Gå til innhold

Onanere for å bli oppdaget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns egentlig dette går under begrepet blotting, og det virker som du tenner på å overraske folk som "oppdager" deg.

Folk er ikke pripne fordi om de ikke liker dette, og det hjelper ikke at du tror du har stor penis.

Anonym poster: c5fa681459e91aacee31075c54b19dae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan hadde du selv likt dette i dag?

Hvis en mann hadde stått i buskene på stranda, og ønsket at du skulle se det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp. Fordi dei var redde, skremte, og/eller opplevde det som ubehageleg. Eg forstår ikkje kvifor du skal forbeholde deg retten til å skremme andre for di eiga gledes skuld. Å forsvare seg med at nokre likte det viser berre at du har ei utruleg dårleg vurderingsevne. Eg blir kvalm av slike som deg.

Har også gitt flere damer en god og minnerik opplevelse ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du selv likt dette i dag?

Hvis en mann hadde stått i buskene på stranda, og ønsket at du skulle se det?

Led meg i hjel. Ingen grunn til å bli sinna for sånt,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du selv likt dette i dag?

Hvis en mann hadde stått i buskene på stranda, og ønsket at du skulle se det?

Enig med heeyaa, bare led så klart.

Anonym poster: d151e92707e34c88d0a7c5d7b90cb4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefertiti.

Tydelig at jentene/damene på kvinneguiden er mer pripne enn de fleste andre :P

Anonym poster: d151e92707e34c88d0a7c5d7b90cb4eb

Breaking news

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine yngre dager hadde jeg en voldsom fetisj for å onanere på offentlige plasser, parker, strender eller skog. Da også med ønske og intensjon om å bli oppdaget av damer.

Da var det alt fra damer som så på og smilte til damer som løp og tok opp telefonen til jenter som lo og fniste.

Nå er jeg voksen, gift og har ikke lengre noe særlig interesse av det men hva synes egentlig dere jenter/damer om dere hadde sett en gutt onanere i en slik setting?

Til info så var jeg en kjekk gutt med 17-18 cm utstyr.

Anonym poster: d151e92707e34c88d0a7c5d7b90cb4eb

Jeg hadde nok blitt redd og usikker på hele situasjonene om jeg hadde oppdaget noe slikt.

Også ville jeg nok tenkt det verste...

Men for all del, det er nok noen som ville likt det, men jeg ville vært forsiktig:)

Fort gjort å få rykte på seg som en overgriper eller noe i den dur, selv om det ikke er intensjonen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, og jeg hadde syntes det var skikkelig sexy å se. Er litt trist at jeg aldri har fått se noen av disse blotterne som det visstnok er så mange av.

Skjønner ikke hvorfor folk blir redde? Hvis han viser NULL tegn til å gå mot deg for å voldta deg, men KUN sitter på avstand og ronker mens han ser på deg. Hvorfor blir du hysterisk da? Fordi du må se på en penis?

Anonym poster: c60431843fef191386a6e06c1a43d2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at alle "kvinnene" som blir tent på det er anonyme;)

Anonym poster: 348d88c77e6b8fd25d9368e9b11e0473

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at alle "kvinnene" som blir tent på det er anonyme;)

Anonym poster: 348d88c77e6b8fd25d9368e9b11e0473

Ja, det kan man si. Men det er ikke så veldig lett å bevise hvilket kjønn man er heller da. Jeg kan stå fram med profilen min, men vil ikke at dette skal gjøre at andre dømmer hva jeg skriver i andre tråder. Og det står jo på profilen min at jeg er kvinne, men det kan man jo heller ikke stole på, når alt kommer til alt. Så ja, jeg er kvinne og jeg synes blottere kan være sexy. Og noe mer kan jeg ikke si for å overbevise deg.

Anonym poster: c60431843fef191386a6e06c1a43d2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, og jeg hadde syntes det var skikkelig sexy å se. Er litt trist at jeg aldri har fått se noen av disse blotterne som det visstnok er så mange av.

Skjønner ikke hvorfor folk blir redde? Hvis han viser NULL tegn til å gå mot deg for å voldta deg, men KUN sitter på avstand og ronker mens han ser på deg. Hvorfor blir du hysterisk da? Fordi du må se på en penis?

Anonym poster: c60431843fef191386a6e06c1a43d2cd

Ønsker fortsatt svar på disse :)

Ikke for å være sarkastisk eller noe, jeg er oppriktig nysgjerrig for jeg selv klarer ikke se problemet.

Anonym poster: c60431843fef191386a6e06c1a43d2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker fortsatt svar på disse :)

Ikke for å være sarkastisk eller noe, jeg er oppriktig nysgjerrig for jeg selv klarer ikke se problemet.

Anonym poster: c60431843fef191386a6e06c1a43d2cd

At du ikke klarer å se problemet viser at du ikke har antennene til å forstå at folk ikke føler seg trygge og overtrampet, og potensielt så utløser du en reaksjon hos tidligere offere for overgrep.

Anonym poster: 4c1c1b97df6d62e39089bad38f42eac8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde syntes det var ekkelt og creepy med en mann som ligger å onanerer offentlig. En kvinne derimot hadde jeg nok tittet litt ekstra på. Og jeg er en heterofil kvinne.

Anonym poster: 372b45e3a0a5759bc22559b4c05c05b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke klarer å se problemet viser at du ikke har antennene til å forstå at folk ikke føler seg trygge og overtrampet, og potensielt så utløser du en reaksjon hos tidligere offere for overgrep.

Anonym poster: 4c1c1b97df6d62e39089bad38f42eac8

At tidligere overgrepsoffere reagerer sterkt, forstår jeg. Men ALLE kvinner er jo ikke dette.

Så hvorfor føler friske voksne damer dette som et overgrep? De har vel sett en penis før? Og så lenge mannen holder seg på avstand og viser NULL tegn til å komme mot dem for å voldta - hva er da problemet?

Hvis du synes det er ekkelt eller uinteressant, så snu deg vekk og gå videre. Ikke løp hysterisk avgårde og ring politiet.

Anonym poster: c60431843fef191386a6e06c1a43d2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er ekkelt eller uinteressant, så snu deg vekk og gå videre. Ikke løp hysterisk avgårde og ring politiet.

Anonym poster: c60431843fef191386a6e06c1a43d2cd

Hvorfor ikke? Det er blotteren som bryter loven og man skal ikke være nødt til å bare godta at noen gjør det veldig ubehagelig for resten ute i offentligheten, som ikke er din personlige fetisjlekeplass. Runke kan du gjøre hjemme.

Anonym poster: 4c1c1b97df6d62e39089bad38f42eac8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ikke? Det er blotteren som bryter loven og man skal ikke være nødt til å bare godta at noen gjør det veldig ubehagelig for resten ute i offentligheten, som ikke er din personlige fetisjlekeplass. Runke kan du gjøre hjemme.

Anonym poster: 4c1c1b97df6d62e39089bad38f42eac8

Jeg er klar over at det er ulovlig. Men så lenge han ikke blotter seg for barn, tar ingen skade av det. Derfor synes jeg det er en tåpelig lov. Jeg syner man er en hysterisk regelrytter om en voksen frisk dame ringer politiet pga dette.

Anonym poster: c60431843fef191386a6e06c1a43d2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke klarer å se problemet viser at du ikke har antennene til å forstå at folk ikke føler seg trygge og overtrampet, og potensielt så utløser du en reaksjon hos tidligere offere for overgrep.

Anonym poster: 4c1c1b97df6d62e39089bad38f42eac8

This.

I utgangspunktet ville jeg egentlig syntes det var litt ubehagelig, men jeg ville nok bare gått videre og forsøkt å tenke på noe annet (samt kikket meg over skulderen for å forsikre meg om at jeg fremdeles var alene). Det jeg reagerer på, er ikke at du spør om dette eller liker/likte å gjøre det, jeg reagerer bare litt på mangelen på ydmykhet du viser i denne tråden, helt ærlig. Du/dere (for mange AB her til at jeg holder styr på dere) fornærmer de du ber om meninger fra. Vet ikke om det er intensjonen, men var det første som slo meg da jeg leste gjennom denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at det er ulovlig. Men så lenge han ikke blotter seg for barn, tar ingen skade av det. Derfor synes jeg det er en tåpelig lov. Jeg syner man er en hysterisk regelrytter om en voksen frisk dame ringer politiet pga dette.

Anonym poster: c60431843fef191386a6e06c1a43d2cd

Hvorfor kan ikke du heller oppsøke kvinner som tenner på å se menn runke, enn å påtvinge det synet på andre, som helst vil ha seg frabedt slik oppførsel?

Anonym poster: 553a3b0f9b0783e240f3b36b49fe49c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Red Queen

Bare ut av nysgjerrighet, men TS kan du fortelle oss litt om omstendighetene? Tid på døgnet og helg/ukedag, befolkede områder eller folketomme områder etc. Jeg tenker at slike omstendigheter sikkert har mye å si i forhold til trygghetsfølelsen til kvinnene, om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...