Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

34 uker :strix: Bare 6 uker igjen (+ -) :danser:

I dag har jeg vært hos venninna mi å vi har bakt sammen. Veldig kos ;) Lagte julebrød og julegeiter så nå har jeg litt godt i fryseren til Desember. Godt med litt god hjelp :)

Et par minus her om dagen, men det er bare så deilig! :danse: Jeg er så varm så jeg nyter det :biggrin:

Vi hadde tenkt å dra rundt med nabovarsler til naboene i helga, men fant ut at det var like greit å få det gjort før helga så det fikk vi gjort i går. Godt å få det unna! Alle signerte så da er vi ferdig med den biten. Det neste er vel byggesøknad til kommunen.

Sambo har tenkt seg på ski i morgen med broren sin og hans eldste gutt på 10 år, jeg aner ikke hva jeg skal. Jeg komemr ikke så langt siden han tar bilen. Foreldrene mine er på besøk hos broren min og samboeren så de er heller ikke i nærheten. Litt kjedelig at kjære blir borte hele dagen i morgen for jeg hadde sett for meg at vi kunne begynt på vugga eller gjort noe sammen.. men så unner jeg han det også siden han snart skal bli far. Blir litt vel mye alene for min del om dagene så er vel derfor jeg syter litt.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julegeiter? Hva er det? :)

Dumt du blir alene, kan du invitere ei venninne på besøk? :)

Har du pakket fødebaggen? ;) Er du ferdig med all babyshoppingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe min mor alltid har pleid å lage. Boller/rundstykker som er litt avlang. Klipper et hakk i begge endene så ser det ut som horn :P Deigen er tilsatt mørk sirup, kardemomme og finmalt rugmel. Kan sikkert søke på nett :)

Ikke veldig utvalg i butikkene her så julegavene kommer jeg ikke lengre med. Ikke peiling på hva jeg skal finne på heller.

Fødebagen er stort sett klar. Mangler toalettsaker som jeg bruker daglig og undertøy.

Jeg får rusle en minitur i kulden og kanskje leie meg en morsom film ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bare ei venninne og Svigerinne som jeg henger med. Begge opptatt i morgen. Gleder meg til babysang og barseltreff, tror det blir litt lettere å bli kjendt med folk her da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker!! :strix: Tenk at snart er lilleputt klar for å entre verden!! :hjerte:

Baking er hyggelig. Vi skal bake pepperkaker neste søndag. Gleder meg til det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som kommende foreldre :hug: Håper det ikke oppstår komplikasjoner eller noe! Lykke til

Takk ;) Nei får ikke håpe det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker!! :strix: Tenk at snart er lilleputt klar for å entre verden!! :hjerte:

Baking er hyggelig. Vi skal bake pepperkaker neste søndag. Gleder meg til det :nigo:

Ja tenk det :rodmer:

Der blir nok veldig kos ;) Elsker Desember :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble heldigvis en veldig god dag. Ringte bestemor for å høre om de hadde noen planer å de hadde planer om å dra på julemesse så jeg ble med på det. Hadde en koselig dag, møtte en del slekt så fikk snakka med en del av de jeg ikke møter så ofte. Kjøpte en god ansiktskrem og bestilte en våtserviettmappe av ei som syr. Den passer akkurat til en pk våtservietter som jeg tenkte ha i bilen. Den var grå med hvite stjerner, veldig meg.

Har sett at barnas hus skal ha tilbud på tripp trapp stoler neste uke. Vi har arva en av Svigerinna mi, men den er så hakkete og sikkert 30 år gammel.. Har veldig lyst på en sjøblå, whitewash eller natur. Nevnte det for kjære, men han syns det var bortkastet siden vi har fått. Skjønner det godt også, men jeg har så lyst å velge litt selv siden det er førstemann. Tror ikek jeg gidder å male for den er så hakkete og stygg uansett. Både mine foreldre og Svigers har tripp trapp stoler så kan ikke plassere den vi har arva der heller. What to do? :vetikke: Er jeg utakknemmlig om jeg kjøper en helt ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Kan du ikke kjøpe en stol og gi til babyen fra julenissen på julaften? ;)

Heldige deg som er så nærme fødsel :jepp:

Tenk nå er du snart mamma! :) gleder du deg? Har dere bestemt navn?

Høres ellers ut som du har hatt en god helg :) skal mannen hjelpe med vugga alikevel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var lurt :fnise:

Ja tenk :rodmer: Jeg tror det nok ikke før jeg har babyen i armene :hjerter_rundt:

Vi har en liste med 5 navn så går vi se hva vi ender opp med. Mangen av mine favoritter ble ikke "godkjendt" litt kjipt :/

Ble heldigvis en god helg! ;) Tror kanskje han vil hjelpe til med pussing og vasking, det er ganske tungt. Hvordan er det med maling og graviditet da tro?

Håper du har hatt en fin helg så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forresten en grunn til at vi kjøper nytt til barna - jeg vil selv bestemme ;)

Må tenke litt på det, men frister veldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt han vil hjelpe til :jepp:

Vet det finnes noen typer maling som ikke er skadelig for gravide.. Du får google, så finnes nokk svaret der :)

Han måtte nok bare tenke litt på det for jeg har hele tiden sagt at jeg ikke trenger vugge i stua :P

Kan sikkert bruke sense :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser men har ikke så mye å si, spennende at det ikke er lenge igjen til prinsen deres kommer! :hug:

Koselig du titter innom ;) Ikke særlig nytt her inne.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig var det Onsdag :sjokkert:

Jeg har lagt dette med ny tripp trapp litt på hylla. Får ikke helt samvittighet til å kjøpe ny siden vi har arva. Foreldrene mine har og svigers har også. Tenker kanskje heller invistere i en litt kul barnestol når barnet er 3 år eller noe selv om tripp trapp kan brukes lengre altså, så kan vi da bytte den ut med en litt kulere. Har sett ett par fine som jeg kunne tenkt meg.

Mandag var det trening igjen. Fikk ikke helt utbytte av den første halvtimen for da var det spinning. Hadde en del kynnere og sete var ikke noe godt for stumpen min så neste gang kommer jeg til å si at jeg vil gjøre noe annet siden det ikke passa for meg. Jeg er den eneste gravide igjen også siden de andre snart skal ha så forstår at de ikke er der.

I går var jeg på treff for de som går hjemme med babyer, men siden jeg kjenner mangen av de som har fått så sa de at jeg bare måtte bli med. Det var veldig kos, godt å sosialisere seg litt :) Jeg sover ekstremt lite fortiden pga de dumme hoftene :sur: Noe som resulterer i at jeg ikke tenker helt klart :P Merka på treff i går at jeg hadde glemt å ta på meg bh :fnise::rodme: Jeg har uansett ikke store pupper og ikke en veldig trang genser så det gikk fint, tror ingen merka det.

Sover bare 1-2 timer så må jeg opp å gå og strekke. Har fått massasje av kjære og jeg masserer selv, men det funker ikke. Ligger jeg i en annen stilling så gnisser det pokkers bekkenet. Jeg er veldig klar for å få tilbake kroppen min snart :nigo:

I dag har jeg dilla litt på her hjemme. Tørka støv i stua og bytta ut pynten med litt advent/jul :) Pleier ikke pynte veldig til advent og jul, men litt må man ha :)

Skal snart begynne på middagen. Gulerotsuppe i dag, nammi :)

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med sånne gravid-treff :) Det er ikke et tilbud her...Eller er det noe dere bare gjør på eget initiativ?

Kjenner meg såå igjen med det du skriver ang vonde hofter og opp å strekke. Jeg løper heldigvis så ofte på do, så da får jeg to fluer i en smekk :fnise:

Men nå går det veldig fort til du får tilbake kroppen din også!! :nigo:

Store planer resten av uka eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...