Favole Skrevet 19. november 2013 #1241 Del Skrevet 19. november 2013 Ja får håpe det Hvordan ligger din? Hodeleie, har visst plantet seg godt ned i bekkenet. Håper virkelig han holder seg slik, men er kanskje ikke all verden med plass for å ta en helomvending heller nå? Håper ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. november 2013 #1242 Del Skrevet 19. november 2013 Så bra at magen har vokst! Da er alt fint Her lå snuppa i seteleie fram til uke 37, så snudde hun seg "rett" vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1243 Del Skrevet 19. november 2013 Hodeleie, har visst plantet seg godt ned i bekkenet. Håper virkelig han holder seg slik, men er kanskje ikke all verden med plass for å ta en helomvending heller nå? Håper ikke det. Så bra! Har ikke peiling, men skulle tro det ikke er så god plass til helomvending nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1244 Del Skrevet 19. november 2013 Så bra at magen har vokst! Da er alt fint Her lå snuppa i seteleie fram til uke 37, så snudde hun seg "rett" vei. Pusta letta ut når eg fekk hørra det Får satse på det blir sluk her også Vil absolutt ikke at det skal bli keisersnitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. november 2013 #1245 Del Skrevet 19. november 2013 Så bra! Har ikke peiling, men skulle tro det ikke er så god plass til helomvending nå. Vet jo at de forsøker å vende ganske nært termin dersom babyen ligger i seteleie, men innbiller meg at det blir vanskeligere å snu seg andre veien når hodet ligger godt nede i bekkenet Men kan godt være at jeg tar feil! Får krysse fingrene for at din snur seg av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1246 Del Skrevet 19. november 2013 Vet jo at de forsøker å vende ganske nært termin dersom babyen ligger i seteleie, men innbiller meg at det blir vanskeligere å snu seg andre veien når hodet ligger godt nede i bekkenet Men kan godt være at jeg tar feil! Får krysse fingrene for at din snur seg av seg selv Tror det ja. Han får sikkert ikke så god plass om han ligger i tverrleie så får håpe han automatisk snur seg. Kjenner sparkene godt nede på høyre side å det gjør så vondt. Føler han prøver å sparke igjennom Kjenner ofte hikking helt nede så føler at han ligger med hodet litt ned av og til. Krysser fingrene for det ikke klar for KS 2. Juledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. november 2013 #1247 Del Skrevet 19. november 2013 Tror det ja. Han får sikkert ikke så god plass om han ligger i tverrleie så får håpe han automatisk snur seg. Kjenner sparkene godt nede på høyre side å det gjør så vondt. Føler han prøver å sparke igjennom Kjenner ofte hikking helt nede så føler at han ligger med hodet litt ned av og til. Krysser fingrene for det ikke klar for KS 2. Juledag Ouch! Det kjennes virkelig ut som om han prøver å trenge seg gjennom huden til tider, og det er såå ubehagelig Vil de planlegge det til 2. juledag om han ikke snur seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1248 Del Skrevet 19. november 2013 Ouch! Det kjennes virkelig ut som om han prøver å trenge seg gjennom huden til tider, og det er såå ubehagelig Vil de planlegge det til 2. juledag om han ikke snur seg? . Godt de vokser ivertfall 10 dager før termin sa JM, men kan ikke tro de planlegger det til den dagen. Håper det ikke er aktuelt i det hele tatt. Hørres ner skremmende ut med ks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. november 2013 #1249 Del Skrevet 19. november 2013 Synes også det høres skremmende ut med ks :s Håper du slipper det! Synes jo det høres litt merkelig ut å planlegge noe slikt til 2. juledag, men de gjør kanskje ikke forskjell på jul og hverdag i forhold til slike ting Nei, lillegutt får bare snu seg rette veien og innstille seg på vanlig fødsel Tankekraft og alt det der vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1250 Del Skrevet 19. november 2013 Uff, ja. Kommer til å grue meg mer til det om det. Heldigvis noen uker til. Aner ikke hvordan snn fungerer. Spørte ikke JM heller for jeg såg ikke det før jeg kom hjem. Det gikk jo bra med SF-målet så da får vi håpe dette også ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. november 2013 #1251 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg vet de prøver snuing her i byen om det er tverrleie, om du vil det. Er det sete snur de ikke. Men så er de veldig flinke på setefødsler her også! Og jeg tror planlagt ks kan være ganske greit, jeg Høres litt skummelt ut, men de som har hatt det sier det er en fin opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. november 2013 #1252 Del Skrevet 19. november 2013 Krysser fingrene for at alt går seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 19. november 2013 #1253 Del Skrevet 19. november 2013 Så godt å høre at magen har vokst og at lille i magen har det fint!! Også krysser vi fingre og tær for at han snart finner riktig leie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1254 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg vet de prøver snuing her i byen om det er tverrleie, om du vil det. Er det sete snur de ikke. Men så er de veldig flinke på setefødsler her også! Og jeg tror planlagt ks kan være ganske greit, jeg Høres litt skummelt ut, men de som har hatt det sier det er en fin opplevelse. De sender meg sikkert der hvis han ikke har snudd seg innen 3 uker. Godt å høre at de er flinke Kjenner ingen som har hatt det så er sikkert derfor jeg er skeptisk til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. november 2013 Forfatter #1255 Del Skrevet 19. november 2013 Så godt å høre at magen har vokst og at lille i magen har det fint!! Også krysser vi fingre og tær for at han snart finner riktig leie Ja får bare gjøre det Ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. november 2013 #1256 Del Skrevet 19. november 2013 Hvis man må ha ks, så tenker jeg at det sikkert føles tryggere med planlagt ks enn at det blir hasteks pga komplikasjoner under fødsel. Men det beste vil jo selvfølgelig være om han snur seg og at fødselen går som "normalt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. november 2013 Forfatter #1257 Del Skrevet 20. november 2013 Hvis man må ha ks, så tenker jeg at det sikkert føles tryggere med planlagt ks enn at det blir hasteks pga komplikasjoner under fødsel. Men det beste vil jo selvfølgelig være om han snur seg og at fødselen går som "normalt". Ja det er helt sant. Han får bare snu seg Har hatt en fin dag hos Svigerinna mi og hennes barn i dag. De hadde også besøk av venner av barna og ei venninne av Svigerinna min. Skikkelig storsamling Veldig kos siden jeg går mye alene hjemme om dagene. Er så mangen som har fri på Onsdagene her at de har vist pleid å samle seg å finne på noe de dagene siden ungene også har fri fra barnehage/skole Tenk om vi også kan få til å ha fri sammen med ungene om Onsdagene Fikk deilige ferske rundstykker til lunsj Var mye gjær i deigen så jeg har vært oppblåst/uvell i hele ettermiddag, men begynner å bli bedre nå Har ikke god forbrenning fortiden så det gjør det ikke akkurat bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. november 2013 #1258 Del Skrevet 20. november 2013 Høres ut som en fin dag, koselig å kunne møtes slik Litt nedtur med overload av gjær da, godt du begynner å føle deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. november 2013 #1259 Del Skrevet 22. november 2013 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 22. november 2013 Forfatter #1260 Del Skrevet 22. november 2013 Høres ut som en fin dag, koselig å kunne møtes slik Litt nedtur med overload av gjær da, godt du begynner å føle deg bedre Veldig Hehe, ja var ikek noe godt etterpå når jeg itillegg var forstoppa. Har begynt å ha litt lactulose oppi juicen igjen siden det har stoppe opp en del de siste ukene. God helg! Takk! Ha en fin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå