Frufly Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #981 Del Skrevet 17. oktober 2013 Er bare nødt til å få ut litt :cry: Jeg er så drit lei av å vær gravid. I det siste har jeg vært så stapt så det er skikkelig tungt å puste, halsbrann.. Ekkelt å ligge. Lite søvn. Vondt bekken. Det var dagens utblåsning. Du har lenge igjen sier kjære Hjelper ikke akkurat 11 uker igjen til termin, jeg har ivertfall nedtelling. Er så glad for at vi har det meste i hus til babyen kommer. Jeg vil bare spole frem til fødsel akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. oktober 2013 #982 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg skjønner deg såå godt! Jeg er også dritlei hele konseptet og gleder meg bare til å møte lillegutt Å spole frem til fødsel hadde vært så fantastisk akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 18. oktober 2013 #983 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ønsker deg en fin dag og god helg Håper du har noen gode dager innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #984 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg skjønner deg såå godt! Jeg er også dritlei hele konseptet og gleder meg bare til å møte lillegutt Å spole frem til fødsel hadde vært så fantastisk akkurat nå Takk "Godt" det ikke bare eg meg som er lei. Ja det gleder jeg meg masse til jeg også Ville ikke at graviditeten skulle bli slik Har jo gleda meg masse til dette så føler meg på en måte så utakknemmlig og ikke lykkelig i det hele tatt..Masse tårer og surmuling. Vi som har prøvd så lenge å sånn. blæ.. Ønsker deg en fin dag og god helg Håper du har noen gode dager innimellom Tusen takk Litt bedre i dag, men tror det er strålende sol ute Sov med varmeflaske bak på ryggen i natt, det hjalp veldig. Begynenr å bli så tungt i ryggen så må virkelig tenke godt over hvordan jeg går sitter ellers blir det veldig vondt i ryggen. Ha ei kjempefin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #985 Del Skrevet 18. oktober 2013 Oppfølgningssamtalen gikk veldig bra. Styrer var enig i at jeg hadde mer enn nok med å greie å komme meg igjennom hverdagen hjemme i mitt eget tempo. Jeg var på gråten flere ganger når jeg måtte forklare hvordan jeg har det om dagene. Skal på en samtale igjen om 2 uker der legen også skal være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #986 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) 29 uker i dag forresten Endret 18. oktober 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. oktober 2013 #987 Del Skrevet 18. oktober 2013 Takk "Godt" det ikke bare eg meg som er lei. Ja det gleder jeg meg masse til jeg også Ville ikke at graviditeten skulle bli slik Har jo gleda meg masse til dette så føler meg på en måte så utakknemmlig og ikke lykkelig i det hele tatt..Masse tårer og surmuling. Vi som har prøvd så lenge å sånn. blæ.. Tenker akkurat det samme, føler meg også utakknemlig for at jeg ikke er "on top of the world" og bare bobler over av glede. Man blir jo fortalt at dette skal være den fineste tida i livet og det bare er å nyyyte graviditeten, jædda! Sutret litt til mamma om det, og hun var helt enig, hun kunne ikke vente med å få tilbake kroppen sin og å føle at hun hadde energi og ork igjen. Selv om jeg ikke ser for meg henne som en sukkersøt og rosa person som gravid, så var jeg litt redd for at hun skulle si at jeg bare måtte ta meg sammen og "nyyyyyte" Vi hadde jo prøvd noen år, og mistet to ganger på veien, og det stresser meg faktisk en del, klarer enda ikke å tro på at vi faktisk skal få en baby denne gangen Selv om alt ser ut til å være i skjønneste orden, og det er masse liv fra han hver eneste dag, er jeg livredd for at det bare skal si stopp plutselig. Vi får bare prøve å fokusere på det som skal skje fremover, at det snart er januar og at vi snart skal sitte her med hver vår skjønne baby og endelig få ta fatt på det som dette egentlig handler om Så bra at oppfølgingssamtalen gikk bra Det er godt når man har en styrer som forstår og oppmuntrer en til å ta vare på seg selv når man har det slik som du har det nå. Og hurra for 29 uker, en uke nærmere målet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 18. oktober 2013 #988 Del Skrevet 18. oktober 2013 Godt å høre formen er litt bedre idag og at samtalen på jobb gikk fint. Det viktigste er deg og barnets helse, så ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke er på jobb hvertfall. Noen har lette graviditeter, mens andre desverre må slite.. Du sitter igjen med livets største gave og et mirakel etterpå, så se frem til det Hvor lenge prøvde dere egentlig før spira satt? Du har ikke barn fra før? Selv synes jeg det å være gravid er mer krevende og slitsomt enn jeg hadde trodd.. Skal bli herlig å få egen kropp tilbake Planer for helgen? Hvis jeg ikke allerede har spurt om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #989 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tenker akkurat det samme, føler meg også utakknemlig for at jeg ikke er "on top of the world" og bare bobler over av glede. Man blir jo fortalt at dette skal være den fineste tida i livet og det bare er å nyyyte graviditeten, jædda! Sutret litt til mamma om det, og hun var helt enig, hun kunne ikke vente med å få tilbake kroppen sin og å føle at hun hadde energi og ork igjen. Selv om jeg ikke ser for meg henne som en sukkersøt og rosa person som gravid, så var jeg litt redd for at hun skulle si at jeg bare måtte ta meg sammen og "nyyyyyte" Vi hadde jo prøvd noen år, og mistet to ganger på veien, og det stresser meg faktisk en del, klarer enda ikke å tro på at vi faktisk skal få en baby denne gangen Selv om alt ser ut til å være i skjønneste orden, og det er masse liv fra han hver eneste dag, er jeg livredd for at det bare skal si stopp plutselig. Vi får bare prøve å fokusere på det som skal skje fremover, at det snart er januar og at vi snart skal sitte her med hver vår skjønne baby og endelig få ta fatt på det som dette egentlig handler om Så bra at oppfølgingssamtalen gikk bra Det er godt når man har en styrer som forstår og oppmuntrer en til å ta vare på seg selv når man har det slik som du har det nå. Og hurra for 29 uker, en uke nærmere målet Kan tenke meg at det var en tøff tid dere hadde Jeg syns det var tøft å være prøver å aldri få klaff, men å miste må vær kjempetøft! Men nå sitter vi her begge to med bolle i ovnen Dette må bare gå bra! Det får vi fokusere på for det er faktisk ikke lenge igjen nå til vi får møte de søte små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #990 Del Skrevet 18. oktober 2013 Godt å høre formen er litt bedre idag og at samtalen på jobb gikk fint. Det viktigste er deg og barnets helse, så ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke er på jobb hvertfall. Noen har lette graviditeter, mens andre desverre må slite.. Du sitter igjen med livets største gave og et mirakel etterpå, så se frem til det Hvor lenge prøvde dere egentlig før spira satt? Du har ikke barn fra før? Selv synes jeg det å være gravid er mer krevende og slitsomt enn jeg hadde trodd.. Skal bli herlig å få egen kropp tilbake Planer for helgen? Hvis jeg ikke allerede har spurt om det Heldigvis ikke over lengre tid dette så jeg skal nå få jobbe senere Vi har prøvd i tilsammen 2 år. Hadde pause en stund for det ble for tøft også ble det litt venting etter at vi fikk hjelp og med operasjon å det hele. Ingen barn fra før. Kanskje du ikkefikk med deg at det er ivf forsøk? De fant ut at jeg har endometriose så kan være vanskelig å bli gravid pga det. Vi har to embryoer på frys så hvis begge overlever opptining kan det bli tvillinger på neste.. men vi får se. Ikke sikkert noen av de overlever opptining. Vi har ingen planer for helgen utenom å spise god mat Siden vi skulle tatt boblebad sist helg så prøver vi det til denne helgen Planer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #991 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Da har jeg bestilt time hos fotografen Har lyst til å få tatt noen fine bilder av magen og et par av oss siden vi ikke er gift. Ikke noe nakenbilde altså I hvit t-skjorte bretta oppforbi magen eller noe sånn. Har aldri vært hos fotograf sammen så tenkte vi kunne gjøre det nå. Kjære nøler litt, men nå er det bestilt så det får han bare bli med på Er i November så enda noen uker til. Gleder meg Endret 18. oktober 2013 av Frufly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 18. oktober 2013 #992 Del Skrevet 18. oktober 2013 Så koselig med fotograftime da! herlig å få tatt noen proffe bilder du kan ramme inn og se tilbake på når dere blir litt opp i åra Har selv aldri vært til fotograf, og kommer sikkert aldri til å gjøre det..liker ikke å bli tatt bilde av i utgangspunktet, men måtte la det stå på i bryllupet Åå..så det var ivf <3 så heldige dere er da Ja tenk om det kan bli tvillinger neste gang? Så til tross for tøff graviditet, så er du allerede bestemt på å ha flere barn? evnt hvor mange ønsker dere til sammen? Blir en rolig helg her, vært på jobb idag og jobber imorgen, så helg helg blir det ikke. Men kjekt å være på jobb på en lørdag alikevel synes jeg skal jo ikke ut på fest eller noe uansett så, har heller ikke energi til noe, så er jeg ikke på jobb så later jeg meg en eller annen plass Burde kanskje prøvd å bli litt mer aktiv, før jeg blir for tung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. oktober 2013 #993 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ååh, så koselig med gravidbilder Skjønner at du gleder deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #994 Del Skrevet 20. oktober 2013 Så koselig med fotograftime da! herlig å få tatt noen proffe bilder du kan ramme inn og se tilbake på når dere blir litt opp i åra Har selv aldri vært til fotograf, og kommer sikkert aldri til å gjøre det..liker ikke å bli tatt bilde av i utgangspunktet, men måtte la det stå på i bryllupet Åå..så det var ivf <3 så heldige dere er da Ja tenk om det kan bli tvillinger neste gang? Så til tross for tøff graviditet, så er du allerede bestemt på å ha flere barn? evnt hvor mange ønsker dere til sammen? Blir en rolig helg her, vært på jobb idag og jobber imorgen, så helg helg blir det ikke. Men kjekt å være på jobb på en lørdag alikevel synes jeg skal jo ikke ut på fest eller noe uansett så, har heller ikke energi til noe, så er jeg ikke på jobb så later jeg meg en eller annen plass Burde kanskje prøvd å bli litt mer aktiv, før jeg blir for tung Liker det ikke jeg heller, men liker bedre at en ukjendt tar bilde av oss enn at svigermor skal mase om bilder av gravidmagen som hun skal knipse i familieselskaper og slikt. Ja føler meg veldig heldig at vi kunne få det til på den måten. Om det blir valg om tvillinger må tenkes veldig nøye om.. men vi får se Er ikke sikkert de overlever en gang. Siden det er ivf så har vi rett på 2 forsøk.. ellers må vi gå privat å det koster en del. Jeg har alltid ønsket meg 3 barn, men om vi får to skal jeg være mer enn fornøyd med det Blir ivertfall noen år til jeg skal gå gravid igjen ja men jeg vil ivertfall ofre det for et barn til. Hvor mangen ønsker dere da? Virker ikke så galt å ha jobbehelg når det kun gjelder Lørdagen, men er sikkert kjipt av og til hvis en blir invitert på noe så må man jobbe. Også juletidene da, de er litt hellige. Kom sånn bøssebærer istad å jeg hadde ikke sminke på meg så såg i speilet at eg var mørkerød i hele ansiktet. Uff, jeg hater det!! dumme greier. Greit å holde seg litt i form siden du fortsatt greier det. Det hadde jeg ikke nølt med.. jeg savner det veldig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #995 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ååh, så koselig med gravidbilder Skjønner at du gleder deg! Ja veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #996 Del Skrevet 20. oktober 2013 Har fått stelleveske i hus Nå klør det virkelig i fingere ette å pakke fødebagen. Skal prøve å holde meg litt til, men det er såå vanskelig. Pakka dere andre klær til babyen i stelleveska? eller hadde dere ikke den med til sykehuset i det hele tatt? I dag orka ingen av oss å lage mat så vi hadde risengrynsgrøt midt på dagen (siden vi ikke fikk det til i går) og lasagnerester litt senere. Lillegutt hikker mye fortiden Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. oktober 2013 #997 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvilken veske ble det? Jeg kommer nok til å pakke klær til babyen i samme bag som til meg selv tenker jeg. Greit å gjøre det lettvint med maten noen ganger, vi skal bare lage smørbrød med kylling og karri senere, gidder ingenting tidkrevende i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #998 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvilken veske ble det? Jeg kommer nok til å pakke klær til babyen i samme bag som til meg selv tenker jeg. Greit å gjøre det lettvint med maten noen ganger, vi skal bare lage smørbrød med kylling og karri senere, gidder ingenting tidkrevende i dag Emmaljunga stelleveske. Jeg kjøpte av ei som hadde fått den med sin vogn, men som ikke skulle bruke den. Betalte 450,- så er veldig fornøyd Den er ikke samme farge som vogna, men det bryr jeg meg ikke om. Får ikke så mye oppi stelleveska så er sikkert ikke vits jeg prøver å få det oppi der Når skal du pakke? Jeg har kjøpt litt nye klær til meg selv som jeg har vaska, de skal ikke brukes før etter fødsel. Løse fine topper fra veromoda og noen myke joggebukser fra cubus. Greit å ta det lettvint av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. oktober 2013 #999 Del Skrevet 20. oktober 2013 Emmaljunga stelleveske. Jeg kjøpte av ei som hadde fått den med sin vogn, men som ikke skulle bruke den. Betalte 450,- så er veldig fornøyd Den er ikke samme farge som vogna, men det bryr jeg meg ikke om. Får ikke så mye oppi stelleveska så er sikkert ikke vits jeg prøver å få det oppi der Når skal du pakke? Jeg har kjøpt litt nye klær til meg selv som jeg har vaska, de skal ikke brukes før etter fødsel. Løse fine topper fra veromoda og noen myke joggebukser fra cubus. Greit å ta det lettvint av og til Så kjekt å få den såpass billig Tror jeg må studere den veska jeg vil ha fra Emmaljunga og se hvor god plass det er i den, om det kanskje er en annen som egner seg bedre. Men det er vel begrenset hvor mye man absolutt må ha med seg når man skal ut. Tja, har ikke kjøpt det jeg tenker jeg må ha med meg, men iløpet av desember kanskje? Har liksom ingen passende størrelse på bag eller koffert fra før, så må sikkert kjøpe en ny av det også, hehe. Og så må jeg finne ut av hva jeg strengt tatt må ha med meg Høres ut som du er nesten pakket og klar, hva skal du ha med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 20. oktober 2013 #1000 Del Skrevet 20. oktober 2013 Sikkert helt anderledes når det er en profesjonell som tar bilder ja. De er jo erfarne og vet hvordan de skal få en til å slappe av og føle seg komfertable tror jeg Gratulerer med ny stelleveske vil du vise ett bilde hvordan den ser ut? Har dere vogn å alt annet klart? Jeg blir fornøyd dersom lillefrø i magen nå blir velskapt og kommer ut som h*n skal og tar ikke for gitt å få ett barn Men ellers ønsker mannen to barn, mens jeg helst ville hatt flere dersom mulig må jo helst se hvordan det går med en, men 3-4 stk er ikke meg imot Håper du har hatt en fin helg og herlig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå