Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var jo skikkelig dumt da :\ Får krysse fingrene for at det dukker opp en flink og rimelig fotograf som kan ta nyfødtbilder da, kjipt å måtte betale i dyre dommer når man allerede har betalt for en pakke liksom. Nyfødtbilder er jo så vanvittig søtt, smelter jo bare av tanken :fnise:

Ja får det :)

Ja det er det :hjerter_rundt:

Vi tok hos fame å var ikke fornøyd :/ den som er her eller? Vi fikk beskjed om at de oppbevarer bildene opptil et år bare :( alt for lite... de sa ingenting om at de sku legge ned når vi var der, men de er vell konkurs. En kompis av sambo som jobber med fremkalling var overasket at de drev på enda for det var så mye dårlig. Å det er kun hun sjefen som er fotograf, de andre har selvlært hobby :hakeslepp: da ble jeg irritert når jeg hørte det, ikke rart vi ikke var fornøyd, å til den prisen :(

Ja er den som er der ja. Typisk meg at jeg velger noe sånn :sukk: Æsj!

Hvor mange bilder å sånn bestilte dere? Kjøpte dere cd med alle bildene på? Kjipt hvis bildene blir sletta.

Jeg syns mangen av bildene ble fine jeg, men har aldri vært hos fotograf før så aner ikke jeg. Ikke emr enn 1 år?? :sjokkert: De sa de ingenting om til oss. De sa at de tok vare på bildene så vi kunne bare bestille flere hvis vi ville. Det rabattkortet som fulgte med i en pakke var bare for nyfødtfotografering :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hoss hobbyfotografer gratis å tatt bilder. For å si det sånn så var jeg mer fornøyd der. Når vi fikk bildene (tok den billige cden), ser vi at det er noe på linsa som har gjort at det kan være noen "flekker"på bildene,store også. Å noen plasser har de redigert babyen lilla!! Kan sende deg noen av bildene på mail imorgen om du minner meg på det.vet om fler som er flinkere på nyfødt, kan gi deg beskjed med de også ;) vi var så seint ute med å bestille at vi mætte bare ta det føeste vi fikk :(

Vi bestilte bare cd side bildene var så dyre. Å vi ikke harplass på veggene her, så vil vi vente med å kjøpe store bilder til vi flytter om noen år. Det var da hun ca de hadde de i ca et år. Kjempeskuffenes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hoss hobbyfotografer gratis å tatt bilder. For å si det sånn så var jeg mer fornøyd der. Når vi fikk bildene (tok den billige cden), ser vi at det er noe på linsa som har gjort at det kan være noen "flekker"på bildene,store også. Å noen plasser har de redigert babyen lilla!! Kan sende deg noen av bildene på mail imorgen om du minner meg på det.vet om fler som er flinkere på nyfødt, kan gi deg beskjed med de også ;) vi var så seint ute med å bestille at vi mætte bare ta det føeste vi fikk :(

Vi bestilte bare cd side bildene var så dyre. Å vi ikke harplass på veggene her, så vil vi vente med å kjøpe store bilder til vi flytter om noen år. Det var da hun ca de hadde de i ca et år. Kjempeskuffenes..

Så kjedelig :( Jeg kjøpte et bilde, det andre fikk jeg med. Tror ikke jeg vil betale 2700,- for cd med bilder av oss to. Var er par bilder til jeg ville hatt, men da bestiller jeg isåfall den minste str. Hadde nok kjøpt cd om det var nyfødtfotografering vi hadde vært på.

Gleder meg til å se :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg mail ;)

3000 betalte vi vell for cd'en :haar: Å da kan vi ikke printe ut større bilder enn det vi fikk gratis, som sikkert dere også får :( Men det får bare være..

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg mail ;)

3000 betalte vi vell for cd'en :haar: Å da kan vi ikke printe ut større bilder enn det vi fikk gratis, som sikkert dere også får :( Men det får bare være..

Såg det etterpå :)

Åja, så vi får det bilde vi fikk gratis og det bildet vi bestilte på mail?

Kunne tenkt meg 4-5 andre bilder også, men det går sikkert ikke å bare få noen på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

magebilde :hoppe: herlighet så fort tiden går!!! syns det var i går du opprettet dagboken :)

Syns ikke det har gått så fort nå på slutten, men det er fordgi jeg har gårr så lenge hjemme.. men fre mtil Oktober gikk det veldig fort :) Skal prøve å legge magebilde ut, er ikke så dreven i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nyyyydelig mage!!! :strix:

Takk :hoppendeglad:

I dag har jeg faktisk ikke beveget meg utenfor leiligheten :fnise: Det skjer nesten aldri. Orka bare ikke ned å hente posten for jeg må inn på butikken for å hente den :P Veldig tiltak.

men jeg har hatt en super inne dag for det da ;)

Har hatt en liten treningsøkt :trene: Siden det ikke blir trening på noen uker pga sykdom og kurs på instruktøren så må jeg få gjort litt selv.

Har lagt sammen klær, skrevet en liste med oversikt over julegavene, hekla, sett tv og tørka støv på badet. Hadde meg også en varm og god dusj og smørte meg inn med en god fuktighetskrem og olje på mage og pupper. Prøver å nyte at jeg kan få tid til slikt :)

Nå skal jeg begynne på middagen, - kylling med ananas og kokosris i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig innså mannen at det kanskje var på tide å vaske gulv :hoppendeglad: men så gjør han noe jeg absolutt HATER :roll: Vasker gangen først for så å vaske badet med samme gulvfille som gangen. Trodde jeg skulle klikke :sinna: :cry: men jeg holdt meg rolig å sa at det var unødvendig for han vet at jeg syns det er ekkelt. Han skal snart på innebandy trening så tenkte vaske over gulvet på badet selv. Gidder ikke irritere meg over det og jeg gidder ikke be han gjøre det på nytt. Jeg er sikkert ekstremt kresen.. Men er det ikke litt ekkelt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine magen :rodmer: Kjenner at jeg ikke savner å være gravid :) Bra du ikke har så lenge igjen med tanke på bekkenet, men det beste er jo at du da får holde han ;) Har dere blitt enige om navn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen :rodmer: Kjenner at jeg ikke savner å være gravid :) Bra du ikke har så lenge igjen med tanke på bekkenet, men det beste er jo at du da får holde han ;) Har dere blitt enige om navn? :)

Takk :) Kommer nok til å savne den jeg også. Hadde det ikke vært for bekkenet så hadde jeg nok ikke syns det var så bærst å gå gravid.

Ikke blitt enige om navn :sukk: Hadde vært herlig om vi bare hadde funnet et navn begge likte godt, men er vist ikke så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig innså mannen at det kanskje var på tide å vaske gulv :hoppendeglad: men så gjør han noe jeg absolutt HATER :roll: Vasker gangen først for så å vaske badet med samme gulvfille som gangen. Trodde jeg skulle klikke :sinna: :cry: men jeg holdt meg rolig å sa at det var unødvendig for han vet at jeg syns det er ekkelt. Han skal snart på innebandy trening så tenkte vaske over gulvet på badet selv. Gidder ikke irritere meg over det og jeg gidder ikke be han gjøre det på nytt. Jeg er sikkert ekstremt kresen.. Men er det ikke litt ekkelt da??

Hurra for gulvvask! Vil tro det var deilig :) Jeg vasker ALLTID badgulvet til sist, synes også det er ekkelt å skulle vaske andre gulv med samme mopp etter å ha vært der inne :fnise: Jeg kan være litt nazi på enkelte ting siden jeg har jobbet med renhold i ganske mange år, så har måtte jobbe hardt for å senke kravene litt nå som jeg ikke kan gjøre alt selv lengre :sjenert: Hvis jeg ikke bruker billige kluter som jeg bare kaster etter bruk, så kan jeg ikke bruke samme i alle rom. Har en egen til kjøkken, bad osv. Stue, gang og soverom kan jeg godt bruke samme for å tørke støv, men til andre rom MÅ det være en egen. Jeg stresser litt med hvordan jeg skal få det rundvasket her før babyen kommer, haha. Jeg pleier jo å gjøre det før jul, men tenker at jeg heller vil ta det til ungen kommer, og satse på at han holder seg inne til over nyttår :P Tror jeg må fri litt til denne mammaen min som også er litt nøye, siden jeg neppe klarer å gjøre noe særlig selv. Teite bekymringer man har altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig med rene gulv ja :hoppe:

Jeg bruker selv egen fille til bad og gang. I gangen tråkker vi inn med utesko så er viktig for meg at vi ikke drar den skiten videre rundt i huset. Basselusker :P Soverom, stue og kjøkken kan jeg bruke samme filla.

Rundvask sparer jeg til etter babyen gar komt siden vi hadde rundvask i vår før vi flytta inn. Får overleve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...