Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Lister er gull. Jeg har mange på telefonen min :fnise:

Og du har nok fått med det aller viktigste. Jeg har med en pysj, men de kan jo sove i body og strømpis som du sier. Og de fleste sykehus har dresser eller annet tøy som babyene kan bruke, så det kan de jo også sove i :)

Toalettpapir har jeg glemt. Det skal jeg putte i bagen, for papiret på sykehuset er jo som papp! :ler:

Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har fått blomster av kjære på de 6 årene vi har vært sammen. Men de få gangene er helt fantastiske :)

Bleier til babyen får du på sykehuset men er sikkert ikke dumt å ha en stelleveske som du sier..greit hvis man har litt kjøring hjem og baby plutselig har bæsja og sånn.

Ha en god kveld :)

Der har jeg også en del lister :fnise:

Kan pakke en pysjamas sånn tilfelle ellers får jeg låne klær av sykehuset. Har hørt at det dopapiret ikke akkurat er det beste så det måtte jeg bare ha med.

Fin dag til deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på shopping i går :) Jeg fikk handla en del til meg selv. Kjole til jul, ammebh og topper, småting til juleinnpakkning og en julegave. Deilig å få ting på plass!

Ble veldig mangen pauser på sofa, benker og på kafèer :P Bilturen hjem var grusom! Dritvondt i bekkenet :cry:

Skal bare slappe av i dag :jepp: Masse gøy på opptaksboksen :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt hele dagen på å komme meg. Var så godt å ikke ha en eneste plan. Har halvsovet og tatt en varm dusj. Hadde tenkt å prøve å få til å tørke over vasken og do, men fikk det ikke til. Hvis jeg er hjemme pleier jeg å begynne på middagen hvis jeg greier det. Sitter å hakker opp grønnsaker så hjelper kjære til når han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge ut et bilde av fargene jeg har på teppe jeg hekler ;) Har snart 40 ruter :) Må nok hekle 10-15 til :)

post-51006-0-89251100-1383156998_thumb.j

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! :) Utrolig fine farger du har på lappene. Blir sikkert et kjempefint teppe :)

Har du planer for resten av uka da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er da! :)

Jeg har også lyst til å lære hekling..

.

Youtube er genialt :)

Når jeg greier det greier du også det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :) Utrolig fine farger du har på lappene. Blir sikkert et kjempefint teppe :)

Har du planer for resten av uka da? :)

Håper det blir bra :)

I morgen skal jeg på dialogmøte med styrer, lege og bedriftslege. Senere på dagen skal jeg til fysio. Plutselig er det helg igjen, da vil jeg tilbringe tid med familiene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...