fast føde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå