Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1081 Del Skrevet 30. oktober 2013 Lister er gull. Jeg har mange på telefonen min Og du har nok fått med det aller viktigste. Jeg har med en pysj, men de kan jo sove i body og strømpis som du sier. Og de fleste sykehus har dresser eller annet tøy som babyene kan bruke, så det kan de jo også sove i Toalettpapir har jeg glemt. Det skal jeg putte i bagen, for papiret på sykehuset er jo som papp! Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har fått blomster av kjære på de 6 årene vi har vært sammen. Men de få gangene er helt fantastiske Bleier til babyen får du på sykehuset men er sikkert ikke dumt å ha en stelleveske som du sier..greit hvis man har litt kjøring hjem og baby plutselig har bæsja og sånn. Ha en god kveld Der har jeg også en del lister Kan pakke en pysjamas sånn tilfelle ellers får jeg låne klær av sykehuset. Har hørt at det dopapiret ikke akkurat er det beste så det måtte jeg bare ha med. Fin dag til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1082 Del Skrevet 30. oktober 2013 Var på shopping i går Jeg fikk handla en del til meg selv. Kjole til jul, ammebh og topper, småting til juleinnpakkning og en julegave. Deilig å få ting på plass! Ble veldig mangen pauser på sofa, benker og på kafèer Bilturen hjem var grusom! Dritvondt i bekkenet :cry: Skal bare slappe av i dag Masse gøy på opptaksboksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. oktober 2013 #1083 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hørtes ut som en produktiv dag Kos deg masse med opptaksboksen og slapp av med god samvittighet idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1084 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) 30+5 Ikke lenge til vi får møte den lille bolla i ovnen Endret 30. oktober 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. oktober 2013 #1085 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Ååh nydelig gravidmage! Endret 30. oktober 2013 av roseduft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1086 Del Skrevet 30. oktober 2013 Takk Elr bilde er fra i går så er 30+4 Blei bilde av magen fra doen på kjøpesenteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. oktober 2013 #1087 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hehe Har du fått slappt av og kost deg foreløbig idag da? Pleier du lage middag til mannen kommer hjem forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1088 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har brukt hele dagen på å komme meg. Var så godt å ikke ha en eneste plan. Har halvsovet og tatt en varm dusj. Hadde tenkt å prøve å få til å tørke over vasken og do, men fikk det ikke til. Hvis jeg er hjemme pleier jeg å begynne på middagen hvis jeg greier det. Sitter å hakker opp grønnsaker så hjelper kjære til når han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. oktober 2013 #1089 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så fint babyhus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1090 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Så fint babyhus! Tusen takk! Endret 30. oktober 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. oktober 2013 #1091 Del Skrevet 30. oktober 2013 30+5 Ikke lenge til vi får møte den lille bolla i ovnen IMG_2441.JPG Åååhh nydelig mage! Helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1092 Del Skrevet 30. oktober 2013 Åååhh nydelig mage! Helt perfekt Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1093 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Prøver å legge ut et bilde av fargene jeg har på teppe jeg hekler Har snart 40 ruter Må nok hekle 10-15 til Endret 30. oktober 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. oktober 2013 #1094 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så flink du er da! Jeg har også lyst til å lære hekling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. oktober 2013 #1095 Del Skrevet 30. oktober 2013 Fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. oktober 2013 #1096 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så flink du er! Utrolig fine farger du har på lappene. Blir sikkert et kjempefint teppe Har du planer for resten av uka da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1097 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så flink du er da! Jeg har også lyst til å lære hekling... Youtube er genialt Når jeg greier det greier du også det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1098 Del Skrevet 30. oktober 2013 Fin mage Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1099 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så flink du er! Utrolig fine farger du har på lappene. Blir sikkert et kjempefint teppe Har du planer for resten av uka da? Håper det blir bra I morgen skal jeg på dialogmøte med styrer, lege og bedriftslege. Senere på dagen skal jeg til fysio. Plutselig er det helg igjen, da vil jeg tilbringe tid med familiene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. oktober 2013 #1100 Del Skrevet 30. oktober 2013 Lykke til i møte og hos fysio Ja, ukene flyr avgårde! Håper du får en herlig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå