Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Oj! Hvordan føles det nå? Får håpe gutten vil være inne bare litt til, slik at han får på seg det siste av fett og vekt :)

Etter en dusj føles det litt bedre. Måtte informere kjære om at han måtte se om meg om det tok for lang tid :fnise: Merkelig dette her.

Får håpe han holder seg der inne en stund til ja :) Han ligger jo ikke rett heller.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Kanskje det var maserier? Er det ikke noe som kommer litt før fødsel..og som kan ta skikkelig godt tak i og minne om rier?

Når har du termin igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var maserier? Er det ikke noe som kommer litt før fødsel..og som kan ta skikkelig godt tak i og minne om rier?

Når har du termin igjen?

Har ikke anelse om hva det er, men kan være det er det.

Termin er 5. Januar. 5 uker igjen i dag faktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære og jeg har adventskalender i år ;) Har kjøpt 4 pakker hver, de skal åpnes hver Søndag frem til jul :)

Jeg fikk et lys med et stort sølvhjerte på av han i dag :hjerte: Fint :rodmer:

Han fikk pukka te av meg siden han har begynt å like te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Da nærmer det seg jammen :)

Åå..så koselig å ha en felles pakke kalender, hvor dere åpner en pakke hver hver søndag :)

Hvem sin idé var det å ha det slik?

En utrolig fin måte å gjøre det på synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende da! Det kan ikke være at han har snudd seg og lagt seg rett, og nå festet seg? :klo::vetikke:

Koselig med adventskalender, fin gave du fikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da nærmer det seg jammen :)

Åå..så koselig å ha en felles pakke kalender, hvor dere åpner en pakke hver hver søndag :)

Hvem sin idé var det å ha det slik?

En utrolig fin måte å gjøre det på synes jeg :)

Ja det gjør det ;)

Vi har hatt pakkekalender sammen i flere år, men i år så kom jeg på at vi kunne ha det hver Søndag istedenfor ;) Letttere å finne fire gaver hver enn 12 som vi har pleid. Kjenner jeg gleder meg til hver Ssøndag frem mot jul :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende da! Det kan ikke være at han har snudd seg og lagt seg rett, og nå festet seg? :klo::vetikke:

Koselig med adventskalender, fin gave du fikk :)

Kjenner fortsatt en hard klump som er hode presse på den ene siden og føttene presser noe sykt på den andre siden så er ikke det :( Blir spennende å se hva som skjer i løpet av uka. Har dobbeltime hos jordmor på Torsdag for da er det kontroll og vi skal snakke om fødselen. Kjøre skal også være med da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner fortsatt en hard klump som er hode presse på den ene siden og føttene presser noe sykt på den andre siden så er ikke det :( Blir spennende å se hva som skjer i løpet av uka. Har dobbeltime hos jordmor på Torsdag for da er det kontroll og vi skal snakke om fødselen. Kjøre skal også være med da :)

Blir spennende fremover! All klargjøringen kroppen skal gjennom kan jo kjennes forskjellig ut, så for meg er det ihvertfall naturlig å tenke at det er noe i den retning :) Greit å ha han med til jordmor, tror mannen her også skal være med fremover, ihvertfall til jordmor :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende fremover! All klargjøringen kroppen skal gjennom kan jo kjennes forskjellig ut, så for meg er det ihvertfall naturlig å tenke at det er noe i den retning :) Greit å ha han med til jordmor, tror mannen her også skal være med fremover, ihvertfall til jordmor :jepp:

Veldig! :jepp:

Var vist vanlig her at mannen var med på timen i uke 36 siden vi skal snakke om fødsel. Tilbyd ikke noe fødselskurs her. Er uansett greit mannen er med nå på slutten syns jeg.

Har hatt en dag med masse smerter. Skulle egentlig pusse vugga, men kan bare glemme det. At jeg ikke fikk ræva i gir å begynte før :roll: Håper sambo trør til. Han skrubba den godt med salmiakk i går. Har også fått skrudd sammen senga, veldig fornøyd ;) Gleder meg til jeg får til å re opp :hoppe:

Er invitert opp på personslmøte på jobb i morgen for det er litt kos etterpå, men vet ikke om jeg orker tanken siden formen har vært helt elendig i dag. Værker sånn i bekken og jeg er kvalm. Får se dagen ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit at de er med av og til ja :) Mannen her har vært med på veldig mange av kontrollene, alle jeg har hatt på sykehuset og de fleste til jordmor. Av egen vilje da :fnise: Han synes det er så kjekt å være med slik at han føler at han deltar på det han kan, vet ikke om han får noe utbytte av det da, men han får styre det selv. Kjipt at det ikke tilbys sånne kurs da :\ Vi fikk heldigvis plass på det siste før jul, var visst veldig stor pågang.

Huff, høres ut som en lei dag for deg :(:klem: Håper morgendagen er bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Kanskje jeg skal foreslå for mannen å ha slik pakkekalender neste år :)

Er jo kjekkere å gi 4 litt mer ordentlige gaver ja :)

Jeg overraska mannen i fjor og lagte en kalender til han med 24 gaver, og hadde vel håpt på at han ønsket å gjøre det samme tilbake i år, men det ser dårlig ut gitt :ler:

Føles ikke som om han er så intressert i jul i utgangspunktet..er ikke intressert i værken julemusikk, pynting, skrapekalenderen jeg kjøpte til han har ikke blitt skrapt enda og slike tradisjoner og ting jeg er vandt til, er ikke av interesse.. Så får feire jul på egenhånd tror jeg :P virket litt snytt nå? Er kanskje det også, inkl hormoner :fnise:

Kjedelig at du er så vond og dårlig i formen :( heldigvis ikke lenge igjen nå, og for alt du vet, så er du i superform imorgen og kommer deg avgårde alikevel :)

Ikke press deg til noe hvertfall, viktigst å lytte til kroppen din nå :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er mannen her i huset også, Roseduft! Men jeg koser meg med juleforberedelser i min egen lille boble.. :fnise:

---

Hvordan er formen nå, Frufly? Ikke noe mere maserier/vondter i magen?

Synd at du skal ha så teit bekken... Jeg ville blitt såå glad for å bli invitert og kunne besøke kollegaene mine, men skjønner at du ikke har så lyst når formen er på bånn :(

Håper mannen kan ta i et tak med den vugga da..Heldigvis har dere jo litt tid på å få den klar, men godt med alt som er unnagjort :)

Er det aller meste i boks til babyen kommer nå eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig greit at de er med av og til ja :) Mannen her har vært med på veldig mange av kontrollene, alle jeg har hatt på sykehuset og de fleste til jordmor. Av egen vilje da :fnise: Han synes det er så kjekt å være med slik at han føler at han deltar på det han kan, vet ikke om han får noe utbytte av det da, men han får styre det selv. Kjipt at det ikke tilbys sånne kurs da :\ Vi fikk heldigvis plass på det siste før jul, var visst veldig stor pågang.

Huff, høres ut som en lei dag for deg :(:klem: Håper morgendagen er bedre!

Så gøy at mannen din vil være med på kontrollene :) Synd de ikke tilbyr slike kurs her. Vi kunne sikkert reist å fått det en annen plass, men tror ikke jeg skal så lang.

Håper dagen i morgen blir mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal foreslå for mannen å ha slik pakkekalender neste år :)

Er jo kjekkere å gi 4 litt mer ordentlige gaver ja :)

Jeg overraska mannen i fjor og lagte en kalender til han med 24 gaver, og hadde vel håpt på at han ønsket å gjøre det samme tilbake i år, men det ser dårlig ut gitt :ler:

Føles ikke som om han er så intressert i jul i utgangspunktet..er ikke intressert i værken julemusikk, pynting, skrapekalenderen jeg kjøpte til han har ikke blitt skrapt enda og slike tradisjoner og ting jeg er vandt til, er ikke av interesse.. Så får feire jul på egenhånd tror jeg :P virket litt snytt nå? Er kanskje det også, inkl hormoner :fnise:

Kjedelig at du er så vond og dårlig i formen :( heldigvis ikke lenge igjen nå, og for alt du vet, så er du i superform imorgen og kommer deg avgårde alikevel :)

Ikke press deg til noe hvertfall, viktigst å lytte til kroppen din nå :kose:

Kanskje du skal det :) Kan jo alltids begynne fra i morgen og da så får dere i år også ;)

Hehe, slik er det her også. Et stort ork om han må bidra med f.eks å henge opp stjerna. Egentlig overraska over at han kjøpte julelys til meg i kalenderen :P

Men jeg tror nok uansett han syns det er koselig når det blir litt jul i stua :)

I morgen kan det være formen er mye bedre, ikke godt å si.

Skal på trening og i møte med banken også så må bare se det ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er mannen her i huset også, Roseduft! Men jeg koser meg med juleforberedelser i min egen lille boble.. :fnise:

---

Hvordan er formen nå, Frufly? Ikke noe mere maserier/vondter i magen?

Synd at du skal ha så teit bekken... Jeg ville blitt såå glad for å bli invitert og kunne besøke kollegaene mine, men skjønner at du ikke har så lyst når formen er på bånn :(

Håper mannen kan ta i et tak med den vugga da..Heldigvis har dere jo litt tid på å få den klar, men godt med alt som er unnagjort :)

Er det aller meste i boks til babyen kommer nå eller? :)

Har hatt det litt i perioder hele dagen. Har nesten på følelse at det skjer noe før jul om det fortsetter sånn.

Veldig kjekt å møte kollegaene igjen, men ikke når jeg har vondt :( Syns de er flinke som inviterer når det skjer noe ivertfall :)

Mannen ser nok det at jeg ikke kan pusse vugga sånn jeg har vært i dag. Han blir jo litt halvnervøs når jeg stønner og lager grimaser når de takene kommer :P Har ivertfall vært veldig snill å lagt mat i dag og henta og servert meg i dag ;)

Har enda litt småting på lista som vi mangler, men vet ikke om jeg trenger alt eller om det er noe annet.

Febertermometer, brystskjold, melkeoppsamler, nesesuger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pysepusen

Febertermometer og nesesuger er kjekt å ha - og det har de på apoteket på sykehuset ;)

Jordmoren min holder forresten fantastiske kurs! Men det er jo her i byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Febertermometer og nesesuger er kjekt å ha - og det har de på apoteket på sykehuset ;)

Jordmoren min holder forresten fantastiske kurs! Men det er jo her i byen...

Da er det ikke krise om jeg ikke får kjøpt det :)

Dumt det er litt for langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg idag frufly? :)

Bekkenet er vondt i dag og :( Har veldig lyst til å gå på den avsluttningen på jobb så det skal jeg prøve. Får slappe av på sofaen nå før der begynner.

Blemmene får jeg bare fler av og de gjør sinnsykt vondt . Det klør noe sinnsykt inni hånden. Ringer legekontoret i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...