Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Den lommeboka ja.. Grøss..! Men det er jo faktisk helt nødvendig å handle inn disse tingene, og finner man ting på salg man ville kjøpt til full pris, så har man jo i utgangspunktet spart penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Mine sånne menssmerter er ikke ligamentsmerter, ligamentsmerter har jeg daglig og de er grusom vonde, og kommer av div bevegelser jeg gjør.

Hvordan går det Frufly? :)

Det er nok individuelt :) Det var sånn for meg. (Men det er jo derfor det er lurt å ringe jm som kan se på Frufly)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok individuelt :) Det var sånn for meg. (Men det er jo derfor det er lurt å ringe jm som kan se på Frufly)

Jordmora mi sa at menssmerter er normalt, og jeg har lest at det er voksesmerter i livmora :) Og hun sa at ligamentsmerter er noe annet. Men selvsagt hvis det er plagsomme smerter som man ikke vet hva er så bør man ta det opp med lege el jordmora :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, babyshopping :rodmer:

Jeg eeelsker å kjøpe ting til L og babyen! Men herre...man må jo ta seg i fletta noen ganger å roe ned litt. Men det er ikke lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med shopping til babyen! :)

Og vet du, det blir enda mer når de kommer ut! :daane:

Ja det er kjempegøy!! :hoppe:

Gjør ivertfall ikke meg noe ;)

Jordmora mi sa at menssmerter er normalt, og jeg har lest at det er voksesmerter i livmora :) Og hun sa at ligamentsmerter er noe annet. Men selvsagt hvis det er plagsomme smerter som man ikke vet hva er så bør man ta det opp med lege el jordmora :)

Sikkert normalt det jeg har kjendt, er bare så uvandt. Blir litt lett bekymra jeg :sjenert:

Ah, babyshopping :rodmer:

Jeg eeelsker å kjøpe ting til L og babyen! Men herre...man må jo ta seg i fletta noen ganger å roe ned litt. Men det er ikke lett :fnise:

Får liksom aldri nok :P Kjøper jeg noe så får jeg bare lyst på enda mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart helg :hoppendeglad:

Bestilte et par kortermet topper fra veromoda.com av merket mama - licious. Har to plagg i det merket fra før å syns det er et godt plagg.Jeg har masse bukser så skulle hatt et par gensere/cardigan også, men finner liksom ikke noen fine. Tips? Har sjekka h&m, men fant ikke noe. Syns de er litt kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg brukte bare basic/kjedelige gensere fra Vero Moda og H&M sammen med skjerf og cardigan. Kjedelig, men godt å gå med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at Veromoda hadde mammaklær! *inn å kikke*

Ønsker deg og herrfly en fortreffelig helg!! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en fin cardigan på H&M her om dagen. Ellers har det vært lite klesshopping på meg i det siste. Men må vel finne noe som passer når sommeren er over, kan ikke gå rundt i singlets da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte bare basic/kjedelige gensere fra Vero Moda og H&M sammen med skjerf og cardigan. Kjedelig, men godt å gå med :)

Da skal jeg se om jeg ikke finner meg noe der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at Veromoda hadde mammaklær! *inn å kikke*

Ønsker deg og herrfly en fortreffelig helg!! :briller2:

Tror ikke veromoda har mammaklær, men på veromoda.com selges det flere merker så har funnet litt på mama-licous :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en fin cardigan på H&M her om dagen. Ellers har det vært lite klesshopping på meg i det siste. Men må vel finne noe som passer når sommeren er over, kan ikke gå rundt i singlets da :)

Er det jeg også tenker :) Liker å ha ting på plass tidlig. Jeg måtte handle t-skjorter for blir så fort solbrent så ville dekke litt til. Elsker å gå i singlet, mn ikke på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Våkna 01.17 å ikke søren om jeg får sove igjen :sove:

Ahh, så fælt å ikke få sove. Håper du drømmer søtt under dyna di nå :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var fælt. Var så varmt og klamt også. Hører ferje så godt, er så irriterende. Vi har vinduet igjen pga lyden av ferja, men hører den for det om.

Jeg la meg 5 og sov til 7, etter det sov jeg ikke så er veldig trøtt i dag.

Har hatt en fin dag for det da :) Mamma og tante var innom for å høre om vi trengte noen strikkeplagg så n letes det i strikkehefter. Nok av fine strikkeklær til de søte små :rodmer:

Var også en tur i gata å kikket litt i butikkene sammen med de.

Etterpå møtte jeg venninna mi på kafè,var også innom noen butikker. Litt merkelig å bo på en liten plass der du møter halve barnehagen :P Kjenner det er litt vel intimt å bo midt oppi alt. Gleder meg til vi får hus litt lengre vekk herfra :jepp: men er ikke butikker og kafè der vi skal flytte til da så må her vi bor nå da :P men kan ivertfall sitte ute på terrassen da :)

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå det er så koselig med strikkeplagg! Søsteren min holder på med et sett til oss, og har funnet et som mamma skal lage, gleder meg såå til å bruke disse til mini :) Vanskelig å plukke ut hvilke man liker best, det er jo så mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeelsker hjemmestrikket tøy! Har akkurat bestilt et sett babyen vår som Oldemoren skal lage. Gleder meg masse til å bruke det. Mamma og svigermor strikker også, så vi får noe stadig vekk. Helt herlig og særlig nå som vi har barnehagegutt som trenger å holde seg varm i vinter! :)

Høres ut som at du har hatt en fin dag, til tross for lite nattesøvn. Bare å venne seg til det for det er sånn det snart blir :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...