Frufly Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #1101 Del Skrevet 31. oktober 2013 Lykke til i møte og hos fysio Ja, ukene flyr avgårde! Håper du får en herlig helg Takk for det! Håper du også få ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 31. oktober 2013 #1102 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg elsker de bestemor rutene(?). Hvorfor bor du så langt vekke så du ikke kan lære meg å vi kunne hatt hekle/strikkekos dere skulle aldri ha flyttet vettu jeg håper ikke det var her du var på shopping uten å gi beskjed Fiiine magen din herregud som jeg savner min. Har sagt det ganske masse til sambo faktisk skulle mer ahatt den fine magen enn den store skrukkete hengepølsa jeg har fått som ikke går ned i noen av buksene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 31. oktober 2013 #1103 Del Skrevet 31. oktober 2013 Fine magen Dopapiret på mitt sykehus er godt og mykt, det på føden&barsel er mykere enn det her på barneavdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 31. oktober 2013 #1104 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har masse stoff igjen. Kan jeg prøve meg på en selebukse til lillegutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 1. november 2013 Forfatter #1105 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg elsker de bestemor rutene(?). Hvorfor bor du så langt vekke så du ikke kan lære meg å vi kunne hatt hekle/strikkekos dere skulle aldri ha flyttet vettu jeg håper ikke det var her du var på shopping uten å gi beskjed Fiiine magen din herregud som jeg savner min. Har sagt det ganske masse til sambo faktisk skulle mer ahatt den fine magen enn den store skrukkete hengepølsa jeg har fått som ikke går ned i noen av buksene mine Google bestemorsrute frumaela, den har jeg lært det av Var ikke i din by nei. Hvor lenge er du i permisjon? Kanskje vil skal få til noe etter at lillegutt er født Det ser jeg ikke frem til Da må jeg bare nyte magen Håper alt er bra med det og lillesnupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 1. november 2013 Forfatter #1106 Del Skrevet 1. november 2013 Fine magen Dopapiret på mitt sykehus er godt og mykt, det på føden&barsel er mykere enn det her på barneavdelingen Takk Det er jo bra, alle burde hatt det Siden jeg ikke aner om mitt sykehus har det så pakker jeg heller med meg en dorull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 1. november 2013 Forfatter #1107 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg har masse stoff igjen. Kan jeg prøve meg på en selebukse til lillegutt? Ferdig alt? Gjør hva du vil med stoffet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. november 2013 #1108 Del Skrevet 1. november 2013 Er i permisjon til neste høst så vi burde absolutt fått til noe ja Det hDde vært kos Du må bare nyte det ja, trudde aldri den skulle være så svær etter fødsel Ting går heldigvis bedre med henne nå så da er det litt lettere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. november 2013 #1109 Del Skrevet 1. november 2013 Ferdig alt? Gjør hva du vil med stoffet du Bare med å klippe ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. november 2013 Forfatter #1110 Del Skrevet 2. november 2013 Bare med å klippe ut Er ikke bare å bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. november 2013 Forfatter #1111 Del Skrevet 2. november 2013 Vi starta helga med besøk hos Svigerinne og Svoger, og et lite besøk hos Svigers. I dag er han på hyttetomta til Svigers å jobber. Jeg har bakt foccacia som vi skal ha til kveldsmaten i kveld, slappa av og vært på et lite besøk hos ei venninne. I morgen skal vi på middag til foreldrene mine Syns dagene går enormt seint fortiden. Kjedelig å gå hjemme å dille alene. Prøver å nyte at jeg kun har meg selv å tenke på, men syns det er vanskelig. Kan slappe av og sove så lenge jeg vil (som jeg ikke får til da såklart). Ikke kan jeg gjøre husarbeid eller ta meg en fjelltur som jeg elsker. Er ikke vane med å ta det så med ro som jeg må nå så dette er pyton. Ikke har jeg særlig mangen å henge med her heller Kjære skal på kurs med jobben hele neste uke.. Like det ikke, men er ikke ofte han er på sånn så det må han nesten få lov til. Jeg tror bare jeg må prøve å legge litt planer for dagene slik at det ikke blir så himla ensomt. Har helt glemt å juble for 31 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. november 2013 #1112 Del Skrevet 2. november 2013 31 tia går fort! Husker godt hvor kjipt det var å henge hjemme alene hver formiddag du får se en serie eller noe sånt? Flink å bake du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. november 2013 #1113 Del Skrevet 2. november 2013 31 uker!! Så fort dette går. Tenk at snart har du en baby i armene!! Det ER kjedelig å gå hjemme i lengden! Og særlig når man er såpass "hemmet" av bekkenet. Jeg gleder meg til å føde og endelig få tilbake kroppen min, slik at jeg kan gå på etterlengtede trilleturer/trimturer igjen. Gå for å hente L i barnehagen og sånn!! Høres ut som en trivelig helg hos dere! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. november 2013 Forfatter #1114 Del Skrevet 2. november 2013 31 tia går fort! Husker godt hvor kjipt det var å henge hjemme alene hver formiddag du får se en serie eller noe sånt? Flink å bake du Ja har heldigvis gjort det Æsj, ja det er utrolig kjedelig! Serie var lurt så det må jeg finne meg Elsker å bake Nå blir det mest sånn bakst jeg slipper å gjøre så mye med. Baking er igrunn veldig grei tidsfordriv for det er mye venting å da kan det slappes av imens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. november 2013 Forfatter #1115 Del Skrevet 2. november 2013 31 uker!! Så fort dette går. Tenk at snart har du en baby i armene!! Det ER kjedelig å gå hjemme i lengden! Og særlig når man er såpass "hemmet" av bekkenet. Jeg gleder meg til å føde og endelig få tilbake kroppen min, slik at jeg kan gå på etterlengtede trilleturer/trimturer igjen. Gå for å hente L i barnehagen og sånn!! Høres ut som en trivelig helg hos dere! Kos dere! Ja tenk det Fy søren som jeg gleder meg!! Det skal bli så godt å få kroppen tilbake. Håper ukene mot slutten går fort for oss begge Forstår godt at du ser frem til du kan du kan gå til barnehagen å hente L, du har ikke lenge igjen da!! Takk for det! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 3. november 2013 Forfatter #1116 Del Skrevet 3. november 2013 Ei fin helg er overstått Satt nok litt for mye i ro i samme stilling både i formiddag og når vi var på besøk hos foreldrene mine så fikk veldig vondt når jeg satt meg i bilen. Vi hadde dårlig tid for vi skulle rekke ferjen så jeg pinte meg igjennom det. Var såå vondt å gå utav bilen og opp trappene til leiligheten. Litt bedre nå etter litt bevegelse og en lang dusj. Pleier dere å bli veid på hver kontroll? Sist når jeg var hos jordmor så gjorde hun ikke det. Jeg har ikke vekt hjemme så når jeg u dag veide meg hos foreldrene mine hadde jeg bare gått opp 500g siden jeg var på kontroll for 7 uker siden. Jeg la på meg mye i starten så er så glad for at det har stoppa litt nå, men det er vel ikke farlig?? Har gått opp 11kg til nå. Gruer meg litt til uken siden kjære skal reise bort. Liker ikke være alene her.. Og i tillegg går jeg hjemme så blir ekstra lange dager. Har avtalt med foreldrene mine at vi skal lage middag sammen på Torsdag. Må finne på et elr annet de andre dagene. Treninga denne uka er avlyst pga sykdom så det blir det heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. november 2013 #1117 Del Skrevet 3. november 2013 Vekta vil nok gå litt i rykk og napp tenker jeg, ville ikke tenkt noe over det så lenge babyen er aktiv og sfmålet følger kurven sin Jeg veier hjemme før kontroll, mest for min egen del for å ha oversikt, vet ikke hvor strikt jm/lege ville fulgt med på det. Men siden jeg har gått opp så og si ingenting ville de sikkert vært litt strenge :s Kjedelig å være alene da, liker heller ikke å være mye alene hjemme. Greit å kunne fylle dagene med noe da Håper smertene roer seg slik at de neste dagene blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. november 2013 Forfatter #1118 Del Skrevet 4. november 2013 Vekta vil nok gå litt i rykk og napp tenker jeg, ville ikke tenkt noe over det så lenge babyen er aktiv og sfmålet følger kurven sin Jeg veier hjemme før kontroll, mest for min egen del for å ha oversikt, vet ikke hvor strikt jm/lege ville fulgt med på det. Men siden jeg har gått opp så og si ingenting ville de sikkert vært litt strenge :s Kjedelig å være alene da, liker heller ikke å være mye alene hjemme. Greit å kunne fylle dagene med noe da Håper smertene roer seg slik at de neste dagene blir bedre Jeg ble veldig glad da når vekta ikke hadde rikka seg fra sist for den gikk jo opp så mye de første mnd. Skal til jordmor i morgen så hun gir vel beskjed. Jeg spiser jo mye og er i ekstremt lite aktivitet så kan egentlig ikke fatte det. Lillegutt er veldig aktiv til tider, men ikke slik som før. Har sikkert noe med at plassen der inne begynner å bli mindre. Hadde gått på veggene om ikke jeg hadde funnet på noe så det må jeg bare. Får bare håpe smertene ikke er så vonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. november 2013 #1119 Del Skrevet 4. november 2013 Tror nok ikke du trenger å bekymre deg for vekta Vil tro jordmor sier ifra om det skulle være noe å tenke på. Ja, den veggen har vært nær i perioder når smerter og det hele har vært som verst. Håper uka blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2013 #1120 Del Skrevet 4. november 2013 Ikke tenk på vekta. 11 kg er ikke så mye og du har jo ikke lenge igjen! Jeg gikk som sagt opp 14-16 kg sist(husker ikke nøyaktig). Veide meg selv hjemme før jeg skulle til lege/JM. De sa aldri noe om at vekta var for høy eller noe.... Tror man skal være ganske overvektig i utgangspunktet hvis de sier ifra. Håper du greier å slappe av og kose deg litt selv om din kjære skal være borte hele uka. Prøv å pleie deg selv Ta en hårkur, ansisktsmaske, fotbad, lakk neglene(hvis du er litt jåle? ), lange dusjer, pakke mer i fødebagen(?), se en hyggelig film eller star å se en serie! Ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå